Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er åpenbart litt krise på Kg om dagen. Fordi Ramoelyset er midlertidig stengt. Mabge får jo ikke firtsette å krurisere, og det er helt ramaskrik her. Dette gjelder kvinner. Unge som viksne og godt viksne. Jeg gremnes! Ja, jeg gjør det.

Jeg leser ikke bliggere. Jeg ser unnom om boe gjør meg nysgjerrig. Og jeg skhlnner ingentung av hva som engasjerer dere. Ingenting!

Det jeg ser er at kvinner kegger ut om mote, interiør og en slags dagbok om hva de bedriver dagene med . Ingenting soektakylørt elker opplysende. Dem om det! Se er bare vanlige menbesker på godt og vondt av det jeg har sett. Har ungentung i mot den. Har heller ikke bien videre interesde. Men fyfaen sim de får gjennimgå. Jeg blir mildt sagt undrende ovet at så mange kririsrrer, er kinstant negative og hetser til en viss grad. Jeg har fundert over dette. Er det mangel på et innholdsrikt selv ? Er det bliggere dere kjenner og blir psyket nisunnelig på? Er det følelsen av at de tjener gress mens dere nå jobbe i utilfredstillende yrker? Og kun tjener en brøkdel?

Er det firdi dere ville vært i dres sko? 

Menn holder ikke på sånn! Hva er grunnen til det? Hva et det ned kvinner og den intense ig vedvarende degraderingen av andre? Jeg fatter det ikke. Hvirfor keser dere disse bloggene? Og hvorfor bli så desoerate om dere ikke får kritiserert dem her? Jeg lurer ørlig og oppriktig! Jeg synker litt samnen av mine medsøstre som er så besatt av bloggee. Tragusk og i mitt gode helt uforståelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første. Ikke noe julehilsen som overskriften indikerer. For det andre. Les korrektur før du poster.

God j6l 🙂

Anonymkode: 9acfa...b43

• Liker 1
Skrevet

Dont drink and write.  Eat and shyte.  

God jul! 

Anonymkode: e4a68...250

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...