AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Jo lenger du går uten desto vanskeligere er det å komme tilbake? Hvem vil ha en med et gigantisk hull i cven liksom. Forklaringer og unnskyldninger må være klare og virke troverdige. Jeg vurderer bare å finne en å ligge for å "holde det gående". Det er alltid lettere å finne en permanent sexpartner når man allerede har en sexpartner(e). Anonymkode: 2307b...18c 1
Anim92 Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo lenger du går uten desto vanskeligere er det å komme tilbake? Hvem vil ha en med et gigantisk hull i cven liksom. Forklaringer og unnskyldninger må være klare og virke troverdige. Jeg vurderer bare å finne en å ligge for å "holde det gående". Det er alltid lettere å finne en permanent sexpartner når man allerede har en sexpartner(e). Anonymkode: 2307b...18c Atte hva? 5
Ella Ellefantella Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Du kan vel onanere? Poenget er å holde oppe lysten.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Jeg skjønner hva du mener. Følge med veldig ute av det da jeg hadde tørkeperiode på flere år. Tenkte at dette var noe jeg måtte forklare for en fremtidig partner eller at jeg måtte lyve om det, at det er ganske turn-off når det komme frem at man ikke har hatt sex på noen år. Det sitter kanskje mest i hodet, men jeg tror det er noe i det. Med hun første jeg lå med etter tørkeperioden løy jeg så det rant når vi kom inn på temaet. Kanskje ikke det svaret damer gir når de sitter på kg, men jeg tror det er lettere for dem å tiltrekkes av én som er "i spillet", en bekreftelse på at andre også finner han attraktiv. Så ja, jeg ser verdien i å holde det gående. Anonymkode: 106bd...26c 2
Thyra Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 Jeg hadde ihvertfall ikke sett det som noe negativt at en potensiell partner ikke hadde hatt sex på en stund. Heller tvert i mot, egentlig. 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 Tror det er noe i det. Det slår aldri feil: damer er mye mer keen dersom man alt er i et forhold eller dersom man har en elskerinne. Har sikkert noe å gjøre med at en oppfører seg mindre desp når man regelmessig får seg noe. Anonymkode: 6bef7...01d
Thyra Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er noe i det. Det slår aldri feil: damer er mye mer keen dersom man alt er i et forhold eller dersom man har en elskerinne. Har sikkert noe å gjøre med at en oppfører seg mindre desp når man regelmessig får seg noe. Anonymkode: 6bef7...01d Ja, desperat oppførsel setter ingen pris på. Men vissheten om at en mann ikke har hatt sex på en stund, er ikke på noen måte "turn-off".
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, Thyra skrev: Ja, desperat oppførsel setter ingen pris på. Men vissheten om at en mann ikke har hatt sex på en stund, er ikke på noen måte "turn-off". Nei, kanskje ikke isolert sett. Men sammen med f.eks. blyghet (som ellers kunne vært sjarmerende) eller dårlig sex (som ellers kunne ha vært "noe som går seg til med tiden") tror jeg det har endel P si for mange. Om enn ubevisst. Men selvfølgelig ikke alle. Om man er en fjellstø mann som oser trygghet, ser ut som en million og er god i senga, men ikke har hatt sex på noen år, så er det sikkert bare et pluss. Anonymkode: 106bd...26c 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvem vil ha en med et gigantisk hull i cven liksom. Anonymkode: 2307b...18c Tja si det? Hvis du hadde fortalt meg at du har vært igjennom 100 kuker så hadde det vært turn-off. Hvorfor skal jeg ville ta på deg hvis du har ligget rundt bare for å ligge rundt? Anonymkode: 72608...9dd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 Eh...? Om jeg treffer en ny potensiell kjæreste har jeg da ikke noe intervju om "når hadde du sist sex?" Det eneste jeg bryr meg om er om han/hun vil ha meg. Jeg bryr meg mye mer om hvor stabile tidligere forhold har vært. Anonymkode: 14cf5...b80 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh...? Om jeg treffer en ny potensiell kjæreste har jeg da ikke noe intervju om "når hadde du sist sex?" Det eneste jeg bryr meg om er om han/hun vil ha meg. Jeg bryr meg mye mer om hvor stabile tidligere forhold har vært. Anonymkode: 14cf5...b80 "15 år siden" Og det hadde du ikke reagert på? Jeg hadde stusset veldig og antagelig lurt på hva som var galt med han. Stort rødt varselflagg i alle fall. Anonymkode: 38f98...378
