AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #1 Skrevet 23. desember 2018 Jeg studerer siving på NTNU og det er mange som endelig finner en gjeng og føler at de er kommet til paradis fordi det nå endelig er lov å være flink, de finner likesinnede og har fantastiske studieår. Jeg synes livet som student ved NTNU er fælt. Livet mitt i Trondheim er fælt. Finner ingen jeg klaffer med. Synes egentlig det er utrolig trist å vandre rundt her oppe i Trondheim uten å evne å skape venner og gode minner. Er kvinne og har aldri hatt kjæreste heller. Jeg gråter ofte. Er fortvilet. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hva skal jeg gjøre med dette? Jeg trodde helt ærlig at Trondheim og studier skulle bli et vendepunkt i livet etter mange dårlige år på ungdomsskole og VGS men i motsetning til alle andre fant jeg ikke venner her og livet mitt ble ikke bedre. Og nå finner jeg ingen lyspunkter i livet eller fremtiden. Alt føles bare håpløst og meningsløst. Noen med råd? Anonymkode: a66da...0d6
Katten.2.0 Skrevet 23. desember 2018 #2 Skrevet 23. desember 2018 Prøvd å melde deg som frivillig på Samfundet? Der har du en utrolig inkluderende gjeng 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #3 Skrevet 23. desember 2018 Har du forsøkt å finne venner andre steder enn studentforeninger? Jeg kjenner nesten ingen jeg studerer med, men har blitt med i et idrettslag hvor jeg nå har fått venner i alle aldre. Anonymkode: 408bf...9cf