Gå til innhold

Bryllups-planelgger bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkuratt begynt å lage en bryllups-planlegger bok.. det vil si..forsiden er ferdig.. vet ikke helt hvordan jeg skal lage det inne... tenkte da mest på starten.

Hvordan i all verden begynner man en slik bok?

dette er tross alt sikkert en bok som kommer til å vare i mange år..kanskje til og med gis videre til evt barn?

Ideer noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare en liten ringpermbok som jeg har skrevet i... Har gjort notater elt ettersom hva jeg trengte å huske, prøvd flere ulike budsjettalternativer osv... Kanskje du kan lage en innholdsoversikt som du kan fylle ut etterhvert som du skriver i den? Skrive noen fine sitater om ekteskap? Skrive litt om hvordan frieriet var, hvor dere kjøpte ringene, hvordan alt var osv? Så kan du fortelle videre hvilke tanker du har rundt det å skulle gifte seg, lage budsjett, diskutere kjolealternativer med deg selv :wink: osv? Jeg har som sagt bare skrevet ned budsjett, tanker, problemer, løsninger, tanker om forlover osv litt hulter til bulter....

:)

Skrevet

trur nesten at min bok kommer til å ende opp sånn også... litt "rotete" og kaotisk.. men det er som kjent bare geniet som behersker kaos.. (og ergo er jeg et geni :hoho: )

Skrevet
trur nesten at min bok kommer til å ende opp sånn også... litt "rotete" og kaotisk.. men det er som kjent bare geniet som behersker kaos.. (og ergo er jeg et geni :hoho: )
:ler::Nikke: Helt enig! Min funker kjempegodt. Klarer meg ikke uten den! Tror det blir gøy å lese i den når jeg blir "gammel og grå".... :ler::wink:
Skrevet

Hehe... Da er jeg et supergeni! :hoho: Makan til systematisk rotehue må man nok leite en stund etter :wink:

Jeg har også bare en ringperm som jeg putter inn alle tanker, budsjetter, papirer, foldere fra brudemesse jeg var på, flyers fra der jeg har prøvd kjoler, bekreftelser på fotograf og lokale og alt sånt...

Også har jeg også en egen webside som det er mer orden på :wink:

Skrevet

tydligvis mange genier her :P

Kjøpt meg en sånn svart spiralbok jeg da..med blanke hvite sider i..som jeg såvidt har begynt å notere litt i..(fikk da til en eller annen start...)

har også kjøpt et par plast-permer som jeg sikkert kommer til å smale div brosjyrer i... dette blir moro

Skrevet

Når jeg ser på begynnelsen i min bok, ser jeg at mine intensjoner om en oversiktlig og pen-skrevet bok var store...men nå er det mest tanker og huskelister, litt her og der... :ler: Lykke til med dagboken! Og barn og barnebarn kommer garantert til å like den! :wink:

Skrevet

hhehe kommer nok til å bli sånn min bok og blir det...

er jo veldig perfektonist spesielt nå i starten.. men kommer den til å ende opp "perfekt"..ikke helt sansynlig det.. men for meg vil den nok uannsett blir perfekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...