AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Jeg synes det er noe dritt å forutse ting på forhånd. Det er skremmende å vite at noen skal dø, og at det skjer. Drømme om at noen er i fare, og at personen dagen etter havner på sykehus. Bli redd når en person ikke svarer på melding, føler det er noe galt- hvor jeg etterpå finner ut at personen var suicidal. Jeg vil ikke ha det sånn her. Det er ikke positivt en plass... Skaper bare bekymring og en følelse av at jeg ikke kan stole på om det er sant den følelsen jeg får, eller et resultat av frykt. Jeg har separasjonsangst, og muligens er det denne som fanger opp signaler på at noe skal skje. Noen som har noen tanker? Blir skremt av dette. Har hatt flere slike episoder... Anonymkode: 209f7...00b
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Jeg er veldig intuitiv også. Men jeg prøver å bruke det til min fordel! Prøv å se på youtube om hvordan du kan skille intuisjon og frykt. Håper det kan hjelpe. Og drit i de som ler av deg, de begriper svært lite Anonymkode: 08878...747 8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #3 Skrevet 24. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er noe dritt å forutse ting på forhånd. Det er skremmende å vite at noen skal dø, og at det skjer. Drømme om at noen er i fare, og at personen dagen etter havner på sykehus. Bli redd når en person ikke svarer på melding, føler det er noe galt- hvor jeg etterpå finner ut at personen var suicidal. Jeg vil ikke ha det sånn her. Det er ikke positivt en plass... Skaper bare bekymring og en følelse av at jeg ikke kan stole på om det er sant den følelsen jeg får, eller et resultat av frykt. Jeg har separasjonsangst, og muligens er det denne som fanger opp signaler på at noe skal skje. Noen som har noen tanker? Blir skremt av dette. Har hatt flere slike episoder... Anonymkode: 209f7...00b Du er synsk. Prøv å finne kurs som kan hjelpe deg å regulere dette bedre, feks gå på alternativmesser Anonymkode: 04b57...046 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #4 Skrevet 24. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er synsk. Prøv å finne kurs som kan hjelpe deg å regulere dette bedre, feks gå på alternativmesser Anonymkode: 04b57...046 Det vet jeg ikke om jeg er... Anonymkode: 209f7...00b
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #5 Skrevet 24. desember 2018 Hvordan vet du at du er så inuitiv? Skjer det hver gang du tenker noe ? Jeg har litt greia selv, men jeg kan ikke spørres om fremtiden heller. Noen ganger er det vanskelig å skille mellom ønsker og fakta. Anonymkode: 9d32d...131
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 På 24.12.2018 den 14.54, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke om jeg er... Anonymkode: 209f7...00b Jo, det vil jeg si. Tror du bør utvikle deg med veiledning fra noen somkan mer enn deg. Da kan du lære å regulere det, slik at du får mulighet til å lære hvordan du kan bruke kunnskapen til å hjelpe noen. for hva er det å være «synsk»? Å se noe andre ikke ser, å forutse sanne ting, å lese tanker eller å forstå andres følelser uten å egentlig ha forutsetning til å kunne forstå dem. er selv slik. Ser hvor jeg skal bo, hvor jeg skal jobbe, om andre er gode eller dårlige personer, etc. Alt viser seg å stemme i ettertid, men det tok lang tid før jeg stolte nok på meg selv til å tro på at det stemte. Anonymkode: 04b57...046 2
jabx Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 På 23.12.2018 den 16.39, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er noe dritt å forutse ting på forhånd. Det er skremmende å vite at noen skal dø, og at det skjer. Drømme om at noen er i fare, og at personen dagen etter havner på sykehus. Bli redd når en person ikke svarer på melding, føler det er noe galt- hvor jeg etterpå finner ut at personen var suicidal. Jeg vil ikke ha det sånn her. Det er ikke positivt en plass... Skaper bare bekymring og en følelse av at jeg ikke kan stole på om det er sant den følelsen jeg får, eller et resultat av frykt. Jeg har separasjonsangst, og muligens er det denne som fanger opp signaler på at noe skal skje. Noen som har noen tanker? Blir skremt av dette. Har hatt flere slike episoder... Anonymkode: 209f7...00b Det er ikke noe som heter "intuitiv". Det er ingen som kan forutse ting. Det er ingen som kan vite at noen kan dø. Skaff profesjonell hjelp med vrangforestillingene dine. 5
jabx Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: for hva er det å være «synsk»? Å se noe andre ikke ser, å forutse sanne ting, å lese tanker eller å forstå andres følelser uten å egentlig ha forutsetning til å kunne forstå dem. Altså ren bløff. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 4 minutter siden, jabx skrev: Det er ikke noe som heter "intuitiv". Det er ingen som kan forutse ting. Det er ingen som kan vite at noen kan dø. Skaff profesjonell hjelp med vrangforestillingene dine. Kommentaren over viser hvor kort du har kommet i egen utvikling Anonymkode: 04b57...046 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, jabx skrev: Altså ren bløff. Så du mener at det ikke finnes noen i verden som kan se noe andre ikke kan? Hva tror du egentlig på da? Livets harde skole? Anonymkode: 04b57...046 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 Hvis du har separasjonsangst og kanskje annen angst også så vil det jo farge hvordan du ser på evnene dine også. Selvsagt kan intuisjon brukes til noe positivt, det er et utrolig godt redskap når du skal ta valg i livet f.ex., om du lærer deg å lytte til det. Anonymkode: 9cf6c...505 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 5 timer siden, jabx skrev: Det er ikke noe som heter "intuitiv". Det er ingen som kan forutse ting. Det er ingen som kan vite at noen kan dø. Skaff profesjonell hjelp med vrangforestillingene dine. Jeg var på besøk hos en venn, og da jeg dro fikk jeg en følelse av at jeg aldri skulle se han igjen. Det fikk jeg ikke heller. Han var død et par dager senere... Anonymkode: 209f7...00b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 5 timer siden, jabx skrev: Det er ikke noe som heter "intuitiv". Det er ingen som kan forutse ting. Det er ingen som kan vite at noen kan dø. Skaff profesjonell hjelp med vrangforestillingene dine. jeg har det slik som TS, har forutsett 6 venner og bekjente som har dødd samme dag. Ble oppringt av en venn og før han fikk sagt noe visste jeg hvem som var død og eksakt hvordan han hadde tatt livet sitt. Det er ikke noe jeg kan gjøre, så jeg har lært meg å leve med det. Jeg jobber i psykiatrien😉 Det er veldig lett å latterliggjøre det man ikke forstår, men du fremstår som ganske arrogant. Anbefaler deg å la vær å kommentere i tråder kun for å booste egoet ditt, det er en tendens du har inne på KG. Anonymkode: 4038f...fcd 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 Ts her. Jeg har det ikke alltid slik, men det har truffet noen ganger. Jeg er preget av traumer og separasjonsangst og går i behandling. I tankene mine har jeg sett folk som har kortsluttet foran meg og fått panikkanfall, og det har ikke skjedd noe. Men jeg har også visst at mamma skulle gi et dødsbudskap før hun åpnet munnen. Så det virker som om det treffer noen ganger. Dette gjør meg redd. Vet ikke om det er tilfeldig eller ikke... Anonymkode: 209f7...00b
Mona123 Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 Det kan jo hende du er flinkere til å lese folk, men å være synsk tror jeg ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #17 Skrevet 26. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har det ikke alltid slik, men det har truffet noen ganger. Jeg er preget av traumer og separasjonsangst og går i behandling. I tankene mine har jeg sett folk som har kortsluttet foran meg og fått panikkanfall, og det har ikke skjedd noe. Men jeg har også visst at mamma skulle gi et dødsbudskap før hun åpnet munnen. Så det virker som om det treffer noen ganger. Dette gjør meg redd. Vet ikke om det er tilfeldig eller ikke... Anonymkode: 209f7...00b På meg har det truffet hver gang, det har aldri skjedd at jeg har "visst" at noen var død og personen ikke gikk bort. Det skaper frykt i starten, det er jo komplett uforklarlig. Men nå tar jeg det med ro, kan ikke gjøre noe fra eller til. Selv om det er forferdelig ubehagelig. Mye av angsten din er sikkert blandet inn med denne evnen, slik at du også begynner å ha mareritt og tenke katastrofetanker om døden. Og så er du nok også god på å lese andre. Det siste er det mange med traumer som er, en slags miljøskapt sårbarhet. Eller noe man er født med. Jeg tror jeg vet hvem du er forresten, du pleier skrive med nick her inne? Det gjør nemlig jeg og. Orket bare ikke kommentere med nick fordi man blir plassert i "sprø" kategorien så fort man forteller om slike ting. Anonymkode: 4038f...fcd
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #18 Skrevet 26. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: På meg har det truffet hver gang, det har aldri skjedd at jeg har "visst" at noen var død og personen ikke gikk bort. Det skaper frykt i starten, det er jo komplett uforklarlig. Men nå tar jeg det med ro, kan ikke gjøre noe fra eller til. Selv om det er forferdelig ubehagelig. Mye av angsten din er sikkert blandet inn med denne evnen, slik at du også begynner å ha mareritt og tenke katastrofetanker om døden. Og så er du nok også god på å lese andre. Det siste er det mange med traumer som er, en slags miljøskapt sårbarhet. Eller noe man er født med. Jeg tror jeg vet hvem du er forresten, du pleier skrive med nick her inne? Det gjør nemlig jeg og. Orket bare ikke kommentere med nick fordi man blir plassert i "sprø" kategorien så fort man forteller om slike ting. Anonymkode: 4038f...fcd Jeg har aldri hatt noe naturlig forhold til døden. Som sagt har psykiatrien sagt at jeg har sterk separasjonsangst, og jeg vet selv at min største katastrofe er å bli forlatt eller at noen dør. Derfor lurer jeg på om jeg blander kortene, altså at det egentlig bare er angsten som spiller meg et puss og tilfeldigheter som spiller inn. Det er hvertfall det jeg håper. Jeg ønsker ikke å forutse slike ting flere ganger, det gjør jo at jeg ikke kan stole på meg selv. At jeg ikke vet om tankene er ekte eller ikke. At jeg ikke skiller mellom virkelighet og fantasi som på sett og vis kan være symptom på psykose.., Anonymkode: 209f7...00b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #19 Skrevet 26. desember 2018 Angsten har jeg hatt fra jeg var 2-3 år. Første rare opplevelse med intuisjon var da jeg var 12 år. ts Anonymkode: 209f7...00b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #20 Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt noe naturlig forhold til døden. Som sagt har psykiatrien sagt at jeg har sterk separasjonsangst, og jeg vet selv at min største katastrofe er å bli forlatt eller at noen dør. Derfor lurer jeg på om jeg blander kortene, altså at det egentlig bare er angsten som spiller meg et puss og tilfeldigheter som spiller inn. Det er hvertfall det jeg håper. Jeg ønsker ikke å forutse slike ting flere ganger, det gjør jo at jeg ikke kan stole på meg selv. At jeg ikke vet om tankene er ekte eller ikke. At jeg ikke skiller mellom virkelighet og fantasi som på sett og vis kan være symptom på psykose.., Anonymkode: 209f7...00b Om du tenker ofte på døden og bekjente og familie som kan gå bort vil det før eller senere slå til. Det avhenger av hvor ofte du tenker disse tankene. Jeg tenker sjelden på døden. I alle tilfellene der jeg kjente har gått bort har jeg "visst" det samme dag, har vært på jobb, på butikken, hos venner. I helt andre tanker. men så vet jeg plutselig at nå er noen død. Jeg vet aldri hvem. fått vite det når jeg kommer hjem. Ingen av dødsfallene har vært langtids sykdom, da kunne jeg ha forklart det med at jeg ubevisst visste at den og den personen var svært syk. Det har vært brå dødsfall. Ikke bekymre deg for psykose, det er langt fra det, det er angst du har. Om du ofte tenker at noen er død er det angsttanker, eller om det virkelig er tanker som ødelegger kan det være tvangstanker. langt ifra en psykose. Uansett om du har evner eller om det kun er tvangstanker, prøv å leve i nuet for det er tross alt alt vi har. Ingen vet hva fremtiden bringer. Og det er like greit! Anonymkode: 4038f...fcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå