AnonymBruker Skrevet 4. januar 2019 #41 Del Skrevet 4. januar 2019 Jeg har vært forlover 5 ganger, og alltid kjøpt og betalt kjole selv. Men: Ingen av brudene har bestemt hvordan kjolen min skulle være. Hadde det vært krav om en spesiell type kjole, hadde jeg forventet at jeg ikke skulle betale kjolen selv. Anonymkode: 63309...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 4. januar 2019 #42 Del Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Sokkar skrev: Bruda har sagt ho må kjøpe sin egen kjole, ser ikke hvorfor det må diskuteres noe videre utover det. TS har ikke råd til å kjøpe kjole til seg selv. Neivel. Det er virkelig ikke bruden sin feil. Kan hun bruke bunad som gjest, kan hun vel bruke bunad som forlover. Sist jeg sjekket var det gratis å låne klær av venninner. Jeg forstår ikke hvorfor TS har trodd noen andre skulle kjøpe kjole til henne? Kanskje fordi det dessverre blir større og større påvirkning fra TV/nett-serier om amerikanske brylluper? Det er kommet veldig mange "nye" ting innen bryllup og andre seremonier de siste par tiårene. Og alt kommer fra amerikanske tradisjoner og kultur (noen vil kalle det ukultur). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 4. januar 2019 #43 Del Skrevet 4. januar 2019 1 time siden, Dolce skrev: Kanskje fordi det dessverre blir større og større påvirkning fra TV/nett-serier om amerikanske brylluper? Det er kommet veldig mange "nye" ting innen bryllup og andre seremonier de siste par tiårene. Og alt kommer fra amerikanske tradisjoner og kultur (noen vil kalle det ukultur). Er en så oppdatert på bryllup at en har fått med seg "siste nytt" innen bryllup, så har en vel stålkontroll på hva som er vanlig i forhold til å kjøpe kjole selv eller ikke? som en ganske stor gjenganger i denne tråden viser; det er ikke vanlig at brud kjøper kjole til forlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå