Gå til innhold

Ylvis, juleølkalender

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen meninger om denne? syntes den kanskje var litt kjedelig og ikke så mye skjedde? Syntes alltid synd på den som er "utenfor" i slike tilfeller. Her kokken fra 4stjerners. Føler at han må spille med når ylvis og co gjør noe dumt, selv om han føler seg utilpass. 

Interessant ide, men litt slapp gjennomføring? Kanskje de burde hatt en litt bedre plan i forkant? Eller kanskje det bare er litt kjedelig uten noen morsomme sketcher eller lignende?

Anonymkode: e0686...cd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen meninger om denne? syntes den kanskje var litt kjedelig og ikke så mye skjedde? Syntes alltid synd på den som er "utenfor" i slike tilfeller. Her kokken fra 4stjerners. Føler at han må spille med når ylvis og co gjør noe dumt, selv om han føler seg utilpass. 

Interessant ide, men litt slapp gjennomføring? Kanskje de burde hatt en litt bedre plan i forkant? Eller kanskje det bare er litt kjedelig uten noen morsomme sketcher eller lignende?

Kjedelig fordi de har stjålet ideen

Anonymkode: bf446...536

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjedelig fordi de har stjålet ideen

Anonymkode: bf446...536

Det er da mane som kopierer ideen til andre og jør det bra, så ser ike helt hvorfor det skulle være relevant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var kjedelig de første dagene og gledet meg til de skulle bli litt fulle. Men syns fortsatt det er kjedelig. Ble aldri noe bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig "greit" å reklamere for alkohol på denne måten? 

På TV i aller beste sendetid også...    

Anonymkode: bbfe7...d9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele poenget var vel at de skulle bli sørpe dritings.  Men nå ble de jo ikke det, så da ser jeg ikke helt poenget i hele kalenderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...