utakulanini Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Nå sitter jeg her og ønsker bekreftelse på at jeg ikke er irrasjonell. Våknet tilfeldigvis av å høre at kjæresten var innom for å hente noe før han dro rett ut igjen. Jeg oppdaget at han hadde kommet for å hente bilnøklene (de har festa i nærheten og nå ville de ut) Jeg har gitt ham advarsler tidligere om hvor sterke mine meninger på dette er. Én gang kjørte han over i motsatt felt da han hadde drukket 2-3 drinker fordi han skulle finne en låt på telefonen(!). Helt siden den gang har jeg vært klar på at jeg ikke ønsker å være med noen som mister hodet på den måten når de drikker. Forrige gang jeg hørte at det skjedfe, gjorde jeg ikke alvor av ordene mine fordi jeg ikke selv så hvor mye han hadde drukket og jeg lot tvilen komme til gode... Denne gangen var han sørpefull. Det verste er at han har god økonomi og kan ta taxi så mye han vil uten noe hakk i økonomien. Jeg ser derfor ikke en eneste grunn til å skulle sette sitt eget og ANDRES LIV i fare! Jeg er så sint og skuffet og fortvila akkurat nå og vet ikke om jeg mener alvor i å virkelig gjøre det slutt over dette, men det er dét jeg føler for akkurat nå. Jeg har ingen interesse av å være dama som sitter hjemme og bekymrer seg når mannen drar ut! Alle gode ord og tanker vil være svært godt mottatt nå 😞 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Off, for en kjip situasjon. Jeg støtter deg fult ut og du gjør det rette her!! Klem❤️❤️ Anonymkode: b143a...073 17
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 Ring politiet ... Anonymkode: ff5d7...244 24
utakulanini Skrevet 22. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Off, for en kjip situasjon. Jeg støtter deg fult ut og du gjør det rette her!! Klem❤️❤️ Anonymkode: b143a...073 Takk.. I alle disse tankene som svirrer rundt er det en del av meg som er redd for at jeg er for dramatisk, men jeg er virkelig bare så livredd for å én dag våkne til en telefon om en bilulykke!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #6 Skrevet 22. desember 2018 Vurdert å ringe dette inn til politiet? Du kan gjøre det anonymt. Anonymkode: 7e223...64b 10
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 Takk for svar til dere som nevner politiet, dessverre er ikke det en mulighet her. Eller rettere sagt, det vil ikke føre til noen etterforskning eller advarsel engang. Vi bor i utlandet. Anonymkode: b430e...491
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #8 Skrevet 22. desember 2018 Ja anmeld han. Tenk om han skader eller enda værre dreper noen!!!! Anonymkode: b143a...073 1
utakulanini Skrevet 22. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2018 Han er virkelig verdens beste mann når han er edru, men så kommet det svære egoet og stoltheten fram når han drikker... Jeg orker det ikke! Jeg vil heller overleve hjertesorg nå enn å godta dette... PS: jeg glemte meg og trykket på AB knappen på svaret over.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #10 Skrevet 22. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar til dere som nevner politiet, dessverre er ikke det en mulighet her. Eller rettere sagt, det vil ikke føre til noen etterforskning eller advarsel engang. Vi bor i utlandet. Anonymkode: b430e...491 Du vet jo skiltnr, hvis ikke finner de fort ut av de. Og det er vel en viss promillegrense der også? Anonymkode: 7e223...64b
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du vet jo skiltnr, hvis ikke finner de fort ut av de. Og det er vel en viss promillegrense der også? Anonymkode: 7e223...64b Promillegrense finnes nok i teorien, men i praksis kjører gjerne politimennene selv rundt etter flere runder i baren. Anonymkode: b430e...491
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #12 Skrevet 22. desember 2018 Dersom man mot formodning blir tatt av politiet, kan man slippe unna for prisen av et par øl. Korrupsjon lever i beste velgående her dessverre. Anonymkode: b430e...491
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2018 #13 Skrevet 22. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Promillegrense finnes nok i teorien, men i praksis kjører gjerne politimennene selv rundt etter flere runder i baren. Anonymkode: b430e...491 Du gidder jo ikke å prøve en gang... Anonymkode: 7e223...64b 2
utakulanini Skrevet 22. desember 2018 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du gidder jo ikke å prøve en gang... Anonymkode: 7e223...64b Hvis du vil vite alle omstendighetene rundt dette, så kan du gjerne skrive en PM så skal kan jeg forklare mer detaljert, men at ikke jeg prøver engang er ikke tilfellet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #15 Skrevet 23. desember 2018 Håper han smeller i fjellveggen før han tar livet av noen Uskyldige på veien. Anonymkode: 3d836...b07 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #16 Skrevet 23. desember 2018 Du gjorde det rette og du kan være stolt over å ha integritet. Anonymkode: d162e...02c 2
Chantielle Skrevet 23. desember 2018 #17 Skrevet 23. desember 2018 Du er ikke irrasjonell,bra at du reagerer på denne adferden!Å sette andres liv i fare ved å kjøre i fylla er,etter min mening,helt utilgivelig.Synd at det ikke er slik at fyllekjørere får minst 1 mnd. med pliktarbeide på Sunnaas,eller andre steder hvor det er ofre etter slik kjøring.Kanskje man da hadde forstått evt konsekvenser bedre.
petterm Skrevet 23. desember 2018 #18 Skrevet 23. desember 2018 10 timer siden, utakulanini skrev: Han er virkelig verdens beste mann når han er edru, men så kommet det svære egoet og stoltheten fram når han drikker... Jeg orker det ikke! Jeg vil heller overleve hjertesorg nå enn å godta dette... PS: jeg glemte meg og trykket på AB knappen på svaret over. Håper du står fast ved beslutningen om å dumpe han. Gir assosiasjoner til menn som slår når de har fått noe innabors. De kan også være verdens snilleste når de er edru. Håper du rent praktisk har mulighet til å forlate han i forhold til å klare deg sjøl rent økonomisk.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2018 #19 Skrevet 23. desember 2018 Støtter deg 100% TS! Anonymkode: d0973...c4a 1
Hartroa Skrevet 23. desember 2018 #20 Skrevet 23. desember 2018 Dette handler om moral. Hvis han ikke klarer å tenke klart når han drikker, så bør han kutte ut alkoholen. Siden dere bor i et land der dette er "normalt" så tenker han vel at det er greit å gjøre det. Men han vet jo hvilke konsekvenser dette kan få. Han kan jo skade andre, seg selv og han gjør deg engstelig. Ja, det handler om moral og jeg synes du gjør det rette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå