AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Jeg vet ikke hvor jeg skal skrive det, så jeg bare spør her. Jeg er bestevenner med to andre. (alle tre er egentlig bestevenner) De to har kranglet veldig mye siden i høst, og da snakker begge to til meg om det, på en side er jeg enig med en men på en annen side er jeg enig med den andre. Det er veldig vanskelig. Jeg har prøvd å støtte begge to, siden jeg skjønner jo at de har det vondt. Nå har begge akkurat sendt en melding til meg om noe de var lei seg for pga den andre. Dette skjer veldig ofte, jeg prøver å svare så nøytralt til begge som jeg kan. Men jeg er lei av det, Jeg er veldig glad i begge to og jeg vil ikke krangle. Hva skal jeg gjøre? vi er 15 alle sammen. Anonymkode: ff2ca...a77
Gjest O.G. Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvor jeg skal skrive det, så jeg bare spør her. Jeg er bestevenner med to andre. (alle tre er egentlig bestevenner) De to har kranglet veldig mye siden i høst, og da snakker begge to til meg om det, på en side er jeg enig med en men på en annen side er jeg enig med den andre. Det er veldig vanskelig. Jeg har prøvd å støtte begge to, siden jeg skjønner jo at de har det vondt. Nå har begge akkurat sendt en melding til meg om noe de var lei seg for pga den andre. Dette skjer veldig ofte, jeg prøver å svare så nøytralt til begge som jeg kan. Men jeg er lei av det, Jeg er veldig glad i begge to og jeg vil ikke krangle. Hva skal jeg gjøre? vi er 15 alle sammen. Anonymkode: ff2ca...a77 Du blir bare nødt til å gi begge beskjed om at denne konflikten mellom dem ikke er noe du skal blandes opp i. Uansett hvem du er enig med eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå