PREDATOR Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Har pluttselig fått noen fantasier i hodet som skremmer meg litt og som jeg ikke greier og gi slipp på.Men de er også meget pirrende, lenge siden jeg var så...... Det er ikke snakk om noe "ulovlig" altså, men det er bare litt rart og innse at jeg kan tenne på noe slikt... Noe som jeg virkelig gjør Men det jeg lurte på var : Hva fantaserer dere om når dere tenker på sex? hva er det første som slår dere? hvis det er flere som meg , kansje jeg "tør"og nevne min og
måvite Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Å jeg tenker mye rart kan du tro Mye er til og med slike ting jeg ikke ville gjort selv, f.eks analsex, dyresex og s/m.... Det heteste må vel være å få være sammen med to eller flere menn samtidig. :oops: Eller to par sammen.... Neste...!!!!????
Gjest Totten Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Som nevnt i en annen tråd tenner jeg på tanken om sex med andre jenter(selv om jeg ikke regner mer som bifil) jeg tenner på tanken om sex med mange jenter, orgier med begge kjønn, at andre ser på meg når jeg har sex, å vise meg frem for ukjente mennesker samt dominans (men ikke med vold) hvor en mann kommer inn og tar full kontroll og er stor og sterk tar meg Så alt i alt fantaserer jeg generelt om seksualitet i en mye friere utfoldelse enn det jeg kunne tenke meg og utføre i virkeligheten. Fri utfoldelse er i grunn et hovedelement, full fremvising av alle kroppsdeler og lyster, og et gjentagende fenomen er at det er jeg som viser med frem og er sekobjekt for andre :oops: *kremt* *host* *hark* godt at dette er anonymt gitt, har ikke fortalt dette til andre før... skulle nok ikke hatt det ekstra glasset med vin før jeg satte meg forran pcen gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå