Gå til innhold

Regnes ADHD og Asperger som sykdom hos NAV?

Anbefalte innlegg

Gjest Promqueen
Skrevet
4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Kanskje hun ikke klarer begge deler samtidig. 

Hun klarte jo ikke å jobbe pga. glemsomhet og andre ting. Står ikke i HI at hun gjør begge deler. Poenget mitt vare bare hvordan klarer hun bedre å jobbe etter endt utdannelse hvis hun ikke klarte det før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Promqueen skrev:

Men hvorfor i alle dager får hun dekket utdanning når hun ikke klarer å være i jobb? Er det ikke meningen at man tar utdannelse for å FÅ JOBB etter endt skolegang? Og hvordan klarer hun å studere hvis hun ikke klarer å jobbe? Kommer hun til å klare det bedre etter studier? Sikkert en snylter som bare later som..... Det er så mye urettferdighet i systemet. De som vil får ikke, og de som egentlig ikke vil får....URGH

det kan hende hun kan fungere i en jobb der hun f.eks er mye alene, kontor e.l Mens hun vil fungere veldig dårlig i jobber der hun må forholde seg til mye på en gang, kunder osv. Det er jo en grunn til at NAV er positive til omskolering. Den jobben jeg har nå er f,eks utrolig mye mer stressende, man skal være på alerten hele tiden, mye multitasking, man skal kunne stå i konflikter flere ganger om dagen osv. Da ble den forrige jobben ferie i forhold. Men samtidig er jeg veldig glad i jobben min. Synes det er litt rart at du ikke ser at det er stor forskjell på type jobb. 

Du kan ta nettstudier der du kun sitter hjemme og studerer og slipper å forholde deg til andre. 

Bra at nav prøver å få henne i en annen jobb istedetfor å sette henne på 100% ufør er det ikke? 

Anonymkode: f9c84...83a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...