AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Finnes det kvinnetyper som aldri snakker om sex, men kun vil leve på opplevelsen? gjelder det forretningskvinner, gjelder det kvinner innen økonomi? andre? Anonymkode: 5803b...e38
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Jeg snakker aldri om sex. Kan gjøre det, men starter ikke samtaler om sex selv. Hvilken gruppe hører jeg til da.. er voksen student? Har ei som er eldre og snakker mye om sex.. så kanskje ikke. Er katolsk da? Men holder det hemmelig. Vet ikke om andre kristne eller katolske jenter, så kan ikke si stort der.. tror folk er forskjellige uansett hvordan du grupperer dem. Anonymkode: 15eca...153 1
Anim92 Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Stemmer det, de som jobber med økonomi snakker aldri om det, er litt pripme. Flyvertinnene derimot! Heeele tiden. Hva for et spørsmål er det her? Det er like mange forskjellige preferanser/måter å forholde seg til sex, som det er mennesker. Samme åssen yrke eller gruppe man hører til.. 6
SlemUlv Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Wow.. aldri snakke om sex? Aldri snakke om hva man liker, ikke liker. Hva som er godt, hva som ble gjort rett eller feil. Aldri snakke om hvor fint man har hatt det, eller om det er noe som kan forandres? Neitakk.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Normale kvinner snakker ikke om sex med alle de kjenner, nei Anonymkode: b625a...61d 10
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 Kvinne typer = kvinnetyper? Er det så fryktelig vanskelig??? Anonymkode: 7bbad...b56 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Finnes det kvinnetyper som aldri snakker om sex, men kun vil leve på opplevelsen? gjelder det forretningskvinner, gjelder det kvinner innen økonomi? andre? Anonymkode: 5803b...e38 Mener du snakke om sex med venner og kolleger? Hvem gjør vel det? Man snakker bare om sex med den man har sex med. Anonymkode: a61be...8aa 4
Master1 Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 De som ikke trygge på sin egen sexualitet 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 Jeg. Høyere utdanning om enn ikke innen økonomi. Det kommer an på hva som menes selvsagt. Jeg snakker om det med partneren, men ikke utenom. Sexlivet vårt er mellom oss to og ikke noe som deles med venninner. Har heller aldri opplevd at noen av mine venninner har diskutert sex utenom det rent generelle rundt prevensjon da vi var yngre. Hvem, hva og hvordan inngår ikke i samtalene våre og har heller aldri gjort det. Anonymkode: d894b...945 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 Jeg snakker ikke om sex i en dirty talk måte. Er ikke en person som skriver hva jeg vil gjøre seksuelt med en person helt utav det blå. Kjæreste, date, spiller ingen rolle hvem han er. Det skjer ikke. Jeg er mer dukker opp på døren og gjør det. Å snakke om det er for meg unaturlig. Anonymkode: 9977c...f0c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det kvinnetyper som aldri snakker om sex, men kun vil leve på opplevelsen? gjelder det forretningskvinner, gjelder det kvinner innen økonomi? andre? Anonymkode: 5803b...e38 Hvorfor lurer du på det? Merkelig spørsmål. Og umulig å svare på. Vil du sikre deg at du ikke blir avslørt av kona di? Vil du sikre ryktet ditt? Anonymkode: 21bae...50a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #12 Skrevet 25. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det kvinnetyper som aldri snakker om sex, men kun vil leve på opplevelsen? gjelder det forretningskvinner, gjelder det kvinner innen økonomi? andre? Anonymkode: 5803b...e38 Eller slippe å snakke om sex med dama? Anonymkode: 21bae...50a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #13 Skrevet 25. desember 2018 Da jeg var yngere snakket jeg mye om sex, nå har jeg ikke behov for det. Anonymkode: 4bcd2...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #14 Skrevet 25. desember 2018 Jeg er sammen med ei som aldri snakker om sex. Hun liker rett og slett ikke å snakke om det, blir pinlig berørt og egentlig irritert. Hun er vernepleier, siden du er inne på yrke. Det interessante er at hun er veldig frisinnet, kåt og god i senga. Vi klaffer så bra at vi ikke trenger å kommunisere så mye om sexen, den implisitte kommunikasjonen underveis holder i massevis. Men jeg savner jo de kåte samtalene om fantasier, erfaringer og sånn, som er helt utelukket for henne å snakke om. Morsomt å sammenlikne henne med en eks av meg som elsket å snakke om sex både med meg og i sosiale sammenhenger. Fremstod sikkert som norges kåteste kvinne. Vi hadde riktignok mye sex, men hun var ikke veldig spennende og langt fra så frisinnet som hun ga uttrykk for. Anonymkode: 439fb...466
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #15 Skrevet 25. desember 2018 2 timer siden, SlemUlv skrev: Wow.. aldri snakke om sex? Aldri snakke om hva man liker, ikke liker. Hva som er godt, hva som ble gjort rett eller feil. Aldri snakke om hvor fint man har hatt det, eller om det er noe som kan forandres? Neitakk. det er vel noe som hun bestemt holder for seg selv, den mest redelige kvinnen som du aldri tenker over gjør det, men som har sine tidspunkter hun kan gjøre det, uten ord, uten å dele, men kun selv leve på opplevelsen. Anonymkode: 5803b...e38
SlemUlv Skrevet 25. desember 2018 #16 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: det er vel noe som hun bestemt holder for seg selv, den mest redelige kvinnen som du aldri tenker over gjør det, men som har sine tidspunkter hun kan gjøre det, uten ord, uten å dele, men kun selv leve på opplevelsen. Anonymkode: 5803b...e38 Så vi som snakker med partnerne våre, om hva vi liker og ikke liker, vi er ikke redelige? Lol Sorry, men jeg vil gjerne at partnerne mine skal vite hva jeg liker, og jeg vil vite hva de liker
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #17 Skrevet 25. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lurer du på det? Merkelig spørsmål. Og umulig å svare på. Vil du sikre deg at du ikke blir avslørt av kona di? Vil du sikre ryktet ditt? Anonymkode: 21bae...50a ser for at meg at hun klarer å fremstå som veldig kostbar, som du aldri vil tro kunne gjøre det, men som har sine skjult sider der hun endelig kan få tid til sex. Hun sender kanskje en sms, sier nå vil jeg, og straks har hun en partner som bare vil elske med henne... eller der hun ser med et kostbart blikk, og gir et signal til en mann som hun vil elske her og nå.... Anonymkode: 5803b...e38
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #18 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Så vi som snakker med partnerne våre, om hva vi liker og ikke liker, vi er ikke redelige? Lol Sorry, men jeg vil gjerne at partnerne mine skal vite hva jeg liker, og jeg vil vite hva de liker trenger ikke være din samboer eller den du er gift med, tror jeg sikter til henne som ikke er i et fast offentlig par forhold, men som har sine menn der ute som vet hva hun vil ha... Anonymkode: 5803b...e38
SlemUlv Skrevet 25. desember 2018 #19 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: trenger ikke være din samboer eller den du er gift med, tror jeg sikter til henne som ikke er i et fast offentlig par forhold, men som har sine menn der ute som vet hva hun vil ha... Anonymkode: 5803b...e38 Og kvinner som vet hva de vil ha, vet å si fra om det 😃
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Og kvinner som vet hva de vil ha, vet å si fra om det 😃 ja, det vil jeg tro, men fremstår ekte uansett. Anonymkode: 5803b...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå