Gå til innhold

Hadde du reagert om dette skjedde på kinoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du så at det satt en dame med en tjukk jakke over fanget og typen hennes ved siden av førte en hånd under jakken og med mot skrittet hennes. De laget ingen lyd. Hadde du reagert på dette?

Anonymkode: 73842...6e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så trashy at jeg har ikke ord. Hadde ikke giddet å gjort noe med det, men å holde på sånn offentlig er bare kvalmt, uansett hvem det måtte være. 

Anonymkode: 2d829...052

• Liker 35
Skrevet

Om hun hadde tjukk jakke på - hvordan skulle jeg kunne se hvor han førte hånda? 

Anonymkode: ee3cc...01c

• Liker 9
Skrevet

Ja, jeg hadde ønsket at jeg ikke oppdaget det eller at de ikke gjorde det. Jeg ønsker ikke å se på sånt, samtidig som det ikke hadde vært noen stor krise.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde hvisket "Er det rom for en hånd til?" 🙂

Neida. Bare tulla..eller..

Det distraherer og fucker kanskje opp filmen man gikk og betalte for å se! Hadde nok bare stirret litt til jeg ble oppdaget og regner med det at det som foregikk stoppet. Men vanskelig å si, har aldri opplevd det, er mulig jeg ikke hadde blitt så påvirket av det. Kommer kanskje an på humøret der og da

Endret av Gent82
  • Liker 3
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde reagert så mye, hadde nok ønsket at jeg ikke hadde lagt merke til det... 

• Liker 1
Skrevet

Hadde sikkert stjålet til meg et og annet blikk. Synes sånt er ganske sexy. 

Anonymkode: eda4d...20f

• Liker 4
Skrevet

Mnjæ, jeg hadde nok hevet et øyenbryn og ikke tenkt mer på det. 

Anonymkode: e7ce9...6e4

Gjest UngMann1986
Skrevet

Kan jo veldig godt hende at de bare holdt hender, så ville ikke reagert så veldig på det, nei.

Skrevet

Hadde reagert, men ikke gjort noe mer enn å si det til sidepersonen min :P 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Tibbie skrev:

Hadde reagert, men ikke gjort noe mer enn å si det til sidepersonen min :P 

Hehe, det kunne fremkalt knising og latterutbrudd😂 Random intern humor med fremmede i kinosalen = episk 😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt mitt, men ikke gjort noe ut av det. Nå er det jo silk at jeg mest sannsynlig ikke hadde oppdaget det, da jeg har for vane å se på lerretet fremfor andre kinogjengere. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, skaff dere et rom hadde jeg tenkt. Er folk virkelig så kåte de ikke klarer å vente til de kommer hjem?

Hadde de satt ved siden av meg, så hadde jeg følt meg ukomfortabel. 

Jada, nå blir jeg sikkert sett på som en prippen kjærring. 

Anonymkode: 389f4...c45

• Liker 7
Skrevet

Hadde blitt rimelig irritert. Jeg har betalt kanskje 130 kroner for en god filmopplevelse, og da regner jeg med å få se filmen uten slike forstyrrelser.

Anonymkode: f8aed...43f

• Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skaff dere et rom hadde jeg tenkt. Er folk virkelig så kåte de ikke klarer å vente til de kommer hjem?

Hadde de satt ved siden av meg, så hadde jeg følt meg ukomfortabel. 

Jada, nå blir jeg sikkert sett på som en prippen kjærring. 

Anonymkode: 389f4...c45

Regner med at du misforstår med vilje? Man tenner på spenningen i å gjøre det på offentlig sted. Å "vente til man kommer hjem" er på ingen måte en erstatning. Hilsen én som tenner veldig på det, men er alt for feig til å gjennomføre i virkeligheten. 

Anonymkode: eda4d...20f

• Liker 4
Skrevet

Det trenger jo faktisk ikke å ha vært noe seksuelt. Jeg og kjæresten pleier å holde hender når vi er på kino, og siden kinosalen der jeg bor er kald 90 % av gangene, hadde det ikke vært unaturlig for meg å legge jakken over meg. Det kan altså være et tegn på at hun frøs... 

• Liker 2
Skrevet

Har gjort lignende på kinoen selv :fnise:

Bakerste seterad, helt alene, kjedelig film

Anonymkode: 441f4...82b

• Liker 2
Gjest Nina1975
Skrevet

Hadde flirt for meg selv og vært litt misunnelig. 

Skrevet

Jeg hadde sagt fra til dem at de får skaffe seg et rom og ikke ødelegge kino opplevelsen for alle andre. At de får ha litt folkeskikk. Og det hadde jeg sagt meget høyt så straffen ble ydmykende for dem.  Satt de langt unna meg hadde jeg nok sagt fra til vakten

Anonymkode: c97d1...d80

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...