Gå til innhold

Hormonforstyrrelser med Letrozol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min første syklus hvor jeg går på letrozol. Jeg fikk positiv eggløsningstest syklusdag 18 (11/12-18), så regner med at eggløsningen er rundt syklusdag 19 (12/11-18) Er nå 13 dpo. Graviditetstestene er negative. Jeg skulle vel ha fått utslag på 13 dpo, siden jeg vet når eggløsningen fant sted??

Når man hører om sen positiv test, så er det som regel at eggløsningen er sen.. Har symptomer som murringer, ømme bryster og kvalme, noe jeg ikke har ved mens. Vanligvis får jeg spotting før ordentlig mens, men ingenting nå. Skulle egentlig ha mens på fredagen som var, men med eggløsning senere i syklusen, ble den forskjøvet 4 dager.

Jeg har vanligvis 28 dagers syklus. Kan jo hende jeg plutselig får mens i morgen, uten noen forvarsler. Murringene og spottingen er som regel varsler jeg får. Murringene jeg har hatt nå har vart siden eggløsningen så den stoler jeg ikke på. Noen som har opplevd kluss med syklusen etter bruk av Letrozol? 

Mye greier når man er prøver.. Kanskje jeg håper litt for mye på graviditet denne måneden.

Anonymkode: 5e087...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har eggløsning vil det ikke garantere deg at du blir gravid.. 

Anonymkode: cff05...5fa

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har eggløsning vil det ikke garantere deg at du blir gravid.. 

Anonymkode: cff05...5fa

Nei det er klart :) Jeg tenkte bare på om en graviditetstest hadde slått ut 13 dager etter eggløsning hvis jeg hadde vært gravid. Eller så kommer vel mensen. Innlegget mitt over ble litt rotete ser jeg🙈

Skrevet

Jeg hadde forsinket mens og ustabil syklus med Letrozol 😔

Anonymkode: 5ddab...556

Skrevet

Jeg fikk forlengrt lutealfase av letrozol.

Skrevet
16 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg fikk forlengrt lutealfase av letrozol.

Hvor lang da, i forhold til det du hadde før?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang da, i forhold til det du hadde før?

1 uke ca. Fikk mens på dpo 19 (pleier dpo 12-13) vet nøyaktig EL grunnet temping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...