AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Hei. Jeg liker å lage dobbel caffe latte noen ganger. Ddet vil si at jeg putte roppi to kaffekapsler med kaffe + 1 kaffekapsel med melk. Jeg lurer på om det er kalorier i den kaffekapslen som det er kaffe i, eller om det kun er kalorier i melke- kapslene ? ' I alle de ulike smakene av kaffe er det alltid 1 kaffe + 1 melkekapsel. Er det kun den melkekapslen som er kalorier i ? Står ikke noe o dette på pakka. Det er caffe latte jeg drikker nå. Den pakka som det er grønn på. Anonymkode: 9ab58...c86
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Eh ..... nei Anonymkode: 91253...80e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh ..... nei Anonymkode: 91253...80e kan du si hva du mente nå Anonymkode: 9ab58...c86
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: kan du si hva du mente nå Anonymkode: 9ab58...c86 Ts: jeg bruker cappucino kaffekapsler. Og der er det to kaffekapsler en med kaffe og en med melk og lurer på om det er kalorier i den med kaffe? Anonymkode: 9ab58...c86
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Det er bortimot null kalorier i kaffe, mens det er kalorier i melk. Hvis du drikker så mye kaffe at du bekymrer deg for kaloriinnholdet i melka du har i kaffen, bør du bekymre deg over koffeininntaket og ikke kaloriinntaket. Mener jeg. Anonymkode: bc018...a9b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bortimot null kalorier i kaffe, mens det er kalorier i melk. Hvis du drikker så mye kaffe at du bekymrer deg for kaloriinnholdet i melka du har i kaffen, bør du bekymre deg over koffeininntaket og ikke kaloriinntaket. Mener jeg. Anonymkode: bc018...a9b Nei, jeg drikker ikke så mye kaffe men er 80 kalorier i hver kopp, og jeg fører logg så jeg vil ha en viss oversikt. Nå fikk jeg kjøpt en kaffe som var litt svak så tenkte å putte to kaffe-kappsler + bare 1 melkekapsel (doble mengden kaffe i en kopp) men om dette blir mange flere kalorier så gjør jeg jo ikke det. Står ikke noe om dette på pakka.. Anonymkode: 9ab58...c86
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg drikker ikke så mye kaffe men er 80 kalorier i hver kopp, og jeg fører logg så jeg vil ha en viss oversikt. Nå fikk jeg kjøpt en kaffe som var litt svak så tenkte å putte to kaffe-kappsler + bare 1 melkekapsel (doble mengden kaffe i en kopp) men om dette blir mange flere kalorier så gjør jeg jo ikke det. Står ikke noe om dette på pakka.. Anonymkode: 9ab58...c86 hallo folkens--- Anonymkode: 9ab58...c86 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg drikker ikke så mye kaffe men er 80 kalorier i hver kopp, og jeg fører logg så jeg vil ha en viss oversikt. Nå fikk jeg kjøpt en kaffe som var litt svak så tenkte å putte to kaffe-kappsler + bare 1 melkekapsel (doble mengden kaffe i en kopp) men om dette blir mange flere kalorier så gjør jeg jo ikke det. Står ikke noe om dette på pakka.. Anonymkode: 9ab58...c86 Det er 63 kcal (kalorier) per desiliter H-melk, ca, så det kan nok stemme. Men det er altså i melkekapslene du finner kaloriene, og ikke i kaffekapslene. Utifra det du skriver, ser det ut til at det er 40 kcal per melkekapsel. Det kan sikkert googles. Anonymkode: bc018...a9b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er 63 kcal (kalorier) per desiliter H-melk, ca, så det kan nok stemme. Men det er altså i melkekapslene du finner kaloriene, og ikke i kaffekapslene. Utifra det du skriver, ser det ut til at det er 40 kcal per melkekapsel. Det kan sikkert googles. Anonymkode: bc018...a9b Ts: det står at melkekapslen inneholder helmelk og sukker og at kaffekapslen inneholder filtermalt kaffe. Det er 200 ml av melkekapsel og 40 ml av kaffe som i alt ugjør 240 ml til en kopp. Anonymkode: 9ab58...c86
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ts: det står at melkekapslen inneholder helmelk og sukker og at kaffekapslen inneholder filtermalt kaffe. Det er 200 ml av melkekapsel og 40 ml av kaffe som i alt ugjør 240 ml til en kopp. Anonymkode: 9ab58...c86 Og ut i fra disse opplysningene så klarer du ikke selv å forstå at bare kaffekapselen ikke inneholder kalorier? Tror du at vanlig svart kaffe fra trakter inneholder kalorier også? Anonymkode: bc9be...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå