Gå til innhold

Jul med et barn for lite</3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første jul etter jeg mistet lille gutten min så alt for tidlig. Han fikk aldri muligheten til å oppleve jul. Dette er en forferdelig vondt jul for oss! Allerede har dagen bydd på flere tårer, men håper dagen blir bedre etter hvert. Har valgt å feire jul alene i år ettersom vi ikke orker å omgås noen. 

sender en god klem og masse tanken til alle som savner noen som helst skulle vært med dem idag ❤️ Måtte dere få en fin jul til tross for omstendighetene. 

Anonymkode: b19fe...c3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk det samme til deg❤️ I dag skal jo være verdens beste dag, men samtidig den verste dagen i mitt liv💔

Anonymkode: 816a4...cdb

Skrevet

Mange gode klemmer til deg. 

Vi mistet også, førstemann alt for tidlig. Og julen ble helt annet en hva vi hadde rukket og drømme om❤️

Anonymkode: 2d28c...324

Skrevet

Vi har også ei lita jente for lite til bords i kveld. Det er ikke første jul uten henne, men det spiller ingen rolle. Var på graven hennes sent i går kveld med lys. Jeg er "bare" mormor, så datteren min pynter hos henne til jul, noe jeg synes er viktigere enn at jeg gjør det. Var tross alt hennes barn, ikke mitt.
Livet blir bedre, men det er tungt og tar tid, noe mange ikke forstår.
Håper dere får det bedre etter hvert og at livet smiler til dere igjen.
Hilsen "bare" en mormor.

Anonymkode: bcdbb...b74

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har også ei lita jente for lite til bords i kveld. Det er ikke første jul uten henne, men det spiller ingen rolle. Var på graven hennes sent i går kveld med lys. Jeg er "bare" mormor, så datteren min pynter hos henne til jul, noe jeg synes er viktigere enn at jeg gjør det. Var tross alt hennes barn, ikke mitt.
Livet blir bedre, men det er tungt og tar tid, noe mange ikke forstår.
Håper dere får det bedre etter hvert og at livet smiler til dere igjen.
Hilsen "bare" en mormor.

Anonymkode: bcdbb...b74

Det er ikke «bare» å være mormor ❤️ Min mormor er en av de viktigste i livet mitt, så du er nok det for dine barnebarn også. 

Håper dere får en kjempe fin jul til tross for at jenten deres ikke får være sammen med dere. Jeg velger å tro at alle englebarna har en kjempe kjekk jul sammen og titter ned på oss fra stjernen sin ❤️

Anonymkode: b19fe...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...