Gå til innhold

Dette er seriøst og ikke tull, jeg trenger råd angående partner med for stor penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir glad om du leser hele, jeg er rådvill. Jeg er 35 år, og har nå en ny sexpartner. Han er helt perfekt match med meg sexuelt, akkurat passe røff og bestemt slik jeg liker det. Vi har hatt sex bare to ganger, og det gikk derimot ikke så bra. Han er både lang og bred, og enda litt lengre enn du tror. Jeg er seriøs, han er enorm. Dette er ikke positivt, det er rett og slett ett problem. Vi var veldig forsiktige, og utfoldet oss IKKE røft slik vi begge ønsker. Vi skjønte at vi måtte starte forsiktig. Jeg blødde første gangen, og jeg var usikker på om det kunne være mensen som kom til tross for hormonspiral og uteblitt mens i mange år. Det var jo ikke spesielt vondt på noe som helst tidspunkt. 

Andre gang var vi også forsiktige, fremdeles bare forsiktig i misjonær, men jeg begynte likevel å blø ganske med en gang. Vi fortsatte samleiet likevel da jeg ikke hadde spesielt vondt, bare noen støt her og der, men vi var ekstra forsiktige. Dette begrenset oss jo svært mye. Vi kunne ikke akkurat skifte stillinger og ha oralsex og slikt da jeg var såpass mye blod, så det ble med misjonær da også. 

Da han var så langt inn som det gikk var det likevel bare drøyt halve penisen som var inne. Jeg blødde en god del. Senga ble det stor flekk på til tross for to doble håndduker under oss, og da jeg gikk på do etterpå kom det masse blod i toalettet. Blødde i ett par timer etterpå. Flere dl totalt, og såpass mye at jeg ble svimmel og dårlig i noen dager. Ikke bare liten rift altså. Jeg var våt og kle for å ta imot han. Jeg har vært til legen og også hos gynekolog som jeg ble henvist videre til, de finner ikke noe galt. 

Jeg er rett og slett bekymret for om vi skal klare å få til noe godt sexliv. Gutter, er det veldig mye tap å måtte stoppe med bare halve penis inne? Hvor mye betyr det å kunne kjenne at du har penisen helt omringet av henne? Uansett hva svaret på det måtte være så vil vi jo ikke kunne peise på litt røft slik vi ønsker det med mindre vi finner en god løsning. Vi feirer jula hver for oss og får ikke testet igjen før nyttår nå. What to do, jeg vil så gjerne at dette skal fungere for oss. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke svaret du er ute etter, men noen er bare ikke sexuelt kompatible 😕 

Anonymkode: c903f...816

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke svaret du er ute etter, men noen er bare ikke sexuelt kompatible 😕 

Anonymkode: c903f...816

Det er frykten min. Men det bare må gå! Jeg har endelig funnet en som matcher meg helt og som jeg tenner skikkelig på, og jeg vil så gjerne kunne nyte dette. Utrolig ergerlig at størrelsen skal få ødelegge ett så godt utgangspunkt. Worst case må vi bare ta hensyn til det og være forsiktig med penetrering og heller være røff med fingre og slikt, men det vil være ett stort tap. 😞

Skrevet

Fram med målebåndet så skal du få råd når tallene gir en pekepinn om hva som er den første store utfordringen. Det finnes løsninger. Snakker av erfaring.

Beskriv og formen den har. Det kan bety noe for valg av stillinger. 

Svarer når mer informasjon foreligger.

Anonymkode: 829ca...701

• Liker 1
Skrevet

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fram med målebåndet så skal du få råd når tallene gir en pekepinn om hva som er den første store utfordringen. Det finnes løsninger. Snakker av erfaring.

Beskriv og formen den har. Det kan bety noe for valg av stillinger. 

Svarer når mer informasjon foreligger.

Tja, nå feirer vi julen hver for oss så jeg får ikke målt. Og antall cm er vel ikke så relevant? Ca to ganger dybden av meg? Hihi. 

Formen? Jovel, ett forholdsvis normalt hode, så økt omkrets (bredere enn hodet) mesteparten av penis, og en liten tanke smalere de nederste 5 cm. Bred stort sett hele veien altså 

Skrevet
8 timer siden, Playful skrev:

Tja, nå feirer vi julen hver for oss så jeg får ikke målt. Og antall cm er vel ikke så relevant? Ca to ganger dybden av meg? Hihi. 

Formen? Jovel, ett forholdsvis normalt hode, så økt omkrets (bredere enn hodet) mesteparten av penis, og en liten tanke smalere de nederste 5 cm. Bred stort sett hele veien altså 

Hørtes nesten ut som en operert penis.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Virkelig, og nå skal du berike oss med din ekspertise på opererte peniser? Operasjon av penis gir kun en cm eller to og det kun i slapp tilstand. 

Anonymkode: 94e2a...054

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig, og nå skal du berike oss med din ekspertise på opererte peniser? Operasjon av penis gir kun en cm eller to og det kun i slapp tilstand. 

Anonymkode: 94e2a...054

Motoverføring er bare antakelser. Her et eksempel. 

Korrekt svar er 1 til 4 cm. Ofte avhengig av utgangspunktet. 

Skrevet

Er han like stor som en underarm?

Har han kunnet knulle villt på tidligere partnere?

Har du hatt problemer med for store partnere før? Er du trang?

Hvis han er normalt stor og du er trang vil du kunne gjøre øvelser som gjør deg mottagelig for han. Er han unormalt stor skal det dog veldig mye til og det vil ta lang tid før du har øvd deg nok på å ta inn store ting.

Anonymkode: 3d10a...841

• Liker 1
Skrevet

Det blir bedre med tiden, men det kan fort ta noen måneder og sannsynligvis kommer dere aldri kunne ha røff sex. Er selv sammen med en som måler 24 cm og ble redd første gangen jeg så hans ereksjon. Gikk nesten ikke å få inn den og det gjorde vondt i flere dager etter. Jeg er ganske liten og sped, men det har blitt mye bedre med tiden. Han kan selvfølgelig ikke bunne meg og må være forsiktig i noen stillinger, men tror ikke han lider noen nød av det; han hadde nok hatt samme problem med andre kvinner også. 

Anonymkode: 0eab9...5d5

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motoverføring er bare antakelser. Her et eksempel. 

Korrekt svar er 1 til 4 cm. Ofte avhengig av utgangspunktet. 

Eller ca 25-30% av utgangspunktet. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han like stor som en underarm?

Har han kunnet knulle villt på tidligere partnere?

Har du hatt problemer med for store partnere før? Er du trang?

Hvis han er normalt stor og du er trang vil du kunne gjøre øvelser som gjør deg mottagelig for han. Er han unormalt stor skal det dog veldig mye til og det vil ta lang tid før du har øvd deg nok på å ta inn store ting.

Anonymkode: 3d10a...841

Han er ikke så stor som fra albue til fingertuppene nei, om det er det du mener? Hvis jeg holder hånden rundt nede ved roten og så legger andre hånden rundt over der igjen så kan jeg gjenta tre ganger. 3,5 av mine hender oppå hverandre altså. Måler det grovt, og vi snakker nok ca 27-28-29 cm? Dette blir estimering ut fra mine hender på oversiden. Jeg vet ikke rett og slett. Alt for stort for mer i hvert fall. 

Han hatt problemer tidligere også ja, men ikke opplevd at det har blitt blødninger på denne måten før. Men noen har han kunnet være røff ja, men ikke dunke hardt på til bunns. Han mener han har vært borti ett par stk tidligere hvor han har klart å få inn så godt som hele. 

Jeg har jo ikke noen mulighet for å måle meg selv innvendig, men de jeg har hatt sex med sier jeg er trang. Jeg har ridd så godt som hele livet, og det er kjent at de musklene også blir trent av det. Men nå er det dybden vi sliter med, bredden går fint om vi bare bruker god tid på oppvarmingen. 🙂

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir bedre med tiden, men det kan fort ta noen måneder og sannsynligvis kommer dere aldri kunne ha røff sex. Er selv sammen med en som måler 24 cm og ble redd første gangen jeg så hans ereksjon. Gikk nesten ikke å få inn den og det gjorde vondt i flere dager etter. Jeg er ganske liten og sped, men det har blitt mye bedre med tiden. Han kan selvfølgelig ikke bunne meg og må være forsiktig i noen stillinger, men tror ikke han lider noen nød av det; han hadde nok hatt samme problem med andre kvinner også. 

Anonymkode: 0eab9...5d5

Takk for svar, godt å høre at det har blitt bedre for dere etter hvert. Får dere inn hele nå? Har han kunnet det tideligere med andre? Føler han at det er synd å ikke få inn hele evt? Jeg føler meg liksom litt kjip som tillater han bare tuppen liksom. Er jo fra tidligere vant med at partner syns det er så deilig å stange helt inn så vi klasker sammen på en måte. Lår mot lår. Det går ikke med han her. 😞

Skrevet

Min kjæreste er også stor, men som en sier her, det går seg litt til etter hvert, selv om ikke alle stillinger er like behagelige. Må være skikkelig våt, av og til bruker vi også glidemiddel. Har også prøvd anal noen ganger, og også det går seg til om vi bruker god tid. Det verste er faktisk å suge ham. Jeg blir utslitt i munnen, og det ender med at jeg kan slikker på den og bruker hendene. 

Anonymkode: c9cbc...436

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste er også stor, men som en sier her, det går seg litt til etter hvert, selv om ikke alle stillinger er like behagelige. Må være skikkelig våt, av og til bruker vi også glidemiddel. Har også prøvd anal noen ganger, og også det går seg til om vi bruker god tid. Det verste er faktisk å suge ham. Jeg blir utslitt i munnen, og det ender med at jeg kan slikker på den og bruker hendene. 

Anonymkode: c9cbc...436

Signing that. Blowjobs bruker jeg å være glad i. Jeg elsker å kunne terge og pirre og ha den kontrollen som det gir meg. Han her klarer jeg ikke suge til orgasme, det er vanskelig å få gapt høyt nok og det er ikke akkurat så mange prosentene av penis jeg faktisk får inn i munnen. Det blir heller surging til å begynne med, herlig å kjenne han vokse seg stor i munnen min. Men når han har blitt skikkelig hard syns jeg det er på tide å gå videre. Hihi 😂

Skrevet

Hvis det er viktig at får putte hele inni deg er det bare analen som er et alternativ (eventuelt også halsen). I analen har du ikke den samme begrensningen på lengde, men det kan være trangt i bredden. Men det problemet har du i vaginaen også så ingen forskjell her. Bruk masse glidemiddel og bruk en butt plug på jobb for å holde rumpa åpen og klar.

Anonymkode: 035de...b50

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er viktig at får putte hele inni deg er det bare analen som er et alternativ (eventuelt også halsen). I analen har du ikke den samme begrensningen på lengde, men det kan være trangt i bredden. Men det problemet har du i vaginaen også så ingen forskjell her. Bruk masse glidemiddel og bruk en butt plug på jobb for å holde rumpa åpen og klar.

Anonymkode: 035de...b50

Vi er ett stykke unna det enda desverre. Tørr ikke prøve med han enda, rett og slett. Skremt størrelsen. Har hatt en elsker en stund nå, som er mer gjennomsnittlig (ikke over snittet i hvert fall) og med han er jeg helt motsatt. Der vil jeg gjerne. 🙈

Skrevet
57 minutter siden, Playful skrev:

Vi er ett stykke unna det enda desverre. Tørr ikke prøve med han enda, rett og slett. Skremt størrelsen. Har hatt en elsker en stund nå, som er mer gjennomsnittlig (ikke over snittet i hvert fall) og med han er jeg helt motsatt. Der vil jeg gjerne. 🙈

Akkurat. Har jo flere prosjekter du jo. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Har jo flere prosjekter du jo. 

Ja, jeg har en jeg har hatt sex med en stund. Og nå går jeg over til han beskrevet i denne tråden. De overlapper ikke hverandre. Håper så veldig det kan fungere med han nye nå. 😕

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke operert. 🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...