Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi betaler jo for feier,men han var her ikke i fjor. Ikke sett han enda heller.

Hvordan er det til dere? Betaler o for en vare man ikke får.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
Vi betaler jo for feier,men han var her ikke i fjor. Ikke sett han enda heller.

Hvordan er det til dere? Betaler o for en vare man ikke får.

Feieren kommer ikke hvert år. Nå er det vel 1,5 år siden han var her hos oss. Tror feieren bare kommer hvert andre eller tredje år nå (kan sikkert variere fra kommune til kommune). Er du usikker så kan du kontakte feieren og spørre. Det er mulig å få feid oftere, men da må du nok belage deg på å betale mer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her vi bor kommer den glade feier hver høst for å feie pipa.

Gjest Anonymous
Skrevet

Feiing er blitt behovsprøvd.

Du må selv melde i fra til brann- og feiervesenet om når du vil ha pipa feid.

Og i og med at du betaler for det og bruker ildstedet, så ring en gang pr år du.

Gjest Anonymous
Skrevet
Feiing er blitt behovsprøvd.

Du må selv melde i fra til brann- og feiervesenet om når du vil ha pipa feid.

Og i og med at du betaler for det og bruker ildstedet, så ring en gang pr år du.

Det er nok forskjell fra kommune til kommune. Her kommer feieren hvert år, og vi har ikke fått beskjed om endringer.

Men som du skriver, kommunen er riktig sted å henvende seg for info. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Så et tv-program om pipebrann. Har jo vert så mye om det. Sørgelige utfall har det blitt. Branntilsynet uttalte da at pipa må renses en gang pr. år. Så skal en være nødt til å betale mere for å få den feid? Så nå er det andre året jeg har bet uten at den er feid. Hva betaler jeg for?

Gjest Anonymous
Skrevet
Så et tv-program om pipebrann. Har jo vert så mye om det. Sørgelige utfall har det blitt. Branntilsynet uttalte da at pipa må renses en gang pr. år. Så skal en være nødt til å betale mere for å få den feid? Så nå er det andre året jeg har bet uten at den er feid. Hva betaler jeg for?

Ring kommunen. Det er de som vet hvilke regler som gjelder i din kommune, ikke vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...