Gå til innhold

jul uten kvinne - ingen jul i hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi kan vel si, en jul uten kvinne betyr ingen jul i hjemmet man bor i. 

Hvor mye savner du ei kvinne i livet, hvor mye vil det bety personlig for deg om du hadde ei kvinne i livet ditt nå. 

Skulle du ønske det var julestemning i hjemmet ditt?

Angrer du på noe i livet?

Anonymkode: 36bcf...96f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes da menn som pynter til jul.

Anonymkode: 63aaf...faf

• Liker 22
Skrevet

Mange brukende menn som fikser dette på egenhånd. Kanskje du kan ringe din mor?

• Liker 3
Skrevet

Ingen ting er som en kvinnes hånd
Når det skal skapes jul og sånn
Der er vi uovertrufne og sterke
Noen vil av disse ordene verke
Men ingen menn lager jul som hu mor
Hvor enn du er og hvor enn du bor
Uten en kvinne så gjør nå ditt beste
Ender vel opp med å gå ut og feste
God jul!

• Liker 7
Skrevet

Det er ganske trist å gjøre seg avhengig av noen andre for å få det slik man vil, enten det er i hverdagen eller til jul.

Anonymkode: e229b...224

• Liker 18
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

vi kan vel si, en jul uten kvinne betyr ingen jul i hjemmet man bor i. 

Hvor mye savner du ei kvinne i livet, hvor mye vil det bety personlig for deg om du hadde ei kvinne i livet ditt nå. 

Skulle du ønske det var julestemning i hjemmet ditt?

Angrer du på noe i livet?

Er du hjelpesløs? Hva er det du ikke klarer? 

Anonymkode: 6325a...9b6

• Liker 3
Skrevet

kun en formening hvor viktig det er å ha ei kvinne i hus.

• Liker 4
Skrevet

Hvilke sammenheng har kvinne og julepynt? 

Her er det mannen som er mest opptatt av jul og tar seg av all pynting og stell. Han baker faktisk også. 

Ikke vær så hjelpesløs, så kanskje du kommer lenger i «kvinnejakten» også. 

Anonymkode: 954f9...f36

• Liker 8
Skrevet

Er ikke det litt tafatt? Her i huset styrer og steller mannen vel så mye som meg. Bla står han for julemiddagen. 

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Er ikke det litt tafatt? Her i huset styrer og steller mannen vel så mye som meg. Bla står han for julemiddagen. 

tror ikke du forstår sammenhengen, han ville aldri gjort det om du ikke var i bildet. Selvsagt er det naturlig for mannen å involvere seg i julefeiringen når dere er to, men når det ikke er kvinne i huset så blir det annerledes. Det gjelder å feire sammen med en hensikt. 

Her er det mange misforståelser som florerer.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tror ikke du forstår sammenhengen, han ville aldri gjort det om du ikke var i bildet. Selvsagt er det naturlig for mannen å involvere seg i julefeiringen når dere er to, men når det ikke er kvinne i huset så blir det annerledes. Det gjelder å feire sammen med en hensikt. 

Mannen min pyntet og stelte til jul når han var singel også. Det finnes det mange bildebevis av. Som sagt: tafatt. Vil du ha jul, så lag deg jul da. Ikke vær avhengig av andre :) 

Anonymkode: 954f9...f36

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men da mener du ikke mangel på kvinne, men mangel på partner/familie generelt. 

Jeg har også bodd alene. Det var jul i huset mitt. 

• Liker 6
Skrevet

TS vil bare ha noen å pule på.

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske trist å gjøre seg avhengig av noen andre for å få det slik man vil, enten det er i hverdagen eller til jul.

Anonymkode: e229b...224

Helt enig. Det er trist. Har sett eksempler i generasjoner over meg, der menn ikke vet hvor de finner det de skal ha i butikken når kona blir syk.

2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Mennene (eksene) mine har også gjort det samme, og også vært med å pynte. I år blir jeg alene julaften, men det er fordi jeg er kraftig forkjølet. 

Det blir selvsagt jul uten en dame, dumt spørsmål av ts. 

• Liker 4
Skrevet

personlig elsker jeg spørsmålet mitt selv, og jeg tror mange forstår helheten i det jeg skriver.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke han her har en kvinne i huset.

https://www.aftenposten.no/bolig/Juletreet-er-forsikret-for-en-halv-million-kroner--Jeg-blir-liksom-aldri-helt-ferdig-12675b.html

Anonymkode: 63aaf...faf

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke sagt alle, men jeg vil tippe en mann uten dame i hus eller barn ikke planlegger veldig juledekorasjon og pynt i sitt eget hjem. Da anslår jeg 90 %, kan sikkert jeg bommer med noe marginer.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

personlig elsker jeg spørsmålet mitt selv, og jeg tror mange forstår helheten i det jeg skriver.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ikke sagt alle, men jeg vil tippe en mann uten dame i hus eller barn ikke planlegger veldig juledekorasjon og pynt i sitt eget hjem. Da anslår jeg 90 %, kan sikkert jeg bommer med noe marginer.

Jeg er kvinne, men ikke en av dem som baker syv sorter og har et støvfritt hjem. Selv om jeg har feiret jul alene har jeg pyntet litt. Ikke noe overdådig. Trenger heller ikke være julemiddag, men glad i en flaske vin og god mat til. 

Har vi misforstått? Hva da? 

De fleste single menn jeg kjenner pynter litt til jul. de baker ikke så mye men lager julemat. Par jeg kjenner avslår innbydelser og sitter heller hjemme alene, med god mat og godt drikke. De er ikke ensomme, men velger det selv. Jeg synes ikke noe om julaften i år, siden jeg har feber og er nedsyltet og forkjølet, jeg blir alene hjemme. Har ikke fått handlet inn noe julemat, men skal komme meg på butikken i morn, selv om jeg må bestille bil. Heldigvis er jeg ikke så veldig sentimentalt anlagt ang. jula. Men planen var ikke å være alene julaften, så litt surt er det, men ikke overveldende. Det kommer dager etter julaften også. Godt å tenke på. 

• Liker 4
Skrevet

At man gjør mer når man har en partner er jeg enig i. Jeg gjør det selv også, men de fleste pynter litt til jul uansett. Nå løser jeg det ser sånn at jeg drar bort til jul.

Allikevel er det noe gammeldags over hvordan du ts ser på det, men det trenger ikke å være noe galt i det om du finner en kvinne som har likt syn på saken.

Anonymkode: bd1fc...8e6

• Liker 3
Skrevet

Damer lukter godt. Det stinker dritt hjemme hos single menn.

Det hjelper ikke med julepynt om det henger en tjukk eim av svette og avføring i huset.

Anonymkode: fc483...ef9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...