Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en tråd for oss som skal teste på selveste julaften😊  Skriv gjerne hvilken dpo du er, hvilket barn i rekken det prøves på, og alt annet du måtte ønske 😄  Vil selvsagt se tester som er tatt i romjulen også!   Vet selv at streker kan komme snikende etter forventet dag😅🎄😍 

Selv er jeg 11-12 dpo i morgen, og prøver på barn nummer 2.    Har fått en svak positiv test i dag tidlig, så er utrolig spent på resultatet i morgen!  Lykketil❤️

Anonymkode: 3dd90...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lage en, du har laget to tråder. Og du kan fint bruke samletråden for testing enten du skal teste 24.12. Eller 17.05. Den tråden fungerer nemlig uavhengig av dato.  :biggrin:

Anonymkode: f6d71...151

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lage en, du har laget to tråder. Og du kan fint bruke samletråden for testing enten du skal teste 24.12. Eller 17.05. Den tråden fungerer nemlig uavhengig av dato.  :biggrin:

Anonymkode: f6d71...151

Det var absolutt ikke meningen å lage to tråder. Da har noe blitt feil.    De er helt identiske, som du sikkert har sett, så poengløst å anta at intensjonen min var å opprette to like tråder inne på samme forum. :)   Tenkte at dette kunne være en koselig ting å gjøre på julaften, da det er en litt spesiell dag fra før av.  Men du og andre må da gjerne bruke samletråden for TYDING av testing.   Er ikke en testtyde tråd jeg har opprettet.  Her kan man lege ut bilder av både positive og negative tester, som ikke trenger tyding heller. :) 

• Liker 12
Skrevet

Er bare 7 dpo i morgen, men spørs om jeg smeller av en test og håper på et julemirakel! 🤞

————

-Josefine

Anonymkode: f2bd7...dd1

• Liker 2
Skrevet

Jeg er også 7/8 dpo i morgen og det blir en test!

• Liker 1
Skrevet

Ååh, så spennende😄

Skrevet

Jeg er 12 dpo i morgen og er veldig spent på hva testen viser. Fikk negativ på 9 dpo så har mistet litt håpet, men sier til meg selv at det var tidlig😊 Prøver på barn nummer 1. Blir spennende!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 5 dpo imorgen og skal ikke teste før nyttår..😅(håperjeg)

pp5, B1

Endret av maddiie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal teste i morgenmed digital, 8/9 dpo :) (pos. Eltest fredag, så el lørdag/søndag. Antageligvis lørdag mtp symptomene mine) 

Min strimmeltest i dag 😊

20181223_105705.jpg

Anonymkode: 127d8...e92

• Liker 3
Skrevet

Så moro å se at det er fler som er med i jula 😄 Håper vi alle sitter med positiv test før det nye året ❤️

Skrevet

Selv tok jeg denne nå, før vi reiser avgårde til svigers på julefeiring.  Blir spennende å se i morgen tidlig 🤞🏻😍

IMG_5250.JPG

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, maddiie skrev:

Jeg er 5 dpo imorgen og skal ikke teste før nyttår..😅(håperjeg)

pp5, B1

Spennende! Da er jeg ganske likt deg😅 

-K

Anonymkode: c3f51...5b6

• Liker 2
Skrevet

Negativ test her gitt. Men som sagt bare 7 dpo, så er fortsatt håp for 2018! 

----------------

-Josefine 

Anonymkode: f2bd7...dd1

Skrevet

Negativ :( 9 dpo, så gir ikke opp :)

Anonymkode: 127d8...e92

Skrevet

Negativ 8 dpo.. men får ta en ny om en dag eller to... eller ikveld 😅😂

Skrevet

Fikk negativ 12 dpo i dag. Eller jeg trodde jeg så en svaaaaaaak strek, men det var så vidt jeg kan se, og jeg vet egentlig ikke om jeg så den🙈 Får ta en test igjen om 2 dager hvis mensen ikke har kommet.

Skrevet

Hvilke tester bruker dere så tidlig?

Anonymkode: 4f162...08b

• Liker 1
Skrevet

Testet idag 11 dager dpo, negativt.. forventet mens om 2 dager. Såre ømme pupper, hadde eggehvite utflod en uke dpo så forsvant det. Håper hååååper! Brukte makesure graviditetstest 

Anonymkode: 958d4...4c4

Skrevet

Jeg har brukt babyplan stavtest fra billig-tester.no. Har en clear blue liggende, så skal prøve den om 2 dager. Da vil jeg være 14 dpo. Ømme bryster, mensenmurringer, så føler det er noe. Eller så kommer TR...

Skrevet

Negativ test 9 dpo. De 5 gangene jeg har vært gravid så har jeg fått svak positiv denne dagen... så jeg føler jeg er ute av gamet allerede egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...