AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg har barn, men de sover. Måtte feire dagen med eksen, og det gikk ok... Men jeg har ingen, foreldrene mine er fucket opp, og har aldri hatt noen, og nå har jeg grått i to timer. Sendte en melding til en venninne, men hun ble sur fordi det ikke passet seg å sende melding på julaften... Når alle skal være glade og lykkelige, men nå bare gråter jeg og klarer ikke å stoppe og føler meg bare dum, for jeg har jo i det minste barna mine. Et ikke hva jeg vil med dette, men jeg har ingen å dele frustrasjonen med og på 2. Juledag må jeg være alene alene i to dager og jeg har ingen... Anonymkode: 669b6...81b
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 24. desember 2018 Hva faen. Du har unger og en eks du er sammen med. jeg og mange andre sitter alene! Barnløs, nyskilt, enebarn og døde foreldre. Venner og slekt som feirer for seg selv. Kom tilbake når du varmer opp fjorland og kun åpner en stusslig pakke fra jobben! Anonymkode: fcaee...b9d 62
blåtimen Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Sender deg en skikkelig stor klem. Lei meg for at du har det sånn. 😢❤️ 16
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Hvor gammel er du ts? Anonymkode: b4fd1...d37
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du ts? Anonymkode: b4fd1...d37 Og dette var ikke frekt ment i tilfelle noen skulle lure, spurte helt seriøst. Anonymkode: b4fd1...d37 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg har barn, men de sover. Måtte feire dagen med eksen, og det gikk ok... Men jeg har ingen, foreldrene mine er fucket opp, og har aldri hatt noen, og nå har jeg grått i to timer. Sendte en melding til en venninne, men hun ble sur fordi det ikke passet seg å sende melding på julaften... Når alle skal være glade og lykkelige, men nå bare gråter jeg og klarer ikke å stoppe og føler meg bare dum, for jeg har jo i det minste barna mine. Et ikke hva jeg vil med dette, men jeg har ingen å dele frustrasjonen med og på 2. Juledag må jeg være alene alene i to dager og jeg har ingen... Anonymkode: 669b6...81b Gir deg en stor god klem ❤️❤️ Finn frem godteri, dra med deg dyna og se på en god julefilm. Det er så mange i din situasjon.....neste år kan søker du etter andre som er i samme situasjon som du kan feire med? Prøv å gjør det beste ut av det ❤️❤️ Anonymkode: b3ca5...6ce 9
Tatja Skrevet 24. desember 2018 #7 Skrevet 24. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen. Du har unger og en eks du er sammen med. jeg og mange andre sitter alene! Barnløs, nyskilt, enebarn og døde foreldre. Venner og slekt som feirer for seg selv. Kom tilbake når du varmer opp fjorland og kun åpner en stusslig pakke fra jobben! Anonymkode: fcaee...b9d Du har ikke fasit på når det er greit å kjenne på ensomhet! Det kan man gjøre både med og uten unger og ektefeller! 42
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #8 Skrevet 24. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva faen. Du har unger og en eks du er sammen med. jeg og mange andre sitter alene! Barnløs, nyskilt, enebarn og døde foreldre. Venner og slekt som feirer for seg selv. Kom tilbake når du varmer opp fjorland og kun åpner en stusslig pakke fra jobben! Anonymkode: fcaee...b9d Barn i Afrika dør av sult, og folk over hele verden har det vondt, og bare fordi noen har vondt i hele kroppen så betyr ikke det at det gjør vondt i det ene beinet... Du aner heller ikke hva jeg har gått gjennom i livet. Hva med litt empati... Anonymkode: 669b6...81b 26
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #9 Skrevet 24. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg har barn, men de sover. Måtte feire dagen med eksen, og det gikk ok... Men jeg har ingen, foreldrene mine er fucket opp, og har aldri hatt noen, og nå har jeg grått i to timer. Sendte en melding til en venninne, men hun ble sur fordi det ikke passet seg å sende melding på julaften... Når alle skal være glade og lykkelige, men nå bare gråter jeg og klarer ikke å stoppe og føler meg bare dum, for jeg har jo i det minste barna mine. Et ikke hva jeg vil med dette, men jeg har ingen å dele frustrasjonen med og på 2. Juledag må jeg være alene alene i to dager og jeg har ingen... Anonymkode: 669b6...81b Kan du gjøre noe for å få flere venner? Kanskje finnes det en tilstelning du kan dra på på 2. juledag? Frelsesarmeen og andre har servering av mat flere dager pr uke. Om du drar på noe slikt, kan du i alle fall være sammen med noen Kanskje du også kan tenke deg å jobbe frivillig for en organisasjon (Frelsesarmeen eller andre) som har matservering? Da får du sjansen til å bli kjent med nye mennesker, samtidig som du gjør en innsats for andre Anonymkode: 3ed1c...3ff 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #10 Skrevet 24. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg har barn, men de sover. Måtte feire dagen med eksen, og det gikk ok... Men jeg har ingen, foreldrene mine er fucket opp, og har aldri hatt noen, og nå har jeg grått i to timer. Sendte en melding til en venninne, men hun ble sur fordi det ikke passet seg å sende melding på julaften... Når alle skal være glade og lykkelige, men nå bare gråter jeg og klarer ikke å stoppe og føler meg bare dum, for jeg har jo i det minste barna mine. Et ikke hva jeg vil med dette, men jeg har ingen å dele frustrasjonen med og på 2. Juledag må jeg være alene alene i to dager og jeg har ingen... Anonymkode: 669b6...81b Kan du gjøre noe for å få flere venner? Kanskje finnes det en tilstelning du kan dra på på 2. juledag? Frelsesarmeen og andre har servering av mat flere dager pr uke. Om du drar på noe slikt, kan du i alle fall være sammen med noen Kanskje du også kan tenke deg å jobbe frivillig for en organisasjon (Frelsesarmeen eller andre) som har matservering? Da får du sjansen til å bli kjent med nye mennesker, samtidig som du gjør en innsats for andre Anonymkode: 3ed1c...3ff 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #11 Skrevet 24. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg har barn, men de sover. Måtte feire dagen med eksen, og det gikk ok... Men jeg har ingen, foreldrene mine er fucket opp, og har aldri hatt noen, og nå har jeg grått i to timer. Sendte en melding til en venninne, men hun ble sur fordi det ikke passet seg å sende melding på julaften... Når alle skal være glade og lykkelige, men nå bare gråter jeg og klarer ikke å stoppe og føler meg bare dum, for jeg har jo i det minste barna mine. Et ikke hva jeg vil med dette, men jeg har ingen å dele frustrasjonen med og på 2. Juledag må jeg være alene alene i to dager og jeg har ingen... Anonymkode: 669b6...81b Ja så forskjellig kan folk føle det. Mange misunner deg og hadde elsket å slippe all mas og kjas med familie og forplikteleser. For meg hadde det ikke kostet en kalori å sitte mutters alene på juleaften. Men forstår jo at andre føler det annerledes, så her kommer en stor klem til deg, Anonymkode: 869f7...e26 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #12 Skrevet 24. desember 2018 Kanskje du kan søke etter reservebesteforeldre til barna dine som samtidig kan være reserveforeldre for deg? Mange har søkt etter det gjennom facebookgrupper og andre steder og fått seg en ny familie Anonymkode: 3ed1c...3ff 6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #13 Skrevet 24. desember 2018 Stor klem ts! Anonymkode: 209f1...dad 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #14 Skrevet 24. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja så forskjellig kan folk føle det. Mange misunner deg og hadde elsket å slippe all mas og kjas med familie og forplikteleser. For meg hadde det ikke kostet en kalori å sitte mutters alene på juleaften. Men forstår jo at andre føler det annerledes, så her kommer en stor klem til deg, Anonymkode: 869f7...e26 Ts feira med eksen? Noe som gikk ok visst men d øet kan være tøfft å feire når man har dårlig kjemi sammen feks. Anonymkode: 6c898...c1c 5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #15 Skrevet 24. