Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Corall
Skrevet

Jeg har brunt hår som strekker seg ned til brystene, det er klippet opp noe, men uansett hva jeg gjør med det så ser det såååå flatt ut, og kjedelig ut! Noen som har noen ideer og forslag? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En lett permanent, så det blir litt mer liv i det? Klippe det opp mer? Bruke andre produkter, så det blir litt lettere? Legge inn litt striper, så det blir mer fargespill?

Gå til en bra frisør, og si at du vil ha noe nytt og spennende. Hvis du alltid har gått til den samme frisøren, så har vedkommende kanskje kjørt seg inn i et spor.

Catzy

Skrevet

Sliter igrunn litt med samme problem. Striper i forskjellige nyanser liver veldig opp, og permanent kan være kjempefint (men hvis du har veldig tjukt hår skal du visst ikke ta det. Jeg fikk ikke "lov" av min frisør). Ellers kan du klippe det mye opp framme, og samtidig ha en v-bue bak (hvis du skjønner hva jeg mener). Når du har så langt hår så er det jo uendelig mange muligheter :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor fikk du ikke ta permanent fordi du hadde tykt hår??

Det er jo planen min, og jeg har veldig tykt hår...

Skrevet
Hvorfor fikk du ikke ta permanent fordi du hadde tykt hår??

Det er jo planen min, og jeg har veldig tykt hår...

Grunnen var at håret mitt er både langt og tjukt, og dermed kjempetungt. Frisøren sa at krøllene kom til å falle ut med en gang, med mindre hun tok en kjempesterk permanent - men det ville igjen slite for mye på håret mitt til at hun anbefalte det. Hun nektet meg selvfølgelig ikke å gjøre det, men var sterkt imot det. Hvor langt hår har du? Er det ikke alt for langt er det sikkert ikke noe problem :) Hør med frisøren du. Jeg har tenkt å få "a second opinion" neste gang jeg er med frisør, for jeg har kjempelyst på krøller!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hår nesten til skuldrene, så jeg håper det går alikevel :-) Men hvilke krøller er det som er "in" nå? Synes litt store krøller er veldig fint!! :-)

Skrevet

Da er det sikkert ikke noe problem. Jeg vet ikke hvilke krøller som er "in", men jeg synes store, bølgete krøller er finest. Lykke til i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...