Gå til innhold

Benytt nå julen og ferien til å tenke på Jesus og alt det han har gjort for oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruk ferien fornuftig og les i bibelen og be til herren gud, tenk på alt Jesus har måttet gå igjennom for våres skyld. Bry dere om Jesus og ikke de hedenske nissene og annen elendighet. Gud være med dere

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du tro..... ikke faen om jeg skal!!

Nissene lever, Gud er død!

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Hell no, for:

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei

• Liker 2
Skrevet

Det er hedensk skikk å feire jul også har dere kristne integrert den i religionen deres. Jesus ble ikke født engang i jula! 

Anonymkode: 523a5...5b9

• Liker 11
Skrevet

Hva pokker har han gjort for meg? Med det livet jeg har hatt, så må han være temmelig ond, o han står bak.

Anonymkode: 24bcd...77e

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Ta imot Jesus skrev:

Bruk ferien fornuftig og les i bibelen og be til herren gud, tenk på alt Jesus har måttet gå igjennom for våres skyld. Bry dere om Jesus og ikke de hedenske nissene og annen elendighet. Gud være med dere

Jesus har ikke gjort noe for verken deg eller meg. Han selv kunne ikke gjøre noe foruten Herren. Det du kan gjøre er å be til Gud,  faderen alene, og ikke begå synd ved å sette noe ved Gud i sin Guddom, slik Jesu, Moses og Abraham gjorde.

Anonymkode: 087df...66c

• Liker 2
Skrevet
På Sunday, December 23, 2018 den 12.43, Ta imot Jesus skrev:

Julen var jo opprinnelig en hedensk høytid.    

Så hvorfor gnåler du om Jesus da? 

Anonymkode: 2d018...009

• Liker 4
Skrevet

image.jpeg

Anonymkode: c40ff...77c

• Liker 8
Skrevet

Hehehehe. Nei.

Anonymkode: 8edf2...215

• Liker 1
Skrevet

image.jpeg

Anonymkode: c40ff...77c

• Liker 3
Skrevet

Jesus er stammen!

Anonymkode: e6710...b43

Gjest theTitanic
Skrevet
På 23.12.2018 den 13.43, Ta imot Jesus skrev:

Har De drukket for mye akevitt??

Skrevet

Lese bibelen? Bedre å lese harry potter egentlig. Mye fantasi, bare at harry potter ikke inneholder mye tull.

Tenk, i dagens samfunn med alt duppeditter, finner folk tid til å skrive serier etter serier. Hva tror dere de finner på i gamle dager uten all teknologi? Jo, fantasi. Og ikke bare derfor, men i denne tiden er informasjon ikke utbredt slik det er nå, derfor er det lettere  å tro at det er noe annet der ute, som kan redde deg om du synder osv.. altså svake mennesker med håp.

Anonymkode: dda76...cf3

Skrevet

Er ikke religiøs. Feirer jul for å få gaver og spise ribbe jeg. Digg med julefri er det også. Driter en lang marsj i Jesus. Spaghettimonsteret er mye kulere. R’amen.

Anonymkode: 0acd4...632

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 0acd4...632

Skrevet

Tusen takk for alle fridager i året som har gått Jesus, gleder meg til de i 2019 😁🐣 

Anonymkode: 8a220...2bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...