AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Jeg har spist dette: Frokost: to knekkebrød med smørost. En pepperminte mentos pakke + litt nonstopp. middag: pinnekjøtt med erter, potetmos og kålrabistappe. dessert: frukt og bær med en ss vannilje is og en ss krem. 3 never med chips (🤫) 10 twist biter, masse toffiefi (?) en kransekakestang. Du? Anonymkode: a16b6...bea
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Brød med skinke og kokt kålrabi Ribbe Riskrem
Zaga Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Alt for mye her også. Pinnekjøtt is sjokolade.
Duff Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 En god brunsj men ferskt hjemmebakt brød og mye godt pålegg. Kalkun med nok tilbehør til hele 2019
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 Frokost: 1 banan, 2 kopper kaffi (droppet frokost fordi det var så kort til middag) Middag: kalkun, potetmos, saus og grønnsaker Kaffimat: 2 store pepperkaker, 2 smultringer, 2 mandariner Kvelds: 2 store skiver med godt brød og forskjellig julepålegg: egg, sylte, postei, hjemmelaget pesto, waldorfsalt og grønt 2 kjeks med ost, noe smågodt og enda en banan Også drikker jeg et glass vin nå, men jeg må kanskje drikke to glass, siden jeg har 2 av alt annet i mat-julen min. Anonymkode: 425f8...0f0
miaw Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 Youghurt med musli Risengrynsgrøt Pinnekjøtt med tilbehør Riskrem med kirsebærsaus Sikkert fire halvlitere.. Mett!
SPOCA Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 Altfor mye.(..) Lunsj: 2 ciabattarundstykker med eggerøre Nesten en pose snøperler. Middag: Medisterkaker og karbonader med potet, ertestuing, tyttebærsyltetøy og brun saus. Riskrem med masse rød saus. Krumkake Strull Havreflarn Pepe lakrisstang Panda lakris M-sjokolade Krydderkake Twist Potetgull Jeg er så mett, så mett.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 Frokost: vannmelon, papaya, ristet brød lunsj: pizza middag: thai red curry med kylling dessert: is med sjokoladebiter utradisjonell jul i utlandet under palmene Anonymkode: ed8da...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå