AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Jeg føler ikke at jeg passer våren, er mest høst menneske og kler høst farger. Hva med deg? 9. april her. Anonymkode: 7ecc3...9cc
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Jeg er født naken midt på sommeren, men jeg er ikke nudist. Anonymkode: f5509...d3c 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg føler ikke at jeg passer våren, er mest høst menneske og kler høst farger. Hva med deg? 9. april her. Anonymkode: 7ecc3...9cc 9. april jeg også😁 Jeg er klar sommer når det kommer til farger☺️ Elsker også sommeren, men våren er også fin😊 Anonymkode: 17879...503
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Født i desember. Jeg kler best vårfarger, tror jeg er såkalt Clear spring - som er vår med innslag av vinter. Jeg føler meg mest vel i klare, varme farger. De verste fargene på meg er helt tydelig høstfarger, jeg ser rett og slett syk ut i f.eks brunt, oransje, sennepsgult og brunaktige rødfarger. Denne siden er forresten gøy å lese angående hvilken «sesong» man er, farger man kler! Her går man etter 12 sesonger, ikke bare de fire. Du har klar, varm og lys vår. Lys, dus, og kald sommer. Dus, varm og dyp høst. Dyp, kald, og klar vinter. Har med intensitet og kontraster i fargene våre (hud, øyne og naturlig hårfarge). Veldig gøy 😁 http://www.thechicfashionista.com/your-best-perfect-colors.html Anonymkode: a6fc1...f85
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Jeg er født 20. september, og kler høstfarger best. Hater imidlertid høsten og skulle ønske at det kun var to årstider: Vår og vinter. Anonymkode: a5ccd...a26
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Jeg er født på våren, og kler vårfarger, lyse og duse farger. Mørke og tunge farger ser ikke bra ut på meg. Anonymkode: ba434...1ef
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 Jeg er født midt i fellesferien. Kan ikke fordra sommeren, elsker høsten og mørke farger. Anonymkode: 6759e...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå