AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Det er dilemma når menn blir kåt, men hva gjør du raketten må avfyrt? ringe venninne? sms singel venninne? mms med venninne? facetime? drar på natt besøk til venninne? går opp stigen igjennom vinduet for natt besøk til venninne? Aldersforskjell? eldre ? yngre? jevn aldrende? blir det etter forventningene? Anonymkode: 6a94f...c58
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 En rakett må nødvendigvis tennes før den fyrer. Hva mener du med at fyrverkeriet har kommet på et nivå? Holder du rakettene samlet et godt stykke over bakken da, eller? Anonymkode: 9a397...68e 3
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 På 24.12.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev: Det er dilemma når menn blir kåt, men hva gjør du raketten må avfyrt? ringe venninne? sms singel venninne? mms med venninne? facetime? drar på natt besøk til venninne? går opp stigen igjennom vinduet for natt besøk til venninne? Aldersforskjell? eldre ? yngre? jevn aldrende? blir det etter forventningene? Anonymkode: 6a94f...c58 Vet det er jul og alkoholen flyter, men hæ? 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Om du ikke kan snakke om sex, på en forståelig måte. Bør du ikke ha sex. Syns jeg. Anonymkode: d71fa...946 13
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 godt mulig jeg pakket det godt inn veldig, men håper dere ikke er så harde som dere virker å være. Tror kvinner liker myke menn. Anonymkode: 6a94f...c58
SlemUlv Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Kvinner liker menn som klarer å si det de mener. Hater å måtte gjette meg frem. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 Når jeg er kåt knuller jeg dama. Anonymkode: 3ee47...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 2 timer siden, SlemUlv skrev: Kvinner liker menn som klarer å si det de mener. Hater å måtte gjette meg frem. har du eksempel? Anonymkode: 6a94f...c58
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg er kåt knuller jeg dama. Anonymkode: 3ee47...1b7 det var rett på sak uten innpakning, snakk om frimodighet.... tror jeg ville brukt andre formuleringer for å ikke være så direkte, selv fyrverkeriet trenger å bli kåt av sexy kvinne.... Anonymkode: 6a94f...c58
SlemUlv Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: har du eksempel? Anonymkode: 6a94f...c58 På å måtte gjette seg frem? Ta HI som et eksempel.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, SlemUlv skrev: På å måtte gjette seg frem? Ta HI som et eksempel. eksempel på hvor direkte du liker det skal være? sitat eksempel som en mann sier direkte til deg.... Anonymkode: 6a94f...c58
SlemUlv Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: eksempel på hvor direkte du liker det skal være? sitat eksempel som en mann sier direkte til deg.... Anonymkode: 6a94f...c58 Kjære har det ikke med å skrive til meg.. Men her i dette tilfelle "hva gjør menn når de føler de må komme?" Mye enklere å forstå. Nå skal det sies, at man ALDRI bør skrive seksuelt til en kvinne uoppfordret. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 Hvis jeg skulle gjettet ville jeg sagt at de aller fleste bare tar seg en runk. Anonymkode: b67b6...7ec 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 45 minutter siden, SlemUlv skrev: Kjære har det ikke med å skrive til meg.. Men her i dette tilfelle "hva gjør menn når de føler de må komme?" Mye enklere å forstå. Nå skal det sies, at man ALDRI bør skrive seksuelt til en kvinne uoppfordret. Aha, uoppfordret uten at du ser hun er klar og villig? Anonymkode: 6a94f...c58
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg skulle gjettet ville jeg sagt at de aller fleste bare tar seg en runk. Anonymkode: b67b6...7ec finnes det ikke bedre ord kan kamuflere det slik at det ikke blir for direkte, blir jo pinlig berørt og flau når ordene kommer så rak rygget rett frem. Anonymkode: 6a94f...c58
SlemUlv Skrevet 26. desember 2018 #17 Skrevet 26. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, uoppfordret uten at du ser hun er klar og villig? Anonymkode: 6a94f...c58 Jeg har utfordrende bilder på enkelte av mine nett profiler, men det står klart og tydelig i teksten at jeg har partner og ikke søker menn. Meg sender man IKKE sånne meldinger til. Kvinner man har snakket med en stund, som mennesker! og som har sagt at de er åpne for flørt, kan man kanskje sende sånne meldinger til. Spør for å være sikker. Kvinner som har "seksuelle meldinger ønskes" på profilene sine, er det ok å sende seksuelle meldinger til. Samtykke er sexy ❤️
SlemUlv Skrevet 26. desember 2018 #18 Skrevet 26. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: finnes det ikke bedre ord kan kamuflere det slik at det ikke blir for direkte, blir jo pinlig berørt og flau når ordene kommer så rak rygget rett frem. Anonymkode: 6a94f...c58 Hva ville du skrevet istedenfor å ta seg et runk. Som kom frem forståelig forandre.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #19 Skrevet 26. desember 2018 5 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg har utfordrende bilder på enkelte av mine nett profiler, men det står klart og tydelig i teksten at jeg har partner og ikke søker menn. Meg sender man IKKE sånne meldinger til. Kvinner man har snakket med en stund, som mennesker! og som har sagt at de er åpne for flørt, kan man kanskje sende sånne meldinger til. Spør for å være sikker. Kvinner som har "seksuelle meldinger ønskes" på profilene sine, er det ok å sende seksuelle meldinger til. Samtykke er sexy ❤️ Veldig bra forklart. Det synes jeg var inner tier. Imponert at dere i tillegg har utfordrende bilder ute på nett profilene deres. Personlig er jeg kun etter single kvinner som ikke er i et forhold. Anonymkode: 6a94f...c58
SlemUlv Skrevet 26. desember 2018 #20 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Veldig bra forklart. Det synes jeg var inner tier. Imponert at dere i tillegg har utfordrende bilder ute på nett profilene deres. Personlig er jeg kun etter single kvinner som ikke er i et forhold. Anonymkode: 6a94f...c58 Vel, for å vite det må man lese profiler. Dessverre mange menn som unnlater å gjøre det, i det de ser en pupp :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå