AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Må nesten ta hele tidslinjen 🙂 Er på pp2 etter uttak av spiral. Testet positiv på EL test 14 desember. Antatt EL var derfor søndag 15. 2 dpo: fikk jeg et kraftig stikk på venstre side, i livmorsområdet. Av den type som var så kraftig at jeg måtte stå i ro et halvt minutts tid. Jeg antok at dette var festesmerte, aldri hatt dette tidligere. 7 dpo: jeg har siden 7 dpo hatt symptomer som vondt i ryggen, tidvis småkvalme, stråling i lårene. Og ikke minst sabla humørsvingninger de siste 2 dagene 😂 10 dpo: i dag har jeg fått spotting. Ikke vant med å spotte fra tidligere Kan det tenkes at EL egentlig var 2 dpo, og at spørringen i dag er festeblødning? Jeg har testet siden 7 dpo, som har vært negative. Er det håp? Anonymkode: 9610c...7e5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Det kan fortsatt være håp ja..mange tester negativt rundt ikm fordi hcg stiger så forskjellig fra person til person. Det kan være festeblødning det du har fått, ofte er den mindre og mer kortvarig enn en vanlig menstruasjon, samtidig som den kommer noen dager tidligere. Vi hører også om de som ikke ser forskjell på festeblødning og menstruasjon. 7 dpo er ganske tidlig å teste, stor sjanse for at testene vil være negative så tidlig, men noen tester jo positivt også.. da er det dette med hcg igjen:) Du er 10 dpo nå, det kan være festeblødning dersom du venter mensen om 4 dager om du har en 28 dager syklus, om ikke lenger.. at du spotter er veldig spennende, kanskje det er det du håper på, og kanskje ikke. Jeg ble "lurt". Jeg spottet en kveld, og dagen etter hadde jeg fått masse mensen. Yay. Not. Vent noen dager dersom det ikke skjer noe, og test igjen. Oppdater oss gjerne Anonymkode: 2a0a3...230
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Frykter det skal være begynnende mens... hadde vært typisk 😕 skal oppdatere Anonymkode: 9610c...7e5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Når var siste mens? Og har du vanligvis regelmessige sykluser? Anonymkode: dcdf6...c98
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når var siste mens? Og har du vanligvis regelmessige sykluser? Anonymkode: dcdf6...c98 1.desember var syklusdag 1. Har hatt spiral siste 4 årene, men var regelmessig før spiral Anonymkode: 9610c...7e5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Har ikke tatt seg opp noe, så krysser fingrene for at jeg kan teste i morgen tidlig 🙈 Anonymkode: 9610c...7e5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Negativ test tidlig rfsu i dag 11 dpo, prøver å vente til lørdag og ikm med neste test 😊 blødningene har fortsatt ikke tatt seg opp, så håper fortsatt Anonymkode: 9610c...7e5
Patriotpaula Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 Mener du seriøst at du skulle ha fått en positiv test nå hvis du tror denne spottingen er en festeblødning som startet i går? 😬
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 24 minutter siden, Patriotpaula skrev: Mener du seriøst at du skulle ha fått en positiv test nå hvis du tror denne spottingen er en festeblødning som startet i går? 😬 Hva er greia med å være spydig? Ifølge ELtest og symptomer var eggløsning for 8 dager siden - jeg har ikke sagt at det VAR en festebløsning, men undrer meg om det kunne være i forbindelse med det (les: håper det ikke er mens på gang). Heller ikke uvanlig å spotte utenom festeblødning. Det er 2 dager til IKM, ikke unaturlig å teste positivt da. Jeg har vært på dette forumet i snart 10 år nå, og det har tapt seg betraktelig de siste 3 årene. Mer trolling, spydigheter, frekkheten og generelt sett et lavere nivå på debattantene. Så spre dritten din et annet sted istedenfor å bære frekk mot mennesker som er i en sårbar prøveperiode Anonymkode: 9610c...7e5 4
Patriotpaula Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med å være spydig? Ifølge ELtest og symptomer var eggløsning for 8 dager siden - jeg har ikke sagt at det VAR en festebløsning, men undrer meg om det kunne være i forbindelse med det (les: håper det ikke er mens på gang). Heller ikke uvanlig å spotte utenom festeblødning. Det er 2 dager til IKM, ikke unaturlig å teste positivt da. Jeg har vært på dette forumet i snart 10 år nå, og det har tapt seg betraktelig de siste 3 årene. Mer trolling, spydigheter, frekkheten og generelt sett et lavere nivå på debattantene. Så spre dritten din et annet sted istedenfor å bære frekk mot mennesker som er i en sårbar prøveperiode Anonymkode: 9610c...7e5 Jeg er prøver selv, så jeg vet akkurat hva det går i. Vi får bare krysse fingrene for at det er blødninger som kan være vanlig for flere i starten av en graviditet og at mensen holder seg laaaaangt unna.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia med å være spydig? Ifølge ELtest og symptomer var eggløsning for 8 dager siden - jeg har ikke sagt at det VAR en festebløsning, men undrer meg om det kunne være i forbindelse med det (les: håper det ikke er mens på gang). Heller ikke uvanlig å spotte utenom festeblødning. Det er 2 dager til IKM, ikke unaturlig å teste positivt da. Jeg har vært på dette forumet i snart 10 år nå, og det har tapt seg betraktelig de siste 3 årene. Mer trolling, spydigheter, frekkheten og generelt sett et lavere nivå på debattantene. Så spre dritten din et annet sted istedenfor å bære frekk mot mennesker som er i en sårbar prøveperiode Anonymkode: 9610c...7e5 👆🏻🙌🏻 Anonymkode: 6b1b3...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå