Gå til innhold

Eggløsning. Prøver sårt og bli gravid etter en SA.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Litt forklaring først. SA for 3 mnd siden. To normale sykluser, nå eggløsning. Prøvde kun 3 mnd før jeg ble gravid forrige svangerskap. 

Nå, fikk jeg eggløsningslim tirsdag, mye. Hadde også litt onsdag morgen. Pleier alltid ha eggløsning en dag etter mye slim. (Selvsagt tom for test og venter på at ny pakke skal komme i posten..🙄

Vi hadde derfor sex onsdag kveld. Så reiste mannen, torsdag morgen. blir borte i 2 uker, turnus. 

Men i dag morges(lørdag) sitter jeg på do og har plutselig hatt noe helt vanvittig med eggløsningslim i dag også? Mye mer en jeg noengang har hatt? 

Kan noen forklare meg hva som skjer? Ny eggløsning 4 dager etter? 

Eller kan dette være en reaksjon etter sex onsdag? 

Hilsen forvirret kone 😣 som bare vil bli mamma 😭

Anonymkode: 3b524...5e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts: jeg vet å skille sæd og eggløsningslim forresten 😉

Skrevet

Jeg får ofte litt eggløsningsslim i dagene før eggløsning, så mer igjen når jeg har eggløsning.. så kanskje eggløsningen din var litt senere?

Anonymkode: 819cb...105

• Liker 1
Skrevet

Sæden kan uansett overleve siden onsdag 😊

Anonymkode: 62968...5ee

Skrevet

Jeg har vært gravid med toeggede tvillinger med ulik termindato, så to eggløsninger i samme syklus er i alle fall ikke umulig. :) 

Ellers så er ikke tolkning av slim en sikker vitenskap heller. Slimhinnene i skjeden kan bli påvirket av mer enn bare EL.

Anonymkode: ac9a3...9ff

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg denne perioden. I dag ny runde med slim. Nå er jo mannen min hjemme, så jeg får hjelp der. Tenker uansett for din del at sperm en har overlevd siden onsdag. Så det er innafor. Krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Åh! Ønsker deg veldig masse lykke til. Si ifra hvordan det går. 

Prøver å si til meg selv at jaja, så har vi flere måneder. Det konmer når det kommer, men er er så utålmodig 😅

Klem fra TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...