Rikan Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Fordi da har de vært mer opptatt av å gjøre fysisk arbeid og fokusere på bedre miljø istedet for å korruptere folk med seksualitet som en kjedelig teit hobby. Greit nok å like ditt og datt da. Jeg bare synes det er ganske uproduktivt og kjedelig å bruke livet sitt på det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Kanskje det bare er du som må slutte å seksualisere kvinner så jævlig mye siden du ikke klarer å styre deg Anonymkode: 27806...950 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 På 25.12.2018 den 13.08, Rikan skrev: Fordi da har de vært mer opptatt av å gjøre fysisk arbeid og fokusere på bedre miljø istedet for å korruptere folk med seksualitet som en kjedelig teit hobby. Greit nok å like ditt og datt da. Jeg bare synes det er ganske uproduktivt og kjedelig å bruke livet sitt på det. Jeg prøver å se ut som Shrek. Takken for det er at folk glor seg i hjel. Og jeg trodde liksom at hvis jeg ble uattraktiv at jeg i det minste fikk være fri fra andre mennesker. Jeg ser ingen fordeler med å se ut som shrek, og ingen gir meg noen shrekfordeler heller, selv ikke når motparten har langt flere ahrek-poeng enn meg. Da blir det litt som at tiggeren ser ned på personen som legger en kroneslant i koppen. Og så må du si: eeeh det er ikke jeg som skal være glad for at du får 10 kr, det er du. Anonymkode: 689bb...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå