AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Det står at konsultasjon er gratis og at Second opinion koster 600. Hva menes med Second opinion i denne sammenhengen? Anonymkode: a3a44...817
henniie Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Jeg vil tro at om du ikke booker oprasjon, og kommer tilbake igjen til en ny konsultasjon - for å høre om andre muligheter eller vurderinger, at det da er second opinion...? Eller..? Du kan sikkert høre med sykehuset/klinikken som tilbyr det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 17 minutter siden, henniie skrev: Jeg vil tro at om du ikke booker oprasjon, og kommer tilbake igjen til en ny konsultasjon - for å høre om andre muligheter eller vurderinger, at det da er second opinion...? Eller..? Du kan sikkert høre med sykehuset/klinikken som tilbyr det. Ok takk😊Men hvis kirurgen sier at han er usikker på behandlingen og at jeg kan komme tilbake for ny vurdering med annen kirurg, går det for det samme? Anonymkode: a3a44...817
henniie Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok takk😊Men hvis kirurgen sier at han er usikker på behandlingen og at jeg kan komme tilbake for ny vurdering med annen kirurg, går det for det samme? Anonymkode: a3a44...817 Vil tro det, det er bare ringe å spørre om det da koster 600 kr
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok takk😊Men hvis kirurgen sier at han er usikker på behandlingen og at jeg kan komme tilbake for ny vurdering med annen kirurg, går det for det samme? Anonymkode: a3a44...817 Ja det går nok for det samme. Men kan ikke se for meg at kirurgen kommer til å si det. Så lenge de vet hva du vil ha konsultasjon for så sørger de for at den du møter er den som har peiling på det som gjelder for området du vil behandle. Anonymkode: ac1f4...53a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 På 24.12.2018 den 22.53, AnonymBruker skrev: Ja det går nok for det samme. Men kan ikke se for meg at kirurgen kommer til å si det. Så lenge de vet hva du vil ha konsultasjon for så sørger de for at den du møter er den som har peiling på det som gjelder for området du vil behandle. Anonymkode: ac1f4...53a Det var det hun sa, for hun var usikker på om jeg burde opereres og evt. hvordan. Anonymkode: a3a44...817
nordlending Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Second opinion er vurdering av en annen lege. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå