Gå til innhold

Hjelp! Tips til innredning finstue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt nytt hus og trenger tips til møbler og fargevalg i finstua. Jeg føler meg helt lost!! 

Vi skal ha salong og spisegruppe. Ønsker jo å videreføre stilen, men vil ha det lunt og koselig. Synes beige vegger er vanskelig å innrede mot (men vi skal ikke endre tapeten). Hvilken farge bør sofaen ha? Har to små barn så hvit utgår. Svart virker så hardt  

I virkeligheten er veggene lys beige, ikke så gule som de fremstår på bildet. Det er ca fire meter under taket og spisebordet tenkte vi skulle være 3-4 meter. 

95B6F2A6-D562-432B-B0DA-5A496ED4A128.jpeg

Anonymkode: 4dce4...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville nok endret tapeten. men hvis ikke ville jeg fortsatt i jordfarger.. kalde grå farger ser ikke bra ut til beige.

Anonymkode: 0bdc5...11a

• Liker 1
Skrevet

Hva med blå sofa? Tenker det kan være fint til gulbeige/beige.

• Liker 1
Skrevet

Tapeten er såpass nøytral i både mønster og farge, så du står jo veldig fritt til å velge farger på resten av rommet. (Jeg hadde nok malt veggene, lettere å gjøre det lunt og koselig med litt mørkere vegger).  Her er andre ting som JEG synes at hever "koselig-faktoren" :) 

*Stor og solid sofa med gode puter og pledd (Ikke med høye spinkle ben!)  *Bokhyller, lysfat, grønne planter, og et par gjennomtenkte antikviteter/ gamle ting.  *Stort spisebord i "bondestil".  *Tunge gardiner.  *Mine farger er mosegrønn, "støvete" orange, varm sennepsgul og aubergine/dyp rødlilla.

Anonymkode: dc927...bdf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...