Gå til innhold

Antall pakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange pakker pleier deres barn å få?

Anonymkode: 637d9...7ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. ti, med smått og stort. Det er fra foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler og søsken. 

Anonymkode: db1c8...23b

Skrevet

12-13stk. 

De får som regel en gave av hver. 

Besteforeldre fars side

Besteforeldre mors side

Oldeforeldre

Grandtante

Tante

Onkel

Tante

Onkel

Tante

søsken (Vi gir gave fra barnets søsken) 

Foreldre x2

Vi har ikke så mange flere i familien, og vi gir ikke gaver til venner, så vil tro at de får likt som mange andre. 

Anonymkode: f0d8d...aeb

Skrevet

13 ca.

Anonymkode: ed74b...c64

Skrevet

9 stk, vi er en veldig liten familie. Men det er veldig dyre gaver til mange tusen kroner, så det ikke synd på dem. 

Anonymkode: 799e9...174

• Liker 1
Skrevet

I fjor tror jeg ungene mine fikk nærmere 30 hver. Heilt sykt! Ga beskjed om at det måtte begrenses, men når jeg ser under treet her vil det nok bli like mange i år... Vi foreldre gir ikke gave, men vi har begge veldig store familier, og barna våre er eneste barnebarn på min side, så de får ofte litt ekstra der. 

Anonymkode: 97542...0cb

• Liker 1
Skrevet

Blir vel 20-30... Vet det er alt for mye men når hun får 6 av bestemor og 4 av tante blir det jo en del.. + at hun er eneste barnebarn på ene siden så blir jo kanskje litt ekstra mtp det

• Liker 2
Skrevet

En drøss... Tre barn som gir til "alle gutta i klassen", eller "alle jentene på håndballaget".... Vi pakker opp gaver i en evighet. 

Skrevet

Hun på 6 får sikkert... 25? Han på 17 får ca 10 tenker jeg. De har samme givere men mange slutter å gi etter de har fylt 16, som er en helt grei ordning syns jeg

Anonymkode: 791e3...ac5

Skrevet

Øhm..har jeg aldri telt...🤔

Anonymkode: 67afc...2e4

Skrevet

Har ikke telt, men tror det ligger på 25-30, kanskje litt i overkant. 

Stor familie, oldeforeldre i vigør på begge sider, besteforeldre skilt med nye partnere og mange tanter og onkler, i tillegg til litt vennegaver og at de gir til hverandre. Vi er sjelden færre enn 12 rundt bordet på julaften, som regel litt flere. Heldigvis virker de takknemlige og jordnære likevel. Jeg synes det er altfor mye, men hvem skal man be ikke kjøpe gave...

Anonymkode: 3454f...b18

Skrevet

Ikke helt, men ca 10-12. Holder i massevis, spør du meg!

Anonymkode: 3d12c...2ac

Skrevet

De får fra rundt 15 personer/familier. Men noen synes det er morsomt å pakke inn "tusen" små tullepakker istedenfor å gi en skikkelig. 

Anonymkode: 82781...7e0

Skrevet

En ungen får 35, andre får 30. Ble ikke så mange i år, desverre.

Anonymkode: 2d5ca...73d

Skrevet (endret)
På 22.12.2018 den 23.23, Snabeltann skrev:

Endret av Snabeltann
Skrevet

4 åringen fikk 8 gaver, smått og stort + pengegaver som settes inn på sparekonto.

Skrevet

Alt for mange... Sikkert 20-30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...