Gå til innhold

Hadde en negativ opplevelse med ff for noen uker siden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble skuffet og lei meg. 

Han har beklaget dette. 

Lurer på om det er oppriktig eller om det er bare for å relasjonen tilbake. Hva tror dere? Vet ingen kan vite sikkert. 

Anonymkode: 07375...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alvorlighetsgraden av den negative opplevelsen er relevant for å kunne gi et ordentlig svar.

Anonymkode: 76288...b7b

• Liker 9
Skrevet

Var på byn og han var nedlatende og spydig synes jeg. Vet ikke om jeg overagerte. Han visste da at det ikke ble noe den dagen pga det måndtlige. Han har ikke vært sånn før. 

Skrevet

Aldri vært sånn før, eller aldri vært sånn før når du har hatt mensen?

Alltid sjarmerende med disse typene som plutselig ikke har tid til å finne på noe med deg når de vet du har mensen....

• Liker 1
Skrevet

Uansett hva intensjonen med hans unnskyldning er så burde du jo ikke tillate at noen behandler deg nedlatende i utgangspunktet. Da kan du heller finne deg noe bedre.

Skrevet

Enig. Blir ikke mer med han dersom det hadde skjedd igjen og vet enda ikke om jeg vil mer med han. Får se. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid sjarmerende med disse typene som plutselig ikke har tid til å finne på noe med deg når de vet du har mensen....

Heldigvis ikke generelt, men allikevel første gang jeg ikke har kunnet pga den. Han tok det fint og sa det var helt greit. Så vet ikke hva som lå i bunn. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vell snakk om en relasjon som primært handler om sex, så er vell ikke så rart om en ikke tilbringer tid sammen når en ikke kan ha sex? :P

• Liker 4
Skrevet

Eh, hallo. En ff som snakker nedlatende til seg blir det rett og slett ikke mere på! Hadde ikke jeg giddet. Det finnes nok av menn som vil ha gratis, uforpliktende sex. 

Anonymkode: 3e542...e1e

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor gidder dere ha ff... det er som en fyr skal ha en "bestevenninne" han  kjøper alt til og spanderer alt på, som ikke vil ligge med ham.

Anonymkode: 435a1...1ff

Skrevet

Har aldri hatt det før han her, men 7 år singel gjør noe med en. Så har vært med han siden i sommer, men bare for sex etter bytur. Skulle heller hatt kjæreste, men ikke funnet det. 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt det før han her, men 7 år singel gjør noe med en. Så har vært med han siden i sommer, men bare for sex etter bytur. Skulle heller hatt kjæreste, men ikke funnet det. 

Tror kanskje det er vanskelig å finne en kjæreste når du har en ff...

Anonymkode: 05a8e...c7b

Skrevet

Det er en ff. Du skal ikke bry deg da.... Kun pulings som gjelder. 

Du finner nok ikke en kjæreste så lenge du har en ff... Ved ff bruker man kun hverandre.

Anonymkode: e37e9...a88

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ff. Du skal ikke bry deg da.... Kun pulings som gjelder. 

Du finner nok ikke en kjæreste så lenge du har en ff... Ved ff bruker man kun hverandre.

Anonymkode: e37e9...a88

Ja, med han er det bare sex. 

Så dere ville sluttet med han og heller sett etter kjæreste? Men orker ikke nye år uten sex/nærhet. Høres det feil ut? 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hallo. En ff som snakker nedlatende til seg blir det rett og slett ikke mere på! Hadde ikke jeg giddet. Det finnes nok av menn som vil ha gratis, uforpliktende sex. 

Anonymkode: 3e542...e1e

finnes nok av billige damer også som er like billige som en cheeseburger på mcdonalds. kvinner med FF er luddere rett og slett, og det er alltid like tidig å se kvinner som gang på gang på gang får følelser for knullevennen eller blir misfornøyd når han behandler henne som det hun er , en tøs rett og slett og ikke behandler henne som de var kjærester. Når du ikke har respekt for deg selv og din egen kropp så ikke forvent at andre har det heller!

cold water.jpg

Skrevet
2 minutter siden, stardust75 skrev:

finnes nok av billige damer også som er like billige som en cheeseburger på mcdonalds. kvinner med FF er luddere rett og slett, og det er alltid like tidig å se kvinner som gang på gang på gang får følelser for knullevennen eller blir misfornøyd når han behandler henne som det hun er , en tøs rett og slett og ikke behandler henne som de var kjærester. Når du ikke har respekt for deg selv og din egen kropp så ikke forvent at andre har det heller!

cold water.jpg

Hva med en mann som gjør det samme? 

Er det galt å ønske sex når man har gått mange år uten? 

Skrevet

Menn drømmer jo om ff. Det er jo det ultimate scoopet, alle fordelene og ingen jobb. Gratis sex og ingen forpliktelser. Ts sier jo hun ønsker kjæreste. Hvorfor har du (en rimelig shitty) ff da?

Anonymkode: 435a1...1ff

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en mann som gjør det samme? 

Er det galt å ønske sex når man har gått mange år uten? 

Kvinner og menn er forskjellige, Menn søker sex, kvinner er ettertraktet for sex. hele denne dynamikken mellom oss kan ikke sammenlignes. vist du gir vekk en vare/tjeneste som ellers er svindyr og gir det vekk gratis så er man billig. du kan klage og diskutere dette opp og ned , men slik har det vært i flere 1000 år og slik vil det alltid være. kvinner som ligger rundt er billige og blir sett ned på, det samme gjelder ikke like mye for menn. vil du ha sex hvorfor får du ikke kjæreste ?

Skrevet
13 minutter siden, stardust75 skrev:

Kvinner og menn er forskjellige, Menn søker sex, kvinner er ettertraktet for sex. hele denne dynamikken mellom oss kan ikke sammenlignes. vist du gir vekk en vare/tjeneste som ellers er svindyr og gir det vekk gratis så er man billig. du kan klage og diskutere dette opp og ned , men slik har det vært i flere 1000 år og slik vil det alltid være. kvinner som ligger rundt er billige og blir sett ned på, det samme gjelder ikke like mye for menn. vil du ha sex hvorfor får du ikke kjæreste ?

Du har gjerne rett i at mange ser det sånn, men burde ikke være sånn. Er ikke bedre at menn er sånn. 

Jeg ligger ikke rundt. Hatt 3 sexpartnere i mitt liv. Så bedre ned en fast fant jeg ut da. 

Tror jeg skal revurdere det med han. Vil som sagt ha kjæreste. Håper at det ikke tar for lang tid. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har gjerne rett i at mange ser det sånn, men burde ikke være sånn. Er ikke bedre at menn er sånn. 

Jeg ligger ikke rundt. Hatt 3 sexpartnere i mitt liv. Så bedre ned en fast fant jeg ut da. 

Tror jeg skal revurdere det med han. Vil som sagt ha kjæreste. Håper at det ikke tar for lang tid. 

så flott , men ja sånn er det egentlig bare. menn og kvinner er ganske forskjellige også. men om du vil ha kjæreste, så ikke ha sex med engang og heller ikke 1,2 eller 3 date. når det begynner å bli mer seriøst kan dere ha sex derfra. jeg er mann selv og vet hvordan mange menn tenker, mange er dessverre kun ute etter sex og behandler deg som luft når de ikke får det. Ikke gjør som mange andre kvinner gjør, ha sex for å "lokke " mannen , det funker dårlig, da blir du et sted å tømme seg og ikke en man blir forelsket i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...