Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pynta huset og juletreet i går. Mat er kjøpt inn, rot jeg ikke vet hvor skal være er putta i boden, veden er bært inn og skåla til nissegrøten er satt frem. Nå nyter jeg morgenstillheten med kaffe og en kromkake:) Ungene sover. Katten er ute.

Nå kan jula komme. Vi er klar! Og jeg gleder meg som et lite barn.

God jul alle sammen!!! 

Anonymkode: 98b34...cc2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter på jobb. Med en kaffekopp. Katten er levert. Gavene er levert. Ungen håper jeg blir til inne i magen min. Mannen har jørt meg på jobb. Snart skal jeg inn å tørke spy. 

Men så når kl blir 20 er det juleferie! Mannen har forhåpentligvis pakket ferdig bilen inkludert pakken på loftet, kommer og henter meg på jobb og så drar vi på årets juleferie! 

Goood juul! 

Anonymkode: 69bfb...bdd

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter på jobb. Med en kaffekopp. Katten er levert. Gavene er levert. Ungen håper jeg blir til inne i magen min. Mannen har jørt meg på jobb. Snart skal jeg inn å tørke spy. 

Men så når kl blir 20 er det juleferie! Mannen har forhåpentligvis pakket ferdig bilen inkludert pakken på loftet, kommer og henter meg på jobb og så drar vi på årets juleferie! 

Goood juul! 

God vakt😘 Beste følelsen er å gå av vakt og vite at det er ferie. Kos dere i jula og god juleferie😊 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God vakt😘 Beste følelsen er å gå av vakt og vite at det er ferie. Kos dere i jula og god juleferie😊 

Veit gleder meg! Good jul til dere også! 😘🎁🎁

• Liker 1
Skrevet

Vi er også veldig klare 😍 grøten settes ut i kveld . 

Skal lage pizza i kveld og vi skal se en film sammen med jentene. 

• Liker 1
Skrevet

God jul! :)

I dag blir det pynting av juletre, spise risengrynsgrøt og se på julefilm med samboer. Må også få ryddet og stelt litt først, men ellers blir det bare kos i dag. 🎄

• Liker 1
Skrevet

Ja, nå kan den andre begynne! Sosial angst har slått inn for fullt og jeg må bare konstatere at influensaen ikke reddet meg i år heller. Bare å hoppe i det og bli ferdig, og synke sammen i sofaen om 48 timer.

God jul!

Anonymkode: 79925...a1b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, nå kan den andre begynne! Sosial angst har slått inn for fullt og jeg må bare konstatere at influensaen ikke reddet meg i år heller. Bare å hoppe i det og bli ferdig, og synke sammen i sofaen om 48 timer.

God jul!

Bare*

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God jul!

:klem: 

• Liker 1
Skrevet

God jul! 

:nissevink:

Anonymkode: dddfa...51c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ligger langflat med influensa og tenker at i morgen skal jeg spise fiskeboller i hvitsaus, hvis jeg orker å stå lenge nok. God jul ja! Kanskje jeg pynter utti uka 😩

Anonymkode: a38fe...a8d

• Liker 1
Skrevet

Vi rakk det i år også! Alle gaver pent under treet eller gitt bort til rette eiere, pinnekjøttet vannes, veggesalaten er laget, strømpene fylt og huser er vasket. 

Gleder meg så til i morgen! ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...