Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lærerstudent på deltid. Har studert så mye (videreutdanning) at jeg ikke får støtte fra Lånekassen i 2019. Derfor blir jeg ekstra avhengig av nok deltidsjobb. Jeg har fått oppdrag som lærervikar via firma og på skole der jeg fikk et direkte vikariat, og gode tilbakemeldinger på det. Men det varierer hvor mye de trenger folk. Jeg trenger derfor flere jobber. Jeg har samtidig jobba mye på et sykehjem som assistent. Jeg liker de gamle og kollegene, men jeg blir sliten av løfting og av å stå opp så tidlig til dagvakter. Det går ut over fritid og studier. Tenker derfor å bytte beite. 

Jeg er ikke kresen og har tidligere søkt vikarjobb i diverse bransjer. Men mange vil ikke ha en med høy utdanning ansatt, dessverre. I tillegg er mange jobber som utlyses full tid eller bundet deltid. Jeg har noen dager jeg må være i skole + er bundet til 6 ukers praksis i feb/mars. 

Noen tips til en bransje der man jobber fra 8 eller seinere, og som ikke er fysisk tungt? Gjerne noen som trenger folk om sommeren også. Når jeg er ferdig utdanna i juli får jeg ikke lærerjobb før tidligst august. 

Anonymkode: 28a21...b5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med privatlærer? Foreldre nå til dags har ikke tid til å hjelpe barna sine med leksene, eller de har så høye forventninger at de betaler litt for å få barnet gjennom nåløyet. 

Anonymkode: ec4b2...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...