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: "15 år siden" Og det hadde du ikke reagert på? Jeg hadde stusset veldig og antagelig lurt på hva som var galt med han. Stort rødt varselflagg i alle fall. Anonymkode: 38f98...378 Jeg hadde aldri spurt. Nettopp fordi man begynner å spekulere og tror mye rart som ikke trenger å være tilfelle. Hva er galt med å ikke ha sex på 15 år? Det sier ingen ting om hvor god han er i senga, eller om han passer for meg. Det _kan_ bety at han ikke er verdens peneste mann og har dårlig drag, det kan bety lav sexlyst, det kan bety at han venter på den rette, at han onanerer mye, eller at han lyver så det renner av ham. Eller det kan bety at han har hatt noen forhold han ikke vil fortelle om. Det kan bety at han har vært syk og har vært forhindret pga det, eller ikke ønsket å involvere seg med noen. Eller det kan være en miks av mange ting. Så kan man jo også diskutere hva som er en ok grense for sist gang man hadde sex. Er 1 uke siden ok? Hva med 1,5 år? Hva om han tilfeldigvis hadde sex to dager før han møtte deg, men før der igjen var det 4 år siden sist? Hva om han har hatt 4 ulike damer han har sjonglert? Det er ingen ting som er fasit på hva som er greit når det kommer til sex. Noen blåser i om partneren har hatt sex med 500, mens andre syns det er en stor greie. Noen ønsker en jomfru, mens andre tenker at en uten erfaring ikke er aktuelt. Og noen bryr seg katta om det er to timer siden han sist hadde sex med en annen. Jeg er mest interessert i hvordan han er her og nå. Anonymkode: 14cf5...b80 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri spurt. Nettopp fordi man begynner å spekulere og tror mye rart som ikke trenger å være tilfelle. Hva er galt med å ikke ha sex på 15 år? Det sier ingen ting om hvor god han er i senga, eller om han passer for meg. Det _kan_ bety at han ikke er verdens peneste mann og har dårlig drag, det kan bety lav sexlyst, det kan bety at han venter på den rette, at han onanerer mye, eller at han lyver så det renner av ham. Eller det kan bety at han har hatt noen forhold han ikke vil fortelle om. Det kan bety at han har vært syk og har vært forhindret pga det, eller ikke ønsket å involvere seg med noen. Eller det kan være en miks av mange ting. Så kan man jo også diskutere hva som er en ok grense for sist gang man hadde sex. Er 1 uke siden ok? Hva med 1,5 år? Hva om han tilfeldigvis hadde sex to dager før han møtte deg, men før der igjen var det 4 år siden sist? Hva om han har hatt 4 ulike damer han har sjonglert? Det er ingen ting som er fasit på hva som er greit når det kommer til sex. Noen blåser i om partneren har hatt sex med 500, mens andre syns det er en stor greie. Noen ønsker en jomfru, mens andre tenker at en uten erfaring ikke er aktuelt. Og noen bryr seg katta om det er to timer siden han sist hadde sex med en annen. Jeg er mest interessert i hvordan han er her og nå. Anonymkode: 14cf5...b80 De fleste forklaringene du foreslår her er ganske turn-off tror jeg. Understreker poenget til ts egentlig. 15 år - der har du et forklaringsproblem. Anonymkode: 106bd...26c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 det er et stort løgn, kan ikke finne bedre beskrivelse. Det er å havne på feil hylle, der man bruker sin ungdomstid helt feil, også sitter man der fattig og uten en kjæreste. Hvem vil vel høre på det, der noen forteller at jeg har hatt 50 forskjellige sexpartnere, det er for meg ikke forbildelig, men en person som rett og slett trenger tilgivelse, så er det spørs hvor mye anger har man igjen? Anonymkode: 18302...5a4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #17 Skrevet 26. desember 2018 aktivitet avler aktivitet, søvn avler søvn, sex avler sex. Alt vi mennesker føler velbehag av ønskes mer av...Får vi ikke dekket behovet søker vi andre veier, og om det likevel ikke blir dekket så dabber behovet av. Anonymkode: 69f24...dfb
Thyra Skrevet 26. desember 2018 #18 Skrevet 26. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: "15 år siden" Og det hadde du ikke reagert på? Jeg hadde stusset veldig og antagelig lurt på hva som var galt med han. Stort rødt varselflagg i alle fall. Anonymkode: 38f98...378 Nei, det hadde jeg nok ikke reagert på. Om jeg hadde møtt en mann jeg hadde det hyggelig sammen med, ville jeg ikke ha overanalysert alt mulig og spekulert på hva som kunne vært galt med han. Det kan være utallige grunner til at han ikke har hatt sex på 15 år. Sex er noe man skal ha til gjensidig glede. Ikke noe man må ha for å være vellykket og for at ingen skal tenke at det er noe galt med deg. Jeg ville ihvertfall mye heller hatt en mann som hadde levd i sølibat i 15 år enn en som hadde kjøpt sex. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #19 Skrevet 26. desember 2018 Lettere å få nasty kjønnsykdommer også: hva med å finne seg en kjæreste? En kjæreste kommer til å sette stor pris på at du ikke er en slut. Anonymkode: d4499...ac5
Thyra Skrevet 26. desember 2018 #20 Skrevet 26. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste forklaringene du foreslår her er ganske turn-off tror jeg. Understreker poenget til ts egentlig. 15 år - der har du et forklaringsproblem. Anonymkode: 106bd...26c Ikke enig. Om jeg likte han, ville jeg ikke endret syn fordi det viste seg at han ikke hadde draget på damer generelt eller at andre ikke syntes han var så pen. At han venter på den rette er da ikke noe minus? At han har vært syk er jo noe som kan skje alle. Finner man en snill og noenlunde normal mann man har kjemi med, som ikke bruker penger over evne, så bør man være fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå