AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Vi har kjøpt nytt hus og trenger tips til møbler og fargevalg i finstua. Jeg føler meg helt lost!! Vi skal ha salong og spisegruppe. Ønsker jo å videreføre stilen, men vil ha det lunt og koselig. Synes beige vegger er vanskelig å innrede mot (men vi skal ikke endre tapeten). Hvilken farge bør sofaen ha? Har to små barn så hvit utgår. Svart virker så hardt I virkeligheten er veggene lys beige, ikke så gule som de fremstår på bildet. Det er ca fire meter under taket og spisebordet tenkte vi skulle være 3-4 meter. Anonymkode: 4dce4...c25
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #2 Skrevet 24. desember 2018 jeg ville nok endret tapeten. men hvis ikke ville jeg fortsatt i jordfarger.. kalde grå farger ser ikke bra ut til beige. Anonymkode: 0bdc5...11a 1
Pikeliten Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Hva med blå sofa? Tenker det kan være fint til gulbeige/beige. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Tapeten er såpass nøytral i både mønster og farge, så du står jo veldig fritt til å velge farger på resten av rommet. (Jeg hadde nok malt veggene, lettere å gjøre det lunt og koselig med litt mørkere vegger). Her er andre ting som JEG synes at hever "koselig-faktoren" *Stor og solid sofa med gode puter og pledd (Ikke med høye spinkle ben!) *Bokhyller, lysfat, grønne planter, og et par gjennomtenkte antikviteter/ gamle ting. *Stort spisebord i "bondestil". *Tunge gardiner. *Mine farger er mosegrønn, "støvete" orange, varm sennepsgul og aubergine/dyp rødlilla. Anonymkode: dc927...bdf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå