AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Please logg av nå i julen. Dere klarer 3 dager uten å ta selfies eller legge ut barna deres bakfra i nydampet kjole og krøllet hår. Dere taper ikke inntekt på 3 dager stillhet uten kameralinsa på slep. Dere fikser 3 dager uten ros, likes og sveip up! Det finnes et liv uten internett vet dere. Det heter her og nå. Lev i nuet og ikke bak en tlf eller kameralinse. Vi vil ikke se deres photoshoppa julehjem og med ansiktet fullt av sminke og filter. Eller med rumpa og boobsa oppi kamera som viser den dårlige/gode selvtilliten deres. Vi er så lei. Skru av instagram, slutt å se på the Kardashian. Takk og god mobilfri bloggfri jul 🎄 Anonymkode: f0d75...b30 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Og så lenge det ikke er mulig å diskutere bloggere på Rampelys-forumet, så kan vel folk slutte å generere klikk til alle disse bloggerne... Anonymkode: 2e603...57d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #4 Skrevet 23. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Please logg av nå i julen. Dere klarer 3 dager uten å ta selfies eller legge ut barna deres bakfra i nydampet kjole og krøllet hår. Dere taper ikke inntekt på 3 dager stillhet uten kameralinsa på slep. Dere fikser 3 dager uten ros, likes og sveip up! Det finnes et liv uten internett vet dere. Det heter her og nå. Lev i nuet og ikke bak en tlf eller kameralinse. Vi vil ikke se deres photoshoppa julehjem og med ansiktet fullt av sminke og filter. Eller med rumpa og boobsa oppi kamera som viser den dårlige/gode selvtilliten deres. Vi er så lei. Skru av instagram, slutt å se på the Kardashian. Takk og god mobilfri bloggfri jul 🎄 Anonymkode: f0d75...b30 Har gitt meg selv en julegave i år og det er å slette fb permanent - gjelder forresten også instagram. Har null og niks sosiale medier. Har ikke mobilen på soverommet lengre, har kjøpt meg vekkerklokke. Folk bør logge av. Anonymkode: 6cbad...929 4
Honey Dew Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Du får ta juleferie og ikke lese bloggene som irriterer deg da vet du 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 6 timer siden, Honey Dew skrev: Du får ta juleferie og ikke lese bloggene som irriterer deg da vet du Leser ingen. Vær du sikker. Nydelig uten reklamemaset til picture wannebe perfect. Anonymkode: f0d75...b30 2
Honey Dew Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser ingen. Vær du sikker. Nydelig uten reklamemaset til picture wannebe perfect. Anonymkode: f0d75...b30 Jammen da ser du jo heller ikke barna, som du mener misbrukes i reklame for bloggerne. Du kan ikke vite om det hvis du ikke er innom bloggene
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 4 minutter siden, Honey Dew skrev: Jammen da ser du jo heller ikke barna, som du mener misbrukes i reklame for bloggerne. Du kan ikke vite om det hvis du ikke er innom bloggene Bare å se på instagram det. De popper opp alle steder. Anonymkode: f0d75...b30 2
Honey Dew Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å se på instagram det. De popper opp alle steder. Anonymkode: f0d75...b30 Merkelig. Jeg følger ingen bloggere på instagram og ser derfor ingen poster fra dem
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Dette er et ikke-problem hos meg også. Jeg er litt overrasket over at man henger seg opp i bloggere hvis man allikevel ikke leser dem eller ser på noen av postene deres. Logg nå av IG da. Jeg ser aldri noe sånt der heller fordi jeg velger det bort. Problem løst. Det er så mye annet man kan følge med på om man ønsker det, hvorfor bry seg med ting man IKKE ønsker å følge med på? 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser ingen. Vær du sikker. Nydelig uten reklamemaset til picture wannebe perfect. Anonymkode: f0d75...b30 Så... hvorfor henger du deg opp i disse bloggerne om du ikke leser noen? Anonymkode: 0d519...18f
SoWhat? Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 Haha. Digger ironi. Her har Ts åpenbart et problem med å la være å lese blogger. Og så gir hun dem ansvaret. Avhengighet er no dritt. Avvenn deg Ts. Problem løst 👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå