AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 1.Hun poster ansiktsselfies nesten hver dag. 2.kaller menn hun mislykkes med for svake. 3.Sier dumme mennesker gjør livet hennes morsommere. 4.Deler flittig sitater som forherliger bitch personlighet osv. 5. Smiler ikke ute. 6. Latterliggjør og vrenger/vrir på det du sier til henne 7. Hevder på facebook å ha fantastiske venner. Det blir i alle fall påpekt sammen med "kloke ord og sitat" bilder. 8. Hevder på facebook å ha det bra. Anonymkode: 95263...95f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Basic bitch Anonymkode: c24bc...d0d 3
abc123detvardet Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 En person jeg ikke ville ha brukt tiden min på... 5
Gjest IommI Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 En person med personlighetsforstyrrelser.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #5 Skrevet 23. desember 2018 11 minutter siden, IommI skrev: En person med personlighetsforstyrrelser. For å ha det sagt så er ikke det å ha en personlighetsforstyrrelse det ensbetydende med å være en dårlig person. Anonymkode: 7022d...87f 3
Gjest IommI Skrevet 23. desember 2018 #6 Skrevet 23. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ha det sagt så er ikke det å ha en personlighetsforstyrrelse det ensbetydende med å være en dårlig person. Anonymkode: 7022d...87f Det er en psykisk lidelse
Minitroll Skrevet 23. desember 2018 #7 Skrevet 23. desember 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1.Hun poster ansiktsselfies nesten hver dag. 2.kaller menn hun mislykkes med for svake. 3.Sier dumme mennesker gjør livet hennes morsommere. 4.Deler flittig sitater som forherliger bitch personlighet osv. 5. Smiler ikke ute. 6. Latterliggjør og vrenger/vrir på det du sier til henne 7. Hevder på facebook å ha fantastiske venner. Det blir i alle fall påpekt sammen med "kloke ord og sitat" bilder. 8. Hevder på facebook å ha det bra. Anonymkode: 95263...95f Jeg tror dette er en person fra bloggerne på tv2 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #8 Skrevet 23. desember 2018 17 minutter siden, IommI skrev: En person med personlighetsforstyrrelser. Å ja med understrek. Anonymkode: 7d7ca...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #9 Skrevet 23. desember 2018 Uansett hva slags årsak det er, så høres hun ut som en person med lav selvfølelse og stort behov for bekreftelse. Dette kommer til uttrykk med ansiktsselfies(håper på kompliment=bekreftelse), og nedrakking på mennesker hun anser som mislykket eller dumme, dvs. hun drar ned andre for å komme seg litt høyere selv. Det at hun forsvarer sin "bitch"-oppførsel, viser at hun faktisk har litt selvinnsikt om hvordan hun er, men at hun har gitt opp å være en hyggelig person. Kjenner noen sånne folk(av begge kjønn) og holder meg langt unna dem. Anonymkode: 38ce0...887 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #10 Skrevet 23. desember 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5. Smiler ikke ute. Anonymkode: 95263...95f A bitch with a "resting" bitch face Anonymkode: f6ec5...afd 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #11 Skrevet 23. desember 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett hva slags årsak det er, så høres hun ut som en person med lav selvfølelse og stort behov for bekreftelse. Dette kommer til uttrykk med ansiktsselfies(håper på kompliment=bekreftelse), og nedrakking på mennesker hun anser som mislykket eller dumme, dvs. hun drar ned andre for å komme seg litt høyere selv. Det at hun forsvarer sin "bitch"-oppførsel, viser at hun faktisk har litt selvinnsikt om hvordan hun er, men at hun har gitt opp å være en hyggelig person. Kjenner noen sånne folk(av begge kjønn) og holder meg langt unna dem. Anonymkode: 38ce0...887 Jeg vet at hun ikke liker meg, selv om jeg er hyggelig og i møte kommende. Men jeg vet at jeg har mye som ikke hun har, og velger derfor å bare føle med henne.. Trygge, lykkelige og glade mennesker plager ikke andre. TS Anonymkode: 95263...95f
Menchit Skrevet 24. desember 2018 #12 Skrevet 24. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 1.Hun poster ansiktsselfies nesten hver dag. 2.kaller menn hun mislykkes med for svake. 3.Sier dumme mennesker gjør livet hennes morsommere. 4.Deler flittig sitater som forherliger bitch personlighet osv. 5. Smiler ikke ute. 6. Latterliggjør og vrenger/vrir på det du sier til henne 7. Hevder på facebook å ha fantastiske venner. Det blir i alle fall påpekt sammen med "kloke ord og sitat" bilder. 8. Hevder på facebook å ha det bra. Anonymkode: 95263...95f 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at hun ikke liker meg, selv om jeg er hyggelig og i møte kommende. Men jeg vet at jeg har mye som ikke hun har, og velger derfor å bare føle med henne.. Trygge, lykkelige og glade mennesker plager ikke andre. TS Anonymkode: 95263...95f Utrolig irriterende med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Men i dette tilfellet er det kanskje akkurat det jeg gjør selv nå. Ser ingenting i hovedinnlegget som tilsier at denne personen ikke er "trygg, lykkelig eller glad, og så skjønner jeg ikke hva du mener med å plage andre. Bortsett fra dette med å vri og vrenge på ting, men det forstår jeg egentlig godt når du trekker slike konklusjoner om andre på et så syltynt grunnlag. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #13 Skrevet 24. desember 2018 Hadde hun vært min venninne og hun hadde latterliggjort det jeg sier, da er det den siste samtalen vi har. Anonymkode: a3966...eb2 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #14 Skrevet 25. desember 2018 Høres litt usikker på seg selv ut. Ung. Strever med å finne identiteten sin. Anonymkode: c60e9...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #15 Skrevet 25. desember 2018 På 23.12.2018 den 22.30, AnonymBruker skrev: 1.Hun poster ansiktsselfies nesten hver dag. 2.kaller menn hun mislykkes med for svake. 3.Sier dumme mennesker gjør livet hennes morsommere. 4.Deler flittig sitater som forherliger bitch personlighet osv. 5. Smiler ikke ute. 6. Latterliggjør og vrenger/vrir på det du sier til henne 7. Hevder på facebook å ha fantastiske venner. Det blir i alle fall påpekt sammen med "kloke ord og sitat" bilder. 8. Hevder på facebook å ha det bra. Anonymkode: 95263...95f Ei med dårlig selvtillit tenker jeg, som gjør alt for å ikke virke sånn. Sikkert livredd for å fremstå som usikker og svak -noe hun seøv egentlig føler seg. Anonymkode: e1037...a92 1
mjaus Skrevet 25. desember 2018 #16 Skrevet 25. desember 2018 En usikker person som liker å skylde på andre for dem ikke har selvinnsikt, å veldig bekreftelsessøkende så om personen ikke får det som de vil eller nok oppmerksomhet så er det antakeligvis bitchy quotes som blir lagt ut for å "overbevise" seg selv og andre om at personen gir faen i alt og alle å trenger ingen sikkert selvom personen virker veldig alene. men klarer ikke innse det på en fornuftig måte bare inntrykk, ingen fasit
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #17 Skrevet 26. desember 2018 On 12/23/2018 at 11:14 PM, AnonymBruker said: Uansett hva slags årsak det er, så høres hun ut som en person med lav selvfølelse og stort behov for bekreftelse. Dette kommer til uttrykk med ansiktsselfies(håper på kompliment=bekreftelse), og nedrakking på mennesker hun anser som mislykket eller dumme, dvs. hun drar ned andre for å komme seg litt høyere selv. Det at hun forsvarer sin "bitch"-oppførsel, viser at hun faktisk har litt selvinnsikt om hvordan hun er, men at hun har gitt opp å være en hyggelig person. Kjenner noen sånne folk(av begge kjønn) og holder meg langt unna dem. Anonymkode: 38ce0...887 Dette. Styr unna. M45 Anonymkode: 80c49...e8b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå