Annie78 Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Min kjære skal ha en pen sort dress med vest og "tørkle-slips" (husker ikke hva det het....noe franske greier...). Kan da forloveren hans ha sånn lang diplomatjakke/dress? Han har riktignok bare slips inni, men er ikke en slik jakke "finere" enn en litt mer vanlig dress? Er litt usikker her. Synes det blir litt forskjell siden min kjære skal ha vest inni, men det er jo litt mer spesielt med en slik lang jakke. Forloveren brukte denne dressen i sitt eget bryllup, men hadde da vest inni.... Hva mener dere?
Annie78 Skrevet 2. april 2005 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2005 Ingen som har noen meninger? Dere skjønner hva jeg mener, sant?
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Jeg skjønner hva du mener Forloveren kan ikke overgå din mann i kleskode, og for meg høres det ut som at dere har funnet en fin løsning.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #4 Skrevet 2. april 2005 Er litt enig at lang jakke er litt "finere"/mer høytidelig... men siden det allikevel er litt mer dempet er jeg enig med Tex at dere har funnet en fin løsning
Annie78 Skrevet 2. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2005 Jo...men ser det ikke litt rart ut med en lang jakke og slips, ikke vest? Vet ikke jeg...har bare sett det på han, og da med vest... Men, får vel stole på at de to finner ut av det. Kona til min kjæres forlover skal være min forlover, så jeg kan jo ta en prat med henne om hva de har tenkt. Forloveren til min kjære er forresten veldig bevisst på at ting skal være "riktig",så det går vel bra... Er kanskje jeg som er litt "bekymra" for at min kjære ikke blir høytidelig nok...men han er så utrolig fin i den dressen....Han er ikke så lang heller, så lang jakke til han hadde blitt helt feil...
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 Vet du hva, det høres kanskje sprøtt ut, men sånne detaljer betyr ikkeno i ettertid
Annie78 Skrevet 2. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2005 Det har du helt rett i... :oops: Men man henger seg jo opp i de minste bagateller i disse tider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå