Gå til innhold

Lukt og smak når du slikker...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, her er greia..

Jeg elsker å bli slikket, det er det som garanterer at jeg under hele tatt kommer under sex. Men, det er en ting som ødelegger hele "gleden".

Personlig har jeg blitt vant til "smaken" av kuk. Den er jo ikke akkurat god, men er man ren går det jo fint. Om mannen har vært på do, er der jo ikke direkte rester av urin over hele penis.

Jeg vet at jeg ikke smaker spesielt godt heller. Tvert i mot. Og når jeg tisser,  går det ikke i en tynn stråle rett ned, det spres jo rundt der nede. Som regel får jeg ikke gått rett fra dusjen til sengekosen, men må ofte på do først for i det hele tatt kunne nyte sexen. Jeg prøver ofte vaske meg ved å fukte litt dopapir.

Men likevel så ligger jeg underveis og tenker - stakkars mann som må slikke i seg de greiene her.

Etter han har gjort det og vi kysser, er ånden hans grusom😭😂 uavhengig av hvem jeg har vært med. Det gir meg jo ikke en bedre følelse😅

Så.. er det bare jeg som overtenker her? Hva synes dere gutter?

Har dere opplevd at det er veldig forskjellig smak eller lukt fra forskjellige jenter?

Anonymkode: 1407f...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe å fundere på så lenge partner fortsetter og slikke musa de

Selv elsker jeg smaken av deilig kåt kvinne 

Elsker også lukten da det driver frem sexlyst

Det tenner meg veldig og elsker smaken.,

Ha hatt gleden av å smake på en god del kvinner oppigjennom tiden 

Litt forskjell i smak og lukt har det vært 

Men alle smakte godt 

Spenning er tenning

M@ster

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Personlig har jeg blitt vant til "smaken" av kuk. Den er jo ikke akkurat god, men er man ren går det jo fint. 

Men likevel så ligger jeg underveis og tenker - stakkars mann som må slikke i seg de greiene her.

Anonymkode: 1407f...be1

Vi må alle spille på lag. Ikke overanalyser det for mye. Han tenker sikkert det samme som deg mtp smak så det går bra. 

Anonymkode: 08f17...cd0

Skrevet

Bare pass på at du ikke går rett fra en mann til en annen. Det virkelig ulekkert å slikke i seg sædrester fra en annen mann.

Anonymkode: a5364...ea1

Gjest Paramount
Skrevet

Så lenge du har normalt god hygiene, lukter og smaker alt opphissende. Selv ettersmaken av et dobesøk tenner meg. Dvs alt som angår framsiden, ikke baksiden.

Skrevet

Jeg tenker jo det samme når kjæresten kommer opp for å kysse meg og er våt av fitte i halve ansiktet. Jeg synes ikke det smaker lekkert i det hele tatt, men han er så ivrig og mener at "joda, det er deilig", så da får man stole på det. 

Til og med når jeg kan føle at nå lukter det litt sterkt så mener han at det er godt, så er nok noe med at den lukten tiltrekker menn mer enn kvinner. 

En annen rar ting, jeg har begynt å lukte annerledes etter at jeg fikk kjæreste?

Anonymkode: b67db...53b

Skrevet

Jeg syns jeg lukter godt jeg, når nyvasket er. (kvinne) Mulig det er uvanlig..

Anonymkode: 8f137...2b3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner lukter deilig

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns også at jeg lukter og smaker godt. Og det har jeg fått tilbakemelding om også, fra alle tre seksualpartnere jeg har hatt de siste årene. 

Anonymkode: f0d0c...9e7

Skrevet

Hadde du luktet og smakt pyton så hadde han ikke slikket deg. Slutt med å overanalyser alt hele tiden

Anonymkode: eec1a...b59

• Liker 1
Skrevet

Urin lukt og smak til oss menn er mye sterkere enn kvinnenes urin er 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns også at jeg lukter og smaker godt. Og det har jeg fått tilbakemelding om også, fra alle tre seksualpartnere jeg har hatt de siste årene. 

Mitt inntrykk forøvrig er at kvinner som liker / tenner på sin egen lukt smak 

Er mye tryggere på seg selv sexuellt av en eller annen grunn

Og trygghet er  sexy 

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å slikke min kone, bryr meg ikke om lukt, når jeg er tent smaker det uansett godt.

For noen høres det kanskje rart ut, men vi har vært på telturer, der hun ikke har fått dusjet på noen dager, og jeg har uansett slikket henne..... Har aldri opplevd ubehag eller vemmelse, det handler om å gi din kjære en god opplevelse. Ikke tenk så mye på det og ikke heng deg opp i det, slikker han deg liker han det uansett.

Anonymkode: 04b0d...0e0

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Master1 skrev:

Mitt inntrykk forøvrig er at kvinner som liker / tenner på sin egen lukt smak 

Er mye tryggere på seg selv sexuellt av en eller annen grunn

Og trygghet er  sexy 

Du har sikkert mer erfaring med kvinner enn jeg har, men det er mulig du har rett. 

Jeg er ganske trygg på meg selv seksuelt i hvert fall. :) 

Gjest fitteslikker
Skrevet
4 timer siden, Master1 skrev:

Ikke noe å fundere på så lenge partner fortsetter og slikke musa de

Selv elsker jeg smaken av deilig kåt kvinne 

Elsker også lukten da det driver frem sexlyst

Det tenner meg veldig og elsker smaken.,

Ha hatt gleden av å smake på en god del kvinner oppigjennom tiden 

Litt forskjell i smak og lukt har det vært 

Men alle smakte godt 

Spenning er tenning

M@ster

...elsker å slikke dere kvinner! 
Elsker smaken, duften , de blodfylte leppene... Det er nettopp smaken av dere kvinner som gjør meg utrolig kåt! 
Alt vi inntar: sjokolade, alkohol, tobakk, gulerøtter, og særlig mel produkter, for å nevne noe «farges» av, (smaker) i både urin, sed, og kvinnelige kjønns safter. Et lurt triks for å nøytralisere/friske opp smaken er å hver eneste dag dikke et glass med sitronvann til middag. Saften av en liten båt er passe. 
Legg hemmingene dine vekk og Nyt!!  

Skrevet

Smaker og lukter i stort sett alltid godt, kåt dame. Er det litt stram lukt kan man konsentrere seg om klitten, må ikke stikkenesen langt inn i glufsa hver gang.

Anonymkode: d977f...998

Skrevet

Jeg og dama har kun oralsex når vi begge er dydusjet. Er mye deiligere og delikat da.

Anonymkode: 1e2d6...5ef

Skrevet

Vi vasker oss stort sett først..men det smaker ikke vondt. Det har jo en smak, men det er ikke vondt. Men ja. Ånden etterpå er ekkel 😅 

Skrevet

Jeg foretrekker å dusje/vaske meg først om jeg skal bli slikket. Partneren min sier han synes det er deilig uansett om jeg er nydusja eller ikke. Jeg er også veldig glad i å suge, men liker at han er ren. Har vært borti et tilfelle der det var et lag med kukost på pikken til en. Heldigvis hadde jeg vært på byen og drukket litt først, så jeg fikk meg selv til å fullføre😅 Hadde ikke sex med han noen flere ganger for å si det sånn. 

Men jeg lurer på en ting, dere som har slikket fitte og som har smakt på seg selv. Hva smaker dere? Merker dere forskjell på smak fra kvinne til kvinne? 

Anonymkode: 49041...59c

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min sleiker meg selvom jeg ikke er nydusja, og jeg må innrømme at tanker som «tenk hvis det smaker helt grusomt» streifer hodet mitt noen ganger mens han holder på... prøøver å nyte så godt jeg kan, men syntes definitivt det er diggest når jeg er nydusja og smurt inn med bittelitt naturlig kokosolje 🤤

Han trenger ikke være nydusja, elsker å våte pikken med masse spytt fra munnen/tunga, så syntes nesten pikken smaker ånden min hver eneste gang 😅

Anonymkode: 65940...4c3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...