Gå til innhold

Erfaring med Knorr Nanny (vogn)?

Anbefalte innlegg

Gjest GjestM
Skrevet

Hei!

Hadde egentlig bestemt oss for Teutonia Mistral (4-hjuls), men så oppdaget vi Knorr Nanny på Barneverden.

Bagen er liten (70 cm), men det passer jo bra for oss som bor i 3. etg uten heis...og så er den mye rimeligere enn Teutonia!

Noen som kjenner til/har denne vognen?

Hilsen 9 uker igjen!

:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som en spøk! For et navn på en vogn og bagen er altfor liten!!!!

Skrevet

Hvor stor bør en bag være da?

Gjest Anonymous
Skrevet

vet ikke helt hvor stor min er. men jeg har en 4mnd baby på 68 cm så da sier det seg selv at en bag på 70 cm blir liten. det skal jo være plass til dyne og. jeg bruker voksipose i for det er jo så kaldt på vintern. men du får jo baby på våren så det er jo varmere. hm alle jeg kjenner har kjøpt stor bag det er varmest og best. Du må jo selvfølgelig vurdereselv om du kan bytte ut bagen tidlig siden dere bor i 3. etg. og det er tungt å bære baby med bagen.

Gjest GjestM
Skrevet

Mange bager ligger på i underkant av 80 cm.

Såvidt jeg vet er Knorr et tysk merke som Barneverden er de første til å selge i Norge.

Virker ikke som det er mange som kjenner til denne vognen...

Skrevet

Vi har en Knorr Nizza kombivogn og "so far so good". Nå er jenta mi bare 4 uker, så jeg skal ikke skryte på meg all verdens erfaring, men jeg har ingenting å klage på med vogna. Den er lett og grei å manøvrere, bagen er lett å bære (ganske vesentlig når man bor i 4etg uten heis). Bagen er kanskje ikke verdens største, men når hun vokser ut av bagen er det jo ikke noe problem å bruke sportsdelen. Tror nok kanskje det hadde vært dårlig med plass til voksipose i bagen, men det trenger vi jo ikke nå, og til høsten/vinteren er hun jo for stor til bagen uansett.

Husker ikke helt forskjellen på Nanny og Nizza, men innbiller meg at de er ganske like? Lykke til med vognvalget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...