Kraula Skrevet 24. desember 2018 #1 Del Skrevet 24. desember 2018 Vi har alle merkelige ting som irriterer oss, gjerne irrasjonelt. I en dating situasjon kan dette gjerne ende opp med at man avslutter hele datingen. Vanlige eksempler inkluderer f.eks de som snakker med mat i munnen, hoster uten å dekke seg for munnen, de som hyppig avbryter mens man prater, uhøflig mot servitør og annet service-personell. Noen som vil dele sine? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Del Skrevet 24. desember 2018 Folk som tror de er kule og mer interessante fordi de bruker amerikansk slang 🤮 Anonymkode: 4cab2...166 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. desember 2018 #3 Del Skrevet 24. desember 2018 Dukke opp med svarte tenner 😬 (ja det har hendt, ble ikke mer enn en date der). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 24. desember 2018 #4 Del Skrevet 24. desember 2018 Folk som driver med name-dropping. 😖 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 24. desember 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 24. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som tror de er kule og mer interessante fordi de bruker amerikansk slang 🤮 Anonymkode: 4cab2...166 Om du har et bedre uttrykk på norsk tar jeg gjerne i mot. Jobber selv på engelsk, så norsken blir dessverre litt rusten. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Del Skrevet 24. desember 2018 Pet peeve? Hvorfor ikke skrive norsk med en gang? Noe av det verste med å møte moderne mennesker er deres avhengighet av mobilen. Jeg vet ikke hvorfor så mange synes det er helt på sin plass å taste ivei på mobilen mens man sitter sammen med andre. For ikke å snakke om å sende og svare på meldinger, ta telefonen når den ringer osv. osv. En annen deal breaker (ok, nå ble jeg som TS og skrev engelsk, men finnes det egentlig et godt ord for det på norsk?) er forsentkomming. Kjenner flere som ringer 5-10 minutter etter man hadde en avtale og skriver at nå reiser de snart hjemmefra. Anonymkode: d6267...811 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Del Skrevet 25. desember 2018 Massiv mobilbruk under date er big no-no syntes jeg. Selv legger jeg mobilen i vesken og sjekker bare en gang i blant. Har opplevd at en har sittet på instagram og youtube under store deler av daten, og han ville t.o.m møtes igjen! Altså nei. Får også avsmak av de som ikke vasker hendene når de har vært på do. Dårlig kroppslukt og ekstremt dårlig ånde er også ganske lite turn-on. Var også på et par dater med en kar som satte i gang med å prompe høylytt ved siden av meg etter 2 treff. Jeg vet det er naturlig, men syntes det et litt mer sjarmerende å vente med prompinga til man hvertfall er blitt kjærester eller kanskje samboere.. Anonymkode: dda8a...90d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. desember 2018 #8 Del Skrevet 25. desember 2018 16 timer siden, Kraula skrev: Vi har alle merkelige ting som irriterer oss, gjerne irrasjonelt. I en dating situasjon kan dette gjerne ende opp med at man avslutter hele datingen. Vanlige eksempler inkluderer f.eks de som snakker med mat i munnen, hoster uten å dekke seg for munnen, de som hyppig avbryter mens man prater, uhøflig mot servitør og annet service-personell. Noen som vil dele sine? Dårlig matskikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #9 Del Skrevet 25. desember 2018 Syns ingenting av det som ble nevnt her var irrasjonellt. Mobilbruk har ingenting på date å gjøre. Ellers skulle en kunne forvente normal folkeskikk, noe som tydelig er mangel i det som er nevnt i tråden her. Anonymkode: 3679c...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #10 Del Skrevet 25. desember 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Pet peeve? Hvorfor ikke skrive norsk med en gang? Anonymkode: d6267...811 Er vel ikke et godt norsk uttrykk som er helt ekvivalent av dette. Det er mange ting som kan irritere, men mye kan jo veies opp for. Det viktigste for meg i en datingsituasjon er at man føler seg vel rundt hverandre og har lyst til å tilbringe tid sammen. Noen usikre menn prøver - bevisst eller ubevisst - å heve seg over deg. Har opplevd slike "backhanded compliments", der du får komplimenter som egentlig ikke er et kompliment, eller at han fleiper på en litt ekkel måte. Jeg leser jo at det er usikkerhet i bunnen, men jeg har bare nulltoleranse for slike ting. Jeg gidder rett og slett ikke. Anonymkode: fddae...014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #11 Del Skrevet 25. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke et godt norsk uttrykk som er helt ekvivalent av dette. Det er mange ting som kan irritere, men mye kan jo veies opp for. Det viktigste for meg i en datingsituasjon er at man føler seg vel rundt hverandre og har lyst til å tilbringe tid sammen. Noen usikre menn prøver - bevisst eller ubevisst - å heve seg over deg. Har opplevd slike "backhanded compliments", der du får komplimenter som egentlig ikke er et kompliment, eller at han fleiper på en litt ekkel måte. Jeg leser jo at det er usikkerhet i bunnen, men jeg har bare nulltoleranse for slike ting. Jeg gidder rett og slett ikke. Anonymkode: fddae...014 Enig der. Jeg kan fort bli litt sånn "hva mente han med det?Er det bare en uskyldig spøk eller forsøk på manipulering?" Det er mange menn som har lest om hvordan de skal manipulere kvinner til å like dem og menn som gjør sånt er ikke bra folk så det er bare sunt å være skeptisk og analysere handlinger og ord. Anonymkode: f1f6c...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå