AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Noen som kjenner til denne klinikken i Oslo? Og noen som har prøvd PRP behandling for bedre hårvekst ved tynnende hår? Anonymkode: f57d3...5f9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Har hørt at denne klinikken er bra, men kjenner ikke til denne metoden du nevner. Anonymkode: 61646...757
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner til denne klinikken i Oslo? Og noen som har prøvd PRP behandling for bedre hårvekst ved tynnende hår? Anonymkode: f57d3...5f9 Har ikke prøvd, vurderte det. Men det fungerer visst ikke for alle. Så droppet det og prøvde minoxodil isteden. Anonymkode: a698c...a32
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Har du spurt på https://hårtapsnett.no/diskusjon/ Jeg vet ikke noe om forumet eller om hårtapsbehandlinger og utførende leger, men regner med at det er noen der som har litt oversikt over tema. Anonymkode: abea4...2f6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke prøvd, vurderte det. Men det fungerer visst ikke for alle. Så droppet det og prøvde minoxodil isteden. Anonymkode: a698c...a32 Hva stod det om at hvorfor det ikke fungerer på alle? Har ikke lest noe om det men på Realself.com er 86% fornøyde og syns det var "worth it" står det på avstemmingen. Har minoxidil gitt resultat? Hvor lenge har du brukt det og er du mann eller kvinne? Sprayer du hver dag? Har lest noen kvinner mister mer hår av det så har ikke turt å prøve minoxidil/rogaine Anonymkode: f57d3...5f9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du spurt på https://hårtapsnett.no/diskusjon/ Jeg vet ikke noe om forumet eller om hårtapsbehandlinger og utførende leger, men regner med at det er noen der som har litt oversikt over tema. Anonymkode: abea4...2f6 Takk Men det forumet der ser veldig dødt og uaktivt ut.. Anonymkode: f57d3...5f9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva stod det om at hvorfor det ikke fungerer på alle? Har ikke lest noe om det men på Realself.com er 86% fornøyde og syns det var "worth it" står det på avstemmingen. Har minoxidil gitt resultat? Hvor lenge har du brukt det og er du mann eller kvinne? Sprayer du hver dag? Har lest noen kvinner mister mer hår av det så har ikke turt å prøve minoxidil/rogaine Anonymkode: f57d3...5f9 Det var hårklinikkrn jeg var på som ikke kunne garantere resultater. For 4-5 behandlinger ville det koste meg ca 15000kr og ville ikke kaste bort så mange penger hvis det muligens ikke virker. Jeg har dryppet minoxodil i hodebunnen i 1,5 hår. Men synes ikke jeg har fått fantastisk effekt. Håret er fortsatt tynt, så bruker hair extensions isteden for å få litt mer fylde. Jeg vurderte hårtransplantasjon, men i mitt tilfelle så var det ikke mulig da jeg har for hårsekker som sitter for tett. Anonymkode: a698c...a32
Kvalitet Skrevet 4. januar 2019 #9 Skrevet 4. januar 2019 Er veldig interessert i dette. Har selv hårsekker som sitter langt fra hverandre i fronten. Ville nok vært kandidat for hårtransplantasjon. Har lyst å prøve pro først....
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #10 Skrevet 4. januar 2019 Masse dårlige anmeldelser på google anmeldelser av de og Facebook.. Har vært i kontakt med de selv på mail om annen behandling og får svar på gebrokkent dårlig norsk tilbake. Det trenger ikke bety at de er dårlige men de slutter også plutselig å svare, og jeg har spurt tre ganger om navnet på behandleren men de unngår å svare på det. Anonymkode: 111bb...9a6
Kvalitet Skrevet 4. januar 2019 #11 Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Masse dårlige anmeldelser på google anmeldelser av de og Facebook.. Har vært i kontakt med de selv på mail om annen behandling og får svar på gebrokkent dårlig norsk tilbake. Det trenger ikke bety at de er dårlige men de slutter også plutselig å svare, og jeg har spurt tre ganger om navnet på behandleren men de unngår å svare på det. Anonymkode: 111bb...9a6 Hvem er det du snakker om?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2019 #12 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, Kvalitet skrev: Hvem er det du snakker om? Hud og Hår klinikken , er det ikke den det er snakk om her ? Anonymkode: 111bb...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå