Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er julaften snart over. Hvordan gikk det? Her gikk det helt greit, ungene ble glad for gavene og det ble ingen krangling.

Anonymkode: 3be94...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet og det gikk veldig fint. Har sett på TV og spist alt for masse godteri og er nå kjempekvalm. 

Anonymkode: 5a551...fab

• Liker 1
Skrevet

Vel, dro fra julefeiringa fordi jeg ikke orket dobbeltmoralske familiemedlemmer. Så vil si det gikk til helvete i år å...

Skrevet

Det var en fin dag/kveld. Kun min far som gjest . Maten ble god, svoren sprø . Gavene ble pakket opp , gledeshyl og ivrige hender😅 

De ble utrolig fornøyde med gavene, klær som falt i smak og leker og ting  de ønsket seg. 

• Liker 2
Skrevet

Som en hvilken som helst annen dag.

Skrevet

Kjempekoselig! Men jeg er så kraftig forstoppet, pga lite aktivitet og mye dårlig mat. Skal i stort juleselskap med masse utvidet familie i morgen. Sikker på det løsner da😵🙈

Anonymkode: 2c9b2...68b

Skrevet

Fantastisk koselig! Jeg har vært alene. Kunne ikke hatt bedre vertinne. Jeg fikk gjøre akkurat som jeg ville, hele dagen og fikk bare mat jeg likte. 😂

Anonymkode: fc924...6b7

• Liker 5
Skrevet

Ok, men slitsomt..... eldstemann er hjemme fra student byen. Merker at han tar mye plass..... krangler med lillebroren hele tiden. Får i huset må ta en alvorsprat i morgen....

Anonymkode: b9f38...4c1

Skrevet

Vi har hatt det veldig hyggelig. Feiret med familie hjemme hos oss som vi gjør hvert år. I år har det vært ekstra godt og avslappet siden faren min har kuttet alkoholen. Det gjør jo at skuldrene har vært lavere enn tidligere år, og det var skikkelig deilig. 

Anonymkode: 56793...d2a

• Liker 6
Skrevet

Litt for liten plass og litt for mange folk - og altfor mange gaver! Men bare koselig likevel:)

• Liker 1
Skrevet

Det var koselig. Selv om jeg er voksen så er det deilig å være hjemme i julen og siden jeg er student så kan jeg være ekstra lenge :)

Alle virket fornøyde med gavene og vi spiste alt for mye som vanlig :) Vi er bare voksne her så det gikk rolig for seg.

Anonymkode: b51b3...33b

• Liker 1
Skrevet

Koselig, men jeg sørger på en måte litt hver jul min svoger "stikker av" med min søster. Liker ikke at hun og hennes familie mangler julaften. Forstår at svigerfamilien skal ha annenhver jul men liker det ikke!

Anonymkode: e72a5...2fc

• Liker 1
Skrevet

Helt ok. Kommer overhode ikke overens med min bror. Vi er som olje og vann. For å bevare julefreden er det jeg som må svelge kameler, han bryr seg ikke om julen blir ødelagt for andre. 

Anonymkode: 4e168...bc5

• Liker 1
Skrevet

Veldig hyggelig.

Bestefar var i god form, så feiringen på sykehjemmet gikk strålende, og det var generelt god stemning.

Ble sittende til klokka 3 med julequiz for hele familien etter at vi ble ferdige med feiringen på sykehjemmet. Kjempekoselig! :)

• Liker 3
Skrevet

Vi feirer på en øy utenfor Afrika. Litt overskyet så vi badet ikke før klokken 16.00. 

Gått tur langs strandpromenaden, spist masse god mat. Fått gave av nissen og tatt bilde med han. 

Nå er jeg lys våken klokken 03.00 til  04.00. Ja ja. God jul folkens.

Skrevet

"Ut av det Blå", -Ble jeg "adoptert", av familien til nær venn 🙂

Full pakke, trenger ikke spise mer i år... Superhyggelig... Er normalt veldig ikke Julete av meg,

men var  v e l d i g  hyggelig (-Og jeg fikk "Mandelen" i grøten.) Helt knall i kveld ! 

Hilser til Alle, -spes. de som er alene / Ikke hatt en "optimal" kveld... Skål med & til  dere :vin:🙌 

A.(CAVE:Fnatt)

• Liker 3
Skrevet

Besøkte mamma på sykehuset. Det gikk bedre med henne, og vi lo innimellom. Den beste julegaven.

Anonymkode: add24...3ac

• Liker 4
Skrevet

Dagen igår var stusselig. Kun min mor og meg. Julaften er tung fordi det påminner meg på at jeg ikke har egen familie igjen, alle er døde. Har samboer som feiret med sin familie og vi var ikke bedt dit. Skuffet over svigermor. 

Anonymkode: d14f2...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...