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts feira med eksen? Noe som gikk ok visst men d øet kan være tøfft å feire når man har dårlig kjemi sammen feks. Anonymkode: 6c898...c1c Det gikk ok, men vi er absolutt ikke venner. Anonymkode: 669b6...81b 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #16 Skrevet 24. desember 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje du kan søke etter reservebesteforeldre til barna dine som samtidig kan være reserveforeldre for deg? Mange har søkt etter det gjennom facebookgrupper og andre steder og fått seg en ny familie Anonymkode: 3ed1c...3ff De har besteforeldre, men jeg føler ikke at de er mine foreldre, og har aldri gjort... Jeg er emosjonelt deprivert pga dem. Anonymkode: 669b6...81b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #17 Skrevet 24. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg har barn, men de sover. Måtte feire dagen med eksen, og det gikk ok... Men jeg har ingen, foreldrene mine er fucket opp, og har aldri hatt noen, og nå har jeg grått i to timer. Sendte en melding til en venninne, men hun ble sur fordi det ikke passet seg å sende melding på julaften... Når alle skal være glade og lykkelige, men nå bare gråter jeg og klarer ikke å stoppe og føler meg bare dum, for jeg har jo i det minste barna mine. Et ikke hva jeg vil med dette, men jeg har ingen å dele frustrasjonen med og på 2. Juledag må jeg være alene alene i to dager og jeg har ingen... Anonymkode: 669b6...81b Alle trenger noen. Og det er veldig bra at du valgte å skrive her i kveld, for du kan gjøre mye for å bedre din situasjon. Skriv ned punkter for hva du ønsker å gjøre for å få flere venner og et mindre ensomt liv, og start i morgen (eller allerede i kveld med å planlegge hva du skal gjøre og når (feks ta kontakt med Frelsesarmeen og hør om de trenger frivillige eller hør om de har åpent 2. juledag og om du kan komme). Se her om du finner Frelsesarmeen (om du ønsker å prøve noe av det jeg foreslo) i din by, og sjekk åpngstider etc http://www.frelsesarmeen.no/no/her_finner_du_oss2/Her+finner+du+oss.d25-SxdzQYP.ips#content Om frivillig arbeid http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/frivillig_arbeid/ http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/korps_menigheter/ Man kan også få besøk fra noen i Homestart om man ønsker det Vi tilbyr også Home-Start familiestøtteprogram for småbarnsfamilier som trenger litt ekstra støtte i hverdagen.http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/barne-_og_familievern/ Anonymkode: 3ed1c...3ff 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #18 Skrevet 24. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du gjøre noe for å få flere venner? Kanskje finnes det en tilstelning du kan dra på på 2. juledag? Frelsesarmeen og andre har servering av mat flere dager pr uke. Om du drar på noe slikt, kan du i alle fall være sammen med noen Kanskje du også kan tenke deg å jobbe frivillig for en organisasjon (Frelsesarmeen eller andre) som har matservering? Da får du sjansen til å bli kjent med nye mennesker, samtidig som du gjør en innsats for andre Anonymkode: 3ed1c...3ff Jeg har venner, men alle er med familien sin i julen. Og i kveld bare toppet det seg, har vært et skikkelig dårlig og tøft år, og jeg er bare lei meg for at jeg ikke har noen nære. Jeg gjør allerede frivillig arbeid og det er bra. Anonymkode: 669b6...81b 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #19 Skrevet 24. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har venner, men alle er med familien sin i julen. Og i kveld bare toppet det seg, har vært et skikkelig dårlig og tøft år, og jeg er bare lei meg for at jeg ikke har noen nære. Jeg gjør allerede frivillig arbeid og det er bra. Anonymkode: 669b6...81b Jeg forstår. De vennene du har, er ikke de nære? I så fall kan du bli kjent med nye venner som blir nære og som også viser deg omtanke og som ønsker å være sammen med deg på dager når du trenger å være med de Anonymkode: 3ed1c...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #20 Skrevet 24. desember 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen. Du har unger og en eks du er sammen med. jeg og mange andre sitter alene! Barnløs, nyskilt, enebarn og døde foreldre. Venner og slekt som feirer for seg selv. Kom tilbake når du varmer opp fjorland og kun åpner en stusslig pakke fra jobben! Anonymkode: fcaee...b9d Du og dere 10 stk som plusset dette innlegget: Har dere ikke forståelse for at andre kan ha det vondt? Anonymkode: 3ed1c...3ff 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå