Gå til innhold

Mor eksploderte i raseri da «Terje» nevnte gaven han håpet å få av pappa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfaen for en grusom historie. Å så spør du om det er forståelig at moren denger ungen sin? Hva i alle dager?? 

Anonymkode: d4172...084

• Liker 18
Skrevet

Nei, det er ikke forståelig. Det er en grusom historie som vitner om at enkelte aldri burde fått barn. Stakkars "Terje". 

• Liker 10
Skrevet

Dette er en historie som er skrevet for å få folk til å innse at det ikke alltid er det beste for barnet å være hos mor. Folk trenger den harde realiteten av og til for å forstå hvor jævlige noen mødre kan være også. 

• Liker 11
Skrevet

Ser at denne historien er publisert av Mannsforum. Jeg tar alt med en klype salt som kommer derfra. De er stort sett opptatt av å polarisere (mor=slem, far =god). 

Har ennå til gode å lese et vettugt og balansert innlegg på deres sider. Lurer vel i grunnen på hvilke mødre disse mennene (og noen få kvinner), har hatt?

Når det er sagt så skisserer dette innlegget både psykisk og fysisk barnemishandling. Noe som ikke bare er helt uakseptabelt, men også straffbart! 

Anonymkode: f003d...6ad

• Liker 14
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Fysøren, så grusomt. 😢

Skrevet

Det der er en oppdiktet historie

Anonymkode: 64cde...dae

• Liker 1
Skrevet

Det som er så dumt med slike sider (mannsforum) og flere av medlemmene der, er at de er så sneversynte og bitre at de skremmer vekk mange medlemmer. Husker jeg ble medlem av en fb side for likestilling for fedre, da jeg synes dette er en viktig sak. Meldte meg ut etter max 20 minutter da jeg så all dritten som ble skrevet der.

Og nei, såklart synes ikke de fleste oppegående mennesker at barnemishandling er greit.

Anonymkode: 21e51...f2a

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det. Men fremdeles så er jo det der noe som er realiteten i mange hjem. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du den er oppdiktet?

Anonymkode: eeb55...9bd

• Liker 4
Skrevet (endret)

Dette er ikke greit noen gang med psykisk eller fysisk skade barn. Å eg vet om historier hvor samme som dettd er skjedd. Så oppdikta eller ikke noen oppleve dette og lignende

Endret av D@lla
  • Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du den er oppdiktet?

Anonymkode: eeb55...9bd

Innlegget er skrevet av Mannsforums styremedlemmer.

La oss håpe at 2019 kan bli et år hvor våre politikere åpner øynene for den skjevbehandlingen tusenvis av barn i Norge i dag lider under, og at barneloven endres slik at delt bosted blir utgangspunktet for barns bostedsløsning etter foreldrenes samlivsbrudd.

• Liker 1
Skrevet

Tar historien med en klype salt, da det er på en sånn side. Selv om det finnes jo helt klart fæle foreldre der ute, både mødre og fedre.

Her så feirer barna jul med far, og fars familie. Dette har de gjort de siste årene, da far har en stor familie som de feirer med. Mens jeg har kun en søster. Det viktigste for meg, er at barna skal ha en flott feiring. Ikke at jeg må se de denne dagen.

Og de fleste foreldre, klarer å sette barnas behov først.

Anonymkode: 44ec1...6fd

• Liker 3
Skrevet

Tviler på at dere ville tatt historien med en klype salt om kjønnene var skiftet om. Da ville dere automatisk trodd kvinnen som fortalte om den onde faren.

Anonymkode: 023c7...ee7

• Liker 4
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det. Men fremdeles så er jo det der noe som er realiteten i mange hjem. 

Det er dessverre mange barn som har det slik hjemme. Jeg tenker utryggheten må være den verste. Jeg har vært vitne til vold da jeg var veldig liten, men ble ikke slått selv. Likevel så trigges jeg av sinne, forandringer i andres humør og kan føle meg truet av folk som eksploderer rundt meg. Så jeg forstår veldig godt frykten disse barna lever med. Må være så grusomt å leve slik hver eneste dag for de som opplever det, stakkars mennesker.

Skrevet

Tviler på at dere ville tatt historien med en klype salt om kjønnene var skiftet om. Da ville dere automatisk trodd kvinnen som fortalte om den onde faren.

Uff så bitter 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det er dessverre mange barn som har det slik hjemme. Jeg tenker utryggheten må være den verste. Jeg har vært vitne til vold da jeg var veldig liten, men ble ikke slått selv. Likevel så trigges jeg av sinne, forandringer i andres humør og kan føle meg truet av folk som eksploderer rundt meg. Så jeg forstår veldig godt frykten disse barna lever med. Må være så grusomt å leve slik hver eneste dag for de som opplever det, stakkars mennesker.

Samme her.  

Skrevet

Hadde faktisk en diskusjon her om dagen som omhandler dette. Hva om din niese/nevø kommer til deg og sier «mamma slår meg». Hva gjør du? For du kjenner jo denne mora. Det er jo familie og hun ville jo aldri gjøre noe slikt. 

Hva gjør du? 

For meg er svaret 100% klart, man tror på barnet. Tar ting derifra, for selv om man «vet» at barn har det best hos mor, så —> «mamma slår meg». 

Anonymkode: 08311...033

Skrevet

Det er nok dessverre mange barn som lever i den virkeligheten "Terje" lever i, selv om dette er en oppdiktet historie. 

Jeg jobber med barn. Forteller de at de blir slått melder vi til BV umiddelbart. Det er ikke vi voksne på skolen som skal etterforske om barnet forteller sannheten eller ikke. Der jeg jobbet før sendte vi også automatisk en melding til politiet (ikke anmeldelse, men melding).

• Liker 2
Skrevet

Uff så bitter 

Person uten argument oppdaget.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...