Lalibita Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Klarer rett og slett ikke å glede meg til jul, spesielt ikke til pakkeåpningen. Kommer sikkert til å få masse fint, men klarer ikke å føle glede over det når jeg bare sitter og er nervøs for når mine gaver til andre skal åpnes. Har veldig prestasjonsangst og føler at denne julen har jeg skuffet skikkelig Har kjøpt ting som folk har ønsket seg, men føler jeg ikke strekker til uansett. Det er ikke nok. Personene rundt meg fortjener alt i verden! Shit så press det er rundt jula! Ingen spørsmål, trengte bare å få det ut. Men kan slenge med et allikevel: Er DU fornøyd med gavene du gir i julegave?☺️
nordlending Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Jeg er ikke så glad i jula av akkurat denne grunnen. Alt skal tilsynelatende handle om gaver, og tiden hvor man skal slappe av blir mer tiden for stress.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Jeg er fornøyd, men jeg kjenner litt på samme type angst fordi vi er fra fire forskjellige husholdninger som skal feire sammen, og jeg vet ikke hva andre synes, kanskje de synes jeg og mannen overdriver til hverandre, kanskje synes de gavene fra barna er teite.. Men jeg tror ikke noen av de vi har invitert vil si noe annet enn hyggelig. Men kjenner på den prestasjonsangsten. Jeg prøver å bare glede meg på barna mine sine vegne! Anonymkode: 12385...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 Gaver er teite for voksne har alt de trenger egentlig. Vi møtes alltid hjemme hos til jul, ca 25 stk blir vi da med familien til begge sider. Ingen gaver her. Vi koser oss med masse god mat, og legger deretter frem en del spill og diverse aktiviteter sånn st store og små blir sosiale med hverandre. Hvert eneste år skryter samtlige av hvor hyggelig tradisjonen vår er blitt. (Barna får gave) Anonymkode: 29f12...64f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå