Gå til innhold

Jeg tenner på menn med typisk midtøsten utseende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes kjekke og mindre bra i alle land, men Egypt, Tyrkia og stan- landene, har stort sett mer attraktive menn enn vesten. 
vestlige menn har så små hender, små neser osv... 

Anonymkode: f759b...4ac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes kjekke og mindre bra i alle land, men Egypt, Tyrkia og stan- landene, har stort sett mer attraktive menn enn vesten. 

De mennene du sikter til er ikke akkurat kjent for å ha store hender da.. store neser ja men med hårete ''dame'' hender.

Jeg elsker norske staute karer.

Synes de fineste er mørk blonde eller rødlige i håret. Rødlige spetter i skjegget..😍

Anonymkode: 82834...472

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I den grad utseendet er viktig, så synes jeg at menn fra Midtøsten er noe av det minst attraktive. 

Klassisk nord-europeisk utseende er penest. Men, det er jo andre ting enn utseendet som er viktigst! 

Anonymkode: f2f3f...e9e

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og.

Anonymkode: 0620a...d49

Skrevet

Menn fra disse landene er det styggeste jeg vet- både utseende og oppførsel. 

Anonymkode: 32e54...bac

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg ser menn fra Midt-Østen ut som skurker. Selv de som helt sikkert ikke er det.

Anonymkode: 78e8f...95d

• Nyttig 2
Skrevet

Synes mannen min som er fra et "stan land" er verdens kjekkeste. Typisk sånn utseende. 

Anonymkode: 90be6...7f8

Skrevet

Min mann er fra Midtøsten, og det er jeg også. Han er mørk, kjekk og nesten to meter høy! 

Det beste av alt er at han er verdens snilleste person. Han har et så rent hjerte, og passer alltid på å gjøre meg glad i hverdagen. Hvis noen på gaten ser på han som «dårlig» pga utseende, så skulle de bare ha visst😊 Han står ved min side i tykt og tynt, og mitt liv hadde vært så fattigere uten ham. 

Anonymkode: 934ee...3e4

• Liker 5
Skrevet

Menn fra Somalia og Erittea er vel de eneste som er styggere... Men indere og pakistanere kan være veldig kjekke, men synes det er langt mellom dem. Nå er ikke store neser noe jeg synes er hot...

Anonymkode: b1663...2aa

• Nyttig 1
Skrevet

Innavl er veldig vanlig i hele midøsten. Det setter sitt preg på utseendet til folk i disse landene. Bare nevner det.

Anonymkode: 981c3...57c

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...