AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Jeg håper noen forstår hva jeg mener, men når jeg bruker øyeskygge på øyelokket så smitter det av på huden over øyelokket. Vet ikke om det heter noe spesielt? Jeg misunner de som har mer av øyelokket synlig. På meg så vises en liten kant og derfor smitter det lett av. Håper noen har noen tips Anonymkode: 20f40...af4
Kalmie Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Øyeskyggeprimer, men også å legge et lag med en basefarge på lokket før du begynner med de andre tonene.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Jeg bruker primer, men skal jeg bruke den der jeg ikke ønsker at det smitter? Eller er det øyenskyggen som er dårlig kanskje? Dette var en ganske dyr, men tydeligvis er det ikke alltid at det teller så mye. Anonymkode: 20f40...af4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Bilde av øyet? Anonymkode: 5b43e...6e5
Kalmie Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker primer, men skal jeg bruke den der jeg ikke ønsker at det smitter? Eller er det øyenskyggen som er dårlig kanskje? Dette var en ganske dyr, men tydeligvis er det ikke alltid at det teller så mye. Anonymkode: 20f40...af4 Neii, bare der du har på øyeskyggen, slik at den holder seg fast. Kanskje du kan prøve en annen? Eller har litt fettete øyelokk? Er flere som sliter med det...
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 8 minutter siden, Kalmie skrev: Neii, bare der du har på øyeskyggen, slik at den holder seg fast. Kanskje du kan prøve en annen? Eller har litt fettete øyelokk? Er flere som sliter med det... Ja, har fettete øyelokk. Det er kanskje det største problemet. Irriterende. Det ser jo ikke bra ut. Anonymkode: 20f40...af4
Kalmie Skrevet 24. desember 2018 #7 Skrevet 24. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har fettete øyelokk. Det er kanskje det største problemet. Irriterende. Det ser jo ikke bra ut. Anonymkode: 20f40...af4 Hadde prøvd litt forskjellige primere, og kanskje en setting spray på slutten
Professor Orm Skrevet 24. desember 2018 #8 Skrevet 24. desember 2018 Har samme problem. Bruker primer fra urban decay på hele lokket opp til brynet, samt under øyet. Eneste som funker.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #9 Skrevet 24. desember 2018 Min erfaring er at dyr øyenskygge ikke smitter. Anonymkode: 5347e...4b2
Gjest BabyBlue Skrevet 24. desember 2018 #10 Skrevet 24. desember 2018 1 minutt siden, Professor Orm skrev: Har samme problem. Bruker primer fra urban decay på hele lokket opp til brynet, samt under øyet. Eneste som funker. Signerer den. Trodde aldri jeg kunne bruke øyenskygge fordi den gled av etter få sekunder, men nå er øyesminke desidert det jeg liker best! Har brukt UD sin siden jeg var 16 /17 og syns den er super. På den tiden måtte jeg bestille den på nett fra USA og vente i flere uker på å få den i posten, nå trooor jeg den selges på Kicks
Professor Orm Skrevet 24. desember 2018 #11 Skrevet 24. desember 2018 Akkurat nå, BabyBlue skrev: Signerer den. Trodde aldri jeg kunne bruke øyenskygge fordi den gled av etter få sekunder, men nå er øyesminke desidert det jeg liker best! Har brukt UD sin siden jeg var 16 /17 og syns den er super. På den tiden måtte jeg bestille den på nett fra USA og vente i flere uker på å få den i posten, nå trooor jeg den selges på Kicks Stemmer, jeg kjøpte på kicks. Jeg må smøre den over alt hvor vippene teoretisk sett kan komme nær, hvis ikke ser jeg ut som en vaskebjørn. Har også sett den på Gardermoen hvis ts av en eller annen grunn skulle dit 😊
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #12 Skrevet 24. desember 2018 12 minutter siden, Professor Orm skrev: Har samme problem. Bruker primer fra urban decay på hele lokket opp til brynet, samt under øyet. Eneste som funker. Tusen takk for tipset Den må jeg prøve. Skal innom en annen flyplass. Kanskje de har den der. Anonymkode: 20f40...af4
Professor Orm Skrevet 24. desember 2018 #13 Skrevet 24. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tipset Den må jeg prøve. Skal innom en annen flyplass. Kanskje de har den der. Anonymkode: 20f40...af4 Bare hyggelig! Tror jeg har sett det andre flyplasser også. Ellers finner man den på kicks 😊
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #14 Skrevet 24. desember 2018 11 minutter siden, BabyBlue skrev: Signerer den. Trodde aldri jeg kunne bruke øyenskygge fordi den gled av etter få sekunder, men nå er øyesminke desidert det jeg liker best! Har brukt UD sin siden jeg var 16 /17 og syns den er super. På den tiden måtte jeg bestille den på nett fra USA og vente i flere uker på å få den i posten, nå trooor jeg den selges på Kicks Heter det bare urban decay primer? Kan man bruke den i hele ansiktet? Anonymkode: e115f...112
Professor Orm Skrevet 25. desember 2018 #15 Skrevet 25. desember 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter det bare urban decay primer? Kan man bruke den i hele ansiktet? Anonymkode: e115f...112 Den heter urban decay primer potion. Finnes i fargeløs eller diskret skimmer, alt etter hva du foretrekker. Ville heller kjøpt en egen primer til ansiktet i og med at denne er en liten tube med en liten svampapplikator, finnes en som skal være veldig bra fra samme merke.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. desember 2018 #16 Skrevet 25. desember 2018 (endret) 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heter det bare urban decay primer? Kan man bruke den i hele ansiktet? Anonymkode: e115f...112 Mener den heter urban decay eyeshadow primer. Og nei, den er ikke til ansiktet, men jeg pleier en sjelden gang å bruke et supertynt lag under øynene om concealeren skal limes fast (så lenge jeg har nok fukt i det området). Primere ment til ansiktet er ofte mer fuktighetsgivende og gir glød til huden, det fungerer ikke for en øyenskyggeprimer som skal holde på plass pigmenter fra øyenskygger. Primeren tørker ned litt tørt og kan fremheve tørr og flakete hud, så helst bruk øyekrem i tillegg. Primeren kommer i en liten tube så det er ganske opplagt at den er ment for et lite område, men den er ganske drøy i bruk med mindre du sminker deg mye hver dag Er et produkt som var life changing for meg, tuller ikke engang. Edit: Som professor orm sier: den heter urban decay primer potion. Endret 25. desember 2018 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #17 Skrevet 25. desember 2018 2 minutter siden, Professor Orm skrev: Den heter urban decay primer potion. Finnes i fargeløs eller diskret skimmer, alt etter hva du foretrekker. Ville heller kjøpt en egen primer til ansiktet i og med at denne er en liten tube med en liten svampapplikator, finnes en som skal være veldig bra fra samme merke. Vet du hva den heter? Jeg har aldri hørt om primer før denne tråden, men kjenner jeg må ha det, til hele ansiktet. Anonymkode: e115f...112
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #18 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, BabyBlue skrev: Mener den heter urban decay eyeshadow primer. Og nei, den er ikke til ansiktet, men jeg pleier en sjelden gang å bruke et supertynt lag under øynene om concealeren skal limes fast (så lenge jeg har nok fukt i det området). Primere ment til ansiktet er ofte mer fuktighetsgivende og gir glød til huden, det fungerer ikke for en øyenskyggeprimer som skal holde på plass pigmenter fra øyenskygger. Primeren tørker ned litt tørt og kan fremheve tørr og flakete hud, så helst bruk øyekrem i tillegg. Primeren kommer i en liten tube så det er ganske opplagt at den er ment for et lite område, men den er ganske drøy i bruk med mindre du sminker deg mye hver dag Er et produkt som var life changing for meg, tuller ikke engang. Wow, nå må jeg i iallfall ha de tingene, spesielt den for hele ansiktet! Anonymkode: e115f...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå