Gå til innhold

Parfyme?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken parfyme velger dere til den store dagen??

Ute etter tips skjønner dere.... :ler:

:wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Jeg trnger også tips her! Til en sommerlig, lett duft, som ikke lager brune flekker på huden i sola. (siden vi skal være ute). Har dere alle kjøpt ny duft til dagen, eller bruker dere den "gode, gamle"?

Skrevet

Jeg velger: Kenzo

Den er bare nydelig!

:wink:

Skrevet

TOVA, denne parfymen er den beste jeg har kjent, og nå er ikke jeg tilhenger av "tunge" parfymer. Denne er lett og minner om sommer. Den er populær og har etter 11. september vøre utsolgt i Norge (fra USA) Nå er den heldigvis på markedet og føres av Cubus-parfymeriene til ca kr. 599-.

Skrevet

Jeg brukte Carlolina Herrera 212 på vår bryllupsdag. Det er en utrolig nydelig parfyme, og anbefales virkelig!!

Skrevet

Kommer nok til å bruke min gode "gamle" "hot couture" fra Givenchy. Synes den er kjempegod.

Hilsen Vekten :wink:

Skrevet

Forever and ever av CHristian Dior.

Liker den godt... og saa passer navnet da :hoho:

Skrevet

Jeg husker ikke om jeg tok på parfyme, men jeg gjorde vel det...

Da brukte jeg en av mine favoritter som er Davidoff Coolwater og Polo Sport av Ralph Lauren. Kan ikke ta sjanser pga allergi, så det var uaktuelt å prøve noe annet.

Skrevet

Jeg hadde lyst på en litt annen lukt enn den jeg bruket til daglig. Spurte derfor i et parfymeri etter en prøve, og fikk Obsession. Ble fornøyd med det.

Skrevet

Jeg brukte 5th Avenue av Elizabeth Arden. Den synes jeg er passe til sommeren og så er den en skikkelig god parfyme... varer lenge og ikke kvalmende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...