AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #1 Skrevet 24. desember 2018 Feil å dra på hybelen allerede i morra? Anonymkode: 1d16d...ef7 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 Forstår deg godt. Gjør det du føler er riktig for deg. Anonymkode: 9e808...eeb 4
Egenskap Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 Gamle plikter og tradisjoner uten innhold blir feil steg å ta. Livet handler om å trives, være på rett sted til rett tid, bidra, gi av seg selv.... ønsker du forandring så må du ta tak og handle, ikke forvente at omgivelsene vil forandre seg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Du skal gjøre det du føler er riktig for deg det er mange som er med familien bare julaften, eller ikke i det hele tatt. Anonymkode: 52e5a...c79 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Haha, vurderer selv å dra tilbake til studenthybelen min i morgen. Anonymkode: 70e72...bd1 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #6 Skrevet 24. desember 2018 Jeg bor i samme by som familie og jeg sover hver natt i min egen leilighet. Hyggelig å være i juleselskap, men veldig deilig å kunne dra hjem akkurat når jeg vil! Anonymkode: cebb6...110 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #7 Skrevet 24. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor i samme by som familie og jeg sover hver natt i min egen leilighet. Hyggelig å være i juleselskap, men veldig deilig å kunne dra hjem akkurat når jeg vil! Anonymkode: cebb6...110 Jeg også! Det er det beste. Anonymkode: 76495...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #8 Skrevet 24. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også! Det er det beste. Anonymkode: 76495...1d8 Har venninner som pakker bagen sin og «flytter» hjem lille julaften og blir til langt ut i romjul. Jeg hadde fått fnatt! Men folk er forskjellig Anonymkode: cebb6...110 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #9 Skrevet 24. desember 2018 Det er helt innafor, så lenge du kommer med en ok unnskyldning for å dra (altså ikke si til foreldrene dine at du ikke orker å være der mer da det ikke akkurat er en hyggelig beskjed å få i jula. Si heller at «Anne skal ut i morgen og du vil bli med, så du drar hjem» eller «det er julekino i studentbyen» eller hva-som-helst) Anonymkode: 9ec39...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #10 Skrevet 24. desember 2018 Du vet selv hva som er riktig for deg. Anonymkode: 6f309...479
Gjest Lily_88 Skrevet 24. desember 2018 #11 Skrevet 24. desember 2018 Jeg dro gjerne til hybelen på julekvelden eller etter frokosten første juledag når jeg var 17. Det ble nok for min del, sa bare til gamlingene at en venninne skulle feire bursdag.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #12 Skrevet 24. desember 2018 3dje verdenskrig brøt ut i dag når naboen glemte å invitere moren min (i overgangsalderen) til en nabofest og nå irriterer hun seg over noe faren min gjorde feil for 35 år siden, og er bitter over ting i barndommen hennes og ditten og datten...lite hyggelig stemning her altså, kunne godt tenkt meg og dratt hjem, men har ikke bil før i januar, så her er jeg så godt som fanget... vi tror også det er faren min sin siste jul (kreft).. så tror jeg hadde blitt ut nyttår likevel, men huff. Du må nesten vurdere selv hva som blir rett for deg. Man må jo ikke være hele romjula, men foreldrene kan så klart begynne å lure på hva de har gjort. Anonymkode: 12ff6...f05 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #13 Skrevet 24. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har venninner som pakker bagen sin og «flytter» hjem lille julaften og blir til langt ut i romjul. Jeg hadde fått fnatt! Men folk er forskjellig Anonymkode: cebb6...110 Vi gjør ofte det. Drar til svigers 22 des og blir til over nyttår. Jeg hater det og har hatet det de 10 årene vi har gjort det. Men samboer synes det er såååå koselig. Neste år har jeg bestemt meg for at vi blir hjemme. Med tre unger og ei bikkje på slep er jeg lei av å bo i en koffert de sårt trengte fridagene og gå opp i folk døgnet rundt. Anonymkode: c2da3...de1 2
SoWhat? Skrevet 24. desember 2018 #14 Skrevet 24. desember 2018 Du kan vel bare dra? Kommer jo litt an på hvem du er med og om de(n) blir veldig lei seg? Men du får jo bare si at det blir litt mye da. Virker som om det blir mye for noen og hver dette. Fikk akkurat meld om at noen hadde avsluttet tidlig uten å ha åpnet alle pakkene, gjestene var godt, og de hadde lagt seg. Men full forsråelig da de har to små tasser som ble veldig slitne, og alle var fornøyde da. Litt trist å lese at alle ikke har det så fint i jula syns jeg. Hm
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #15 Skrevet 24. desember 2018 Om det passer sånn, og ingen blir ensom, veldig skuffa etc er det greit å stikke. Om ikke kan det være litt for ego etter min smak. Kommer an på omstendighetene. Anonymkode: bffac...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #16 Skrevet 24. desember 2018 Sa til mamma at jeg ville reise, hu ble lei seg og jeg har dårlig samvittighet:( men blir jo bare lat og FEIT av å være her... Anonymkode: 70e72...bd1
Gent82 Skrevet 24. desember 2018 #17 Skrevet 24. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa til mamma at jeg ville reise, hu ble lei seg og jeg har dårlig samvittighet:( men blir jo bare lat og FEIT av å være her... Anonymkode: 70e72...bd1 .......😳
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #18 Skrevet 24. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi gjør ofte det. Drar til svigers 22 des og blir til over nyttår. Jeg hater det og har hatet det de 10 årene vi har gjort det. Men samboer synes det er såååå koselig. Neste år har jeg bestemt meg for at vi blir hjemme. Med tre unger og ei bikkje på slep er jeg lei av å bo i en koffert de sårt trengte fridagene og gå opp i folk døgnet rundt. Anonymkode: c2da3...de1 Det hadde jeg aldri orket. Unntak hvis de bor 2 timers flytur unna, men da hadde det blitt annenhvert år eller noe. Juleferie for meg er også å bare være hjemme i pysjamas dagen lang. Anonymkode: cebb6...110
Gjest BabyBlue Skrevet 24. desember 2018 #19 Skrevet 24. desember 2018 Trikset mitt for å holde ut familiestyret er å vente til alle har gått og lagt seg - DA finner jeg frem snop, vin og setter på Netflix og er for meg selv i noen timer til jeg blir for trøtt. Det er koselig i jula og jeg elsker familien min, men har stort behov for å koble av alene. Skjønner godt at det er slitsomt for mange folk å være omringet av familie i flere dager. Jeg er så introvert at jeg fort kan ta til tårene om jeg blir overstimulert sosialt og ikke får ladet batteriene...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hadde jeg aldri orket. Unntak hvis de bor 2 timers flytur unna, men da hadde det blitt annenhvert år eller noe. Juleferie for meg er også å bare være hjemme i pysjamas dagen lang. Anonymkode: cebb6...110 De bor 2 timers kjøretur unna. Jeg orker egentlig ikke men når alle untatt meg syntes det er veldig hyggelig så er det vanskelig å være den stygge ulven. Anonymkode: c2da3...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå