AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Har til nå ikke truffet en mann som er den han utgir seg for i begynnelsen. Jeg ønsker en mann som tar mye av styringa, er litt røff, liker mye/ofte sex, og lar meg prøve meg litt før de tar styringa igjen (at han på en måte har det siste ordet, men selvfølgelig at han liker å se meg nyte). De jeg har truffet til nå har endret seg fort i senga og vil ha meg til å styre/dominere dem mer enn det jeg er interresert i, eller så vil de "bestemme" ellers i hverdagen, mens sex-biten da gjerne blir mer at jeg skal underholde dem eller at de blir for myke og skal være for forsiktige. Vet jo at mye har med kommunikasjon å gjøre, og det er klart at jeg alltids kan bli bedre på det, men jeg orker ikke kysse så mange frosker uten resultat. Noen tanker om hvordan jeg går frem for å finne det jeg er ute etter? Det er jo ikke BARE sex jeg er ute etter, så rene sextreffesider tror jeg ikke er veien å gå. (Ja, jeg er interessert i bdsm i tilfelle ikke jeg var så tydelig i innlegget mitt...) Anonymkode: 1d33a...8df
Ardenus Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 http://www.smil-norge.no/ https://fetlife.com/ Er plassen for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Nakenprat Anonymkode: 1a422...373
Master1 Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har til nå ikke truffet en mann som er den han utgir seg for i begynnelsen. Jeg ønsker en mann som tar mye av styringa, er litt røff, liker mye/ofte sex, og lar meg prøve meg litt før de tar styringa igjen (at han på en måte har det siste ordet, men selvfølgelig at han liker å se meg nyte). De jeg har truffet til nå har endret seg fort i senga og vil ha meg til å styre/dominere dem mer enn det jeg er interresert i, eller så vil de "bestemme" ellers i hverdagen, mens sex-biten da gjerne blir mer at jeg skal underholde dem eller at de blir for myke og skal være for forsiktige. Vet jo at mye har med kommunikasjon å gjøre, og det er klart at jeg alltids kan bli bedre på det, men jeg orker ikke kysse så mange frosker uten resultat. Noen tanker om hvordan jeg går frem for å finne det jeg er ute etter? Det er jo ikke BARE sex jeg er ute etter, så rene sextreffesider tror jeg ikke er veien å gå. (Ja, jeg er interessert i bdsm i tilfelle ikke jeg var så tydelig i innlegget mitt...) Anonymkode: 1d33a...8df Du kan jo ta en kikk på fetlife,,,,, Klaps M@ster
SlemUlv Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Møt opp i ditt lokale BDSM miljø Snakk med folk, bli kjent med folk og kos deg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå